وی در تبیین نقش رسانهها در این خصوص، گفت: همه دستگاهها در یک حرکت و خواست هماهنگ و همسو باید تلاش کنند این حس را در مردم ایجاد کنند که حرکت رو به جلویی در حال اتفاق افتادن است و تلاشها برای مردم به نمایش گذاشته شود.
بهادری جهرمی با تأکید بر داشتن اخلاق نیکو در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی، گفت: هنر آن است که بتوانیم در شرایطی که مردم ناراضی هستند و حالشان خوب نیست با آنها گفتوگو کنیم و وارد تعامل شویم.
سخنگوی دولت افزود: مردم هنوز درباره موفقیت و دستاوردهای اقتصادی دولت حس خوبی ندارند که این عرصه نیاز به تبیین و تحول بیشتری دارد و کافیست کاری کنیم که مردم احساس کنند مسائل در مسیر حل شدن قرار دارد درست شبیه آنچه که در مدیریت کرونا اتفاق افتاد و مردم دیگر کمتر نگران سلامتیشان هستند.
رییس شورای اطلاعرسانی دولت با تأکید بر لزوم تلاش همه دستگاه و مدیران در زمینه توجه به جهاد تبیین، افزود: ایجاد حس خوب و فضای امیدوار کننده در کشور یک ضرورت است.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور ۴ صدم درصد بود و حال خوبی نداشت اما با تلاشهای شبانه روزی انجام شده باید بگوییم که در یک سال گذشته وضعیت کشور نشان میدهد در مسیر اصلاح قرار گرفتهایم.
منبع: https://www.irna.ir/news/84853363/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AD%D8%B3-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF
بهادری با تأکید بر لزوم همراهی همه دستگاهها با یکدیگر در خصوص اعلام خبرها و فعالیتهای امید بخش تأکید کرد: دستگاهها توجه داشته باشند که نباید نسبت به دستاوردهای یکدیگر بی تفاوت باشند.
وی با اشاره به موفقیت دولت در مدیریت کرونا از ابتدای شروع کار تاکنون و ایجاد رضایت و امیدواری در بین مردم، خاطرنشان کرد: دلیل این رضایت آن است که مردم احساس کردند که دولت در مسیر درمان قرار گرفته چرا که آمار مرگ و میر از حدود ۷۰۰ نفر در یک روز در تابستان گذشته به حدود ۶۰ یا ۷۰ نفر در این روزها رسیده است.
سخنگوی دولت این وظیفه خطیر و مهم را متوجه مدیران و دست اندر کاران روابط عمومیها دانست و گفت: تبیین و فضا سازی رسانهای برای اهداف مدنظر دولت و دستگاه های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم وظیفه مهم و سنگینی است که بار آن بر دوش روابط عمومیهاست.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، علی بهادری جهرمی در نشست شورای روابط عمومی وزارت صمت و مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو، با تشریح و تبیین مسئولیتهای مدیران روابط عمومی اظهار داشت: همان طور که مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تورهای راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمانها و شرکت های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.
سخنگوی دولت ایجاد حس امیدواری در جامعه را از جمله وظایف روابط عمومیها عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز به کار دولت سیزدهم در شرایط سختی بود و به همین منظور تبیین دستاوردها با توجه به شرایط سخت وظیفه مدیران روابط عمومی را سنگین میکند.
بهادری جهرمی سپس به وضعیت کنونی خودور اشاره کرد و گفت: مردم سالها از وضعیت خودرو ناراضی بودند و حالا با توجه به روی ریل افتادن این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاوردها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق های پیشروی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.