مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران ادامه داد: مخازن این تاکسیها بیش از ۱۵ سال عمر دارند و یا خودروهایی هستند که پس از مراجعه به مراکز معاینه فنی مخازن سی ان جی آنها با مشکل روبهرو بوده و باید تعویض کنند.
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به پرداخت ۲۰ درصد هزینه تبدیل مسافربرهای اینترنتی شخصی دوگانهسوز طی سالهای گذشته اظهار کرد: مصوبه جدیدی در سال گذشته از سوی شورای اقتصاد داشتیم که دیگر این ۲۰ درصد هم رانندگان پرداخت نکنند.
وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه از شورای اقتصاد کشور مجوز طرح تعویض مخازن فرسوده ۱۰۰ هزار تاکسی را اخذ کردیم یادآور شد: از سوی وزارت کشور ۱۸ هزار و ۸۰۰ تاکسی فرسوده معرفی شدهاند تا مخازن فرسوده این تاکسیها تعویض شود.
وی در ادامه به مخازن سی ان جی وانتبارها و فرسوده بودن این مخازن اشاره کرد و گفت: هنوز نتوانستهایم از دولت مصوبهای بگیریم که مخازن فرسوده سی ان جی وانتبارها نیز به صورت رایگان تعویض شوند.
سالاری با اشاره به اینکه از ۱۸ هزار و ۸۰۰ تاکسی فرسوده اعلام شده از سوی وزارت کشور برای تعویض مخازن فرسوده ۱۱ هزار تاکسی برای تعویض مخازن فرسوده خود ثبت نام کردهاند، یادآور شد: از این تعداد ۶۰۰۰ مخزن سی ان جی فرسوده تاکسیها به صورت رایگان تعویض شده و بیش از ۵۰۰۰ مخزن فرسوده باقیمانده نیز به زودی تعویض خواهد شد که اولویت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران تعویض مخازن سی ان جی فرسوده این تاکسی تا پایان سال است.
به گزارش ایسنا، سالاری – مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران نیز با اعلام این که از سال ۱۳۸۲ طرح سی ان جی شدن خودروها آغاز شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۲۳۵۰ جایگاه سی ان جی در سطح کشور احداث شده است که از ابتدای اجرای این طرح در صنعت سی ان جی ۲۰ برابر سرمایه گذاری شده است.
انتهای پیام