۳۰ روش افزایش فالوور اینستاگرام کاملا رایگان و تضمینی

در این حالت خانواده، دوستان و آشنایان شما را فالو خواهند کرد. اگر از هشتگ مرتبط استفاده کنید، پستهایتان نسبت به کسانی که از قبل شما را فالو کردند یا با برند شما آشنایی دارند، در معرض دید مخاطبان گستردهتری قرار میدهد. اگر شما در این امر کمبود دارید بهتر است که آن را تقویت کنید. 83 درصد از کاربران اینستاگرام برندها یا محصولات جدیدی را در این پلتفرم پیدا می کنند. در پست فوق، کپشن هوشمندانه به عبارت رایج جدید را به یک فیلم قدیمیتر که روی پلتفرم پخش میشود، ارتباط میدهد. علاوه بر این، با کپشننویسی مناسب میتوانید ارتباط بیشتری با فالوورهایتان داشته باشید و آنها برای تعامل با شما، ترغیب شوند. از استوریها برای به اشتراک گذاشتن روی دیگر برندتان استفاده کنید تا فالوورهایتان جای دیگری نروند. شما با انتشار پست های خودتان به طرز ماهرانه می توانید متمایز باشید و برندتان را برندی تاپ تبدیل نمایید. در این جریان، فالوورهای خود را جدی بگیرید و نشان دهید که با پاسخ دادن به نظرات آنها، حتا دنبال کردنشان و درگیر شدن با پستهایشان، از آنها قدردانی میکنید.

این ربات اینستاگرام دارای پنل تحت وب است و شما با اکانت خود وارد می شوید و تنظیمات را برای بالا بردن دنبال کننده های اینستاگرام انجام می دهید. برای اینکه شانس دیده شدن جلسات لایو بعدی یا پستهای متعاقب خود در اینستاگرام را بالا ببرید، جلسات لایو کوتاهی برای اطلاعرسانی به مشتریان خود در رابطه با آنها داشته باشید. درحالیکه نمونهکارهای اینستاگرام او عکسها و ویدئوهای زیبا و حرفهای از حالات یوگای او هستند، در استوریهایش سگش را میبینید که در جلسات کارمندان مینشیند، گروهش را میبینید که کریستالهای آمیتیس را برای تزیین استودیوی او باز میکنند و هنرمندانی را میبینید که در حال نقاشی دیوارها هستند. این در حالی است که برخی از برندها از عکاس حرفهای برای عکسهای اینستاگرام خود استفاده میکنند و اکثرشان از گوشیهای هوشمند بهره میبرند و بههرحال این داستانی است که برای اینستاگرام در نظر گرفتهشده است.

طبق یکی از مطالعات اخیر Pew Research اکثر کاربران اینستاگرام در ایالاتمتحده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده میکنند، گرچه بسیاری از کاربران در ساعات خارج از کار با محتوای اینستاگرام بیشتر ارتباط دارند تا در ساعات کاری. خواه این یک جشن تولد گروهی باشد یا یک جلسهی کاری با یک حیوان ملوس. با اینحال گاهی ما هم رفتارهایی انجام میدهیم که این شبکه اجتماعی فکر میکند ربات هستیم، برای رهایی از اکشن بلاک باید این راهها را انجام دهیم. آدیداس این کار را با فیلتر AR خود به خوبی انجام میدهد! سادهترین روش برای انجام این تحقیق در خود اپلیکیشن اینستاگرام، استفاده از بخش «اکسپلور» (آیکون ذرهبین) است. این فقط کار را برای افرادی که برای شما محتوا ارسال میکنند آسانتر میکند و ممکن است همه این اپلیکیشن را روی موبایلشان دانلود نکرده باشند. البته این موضوع زمانی مفید است که کسبوکار شما به اندازه کافی بزرگ باشد. ، یک مربی و کارآفرین یوگا در آروبا است که از استوری اینستاگرام برای مستندسازی عملکرد پشتصحنهی ساخت یک استودیوی یوگا استفاده میکند.

قراره بهت یاد بدیم که از گوشی خودت به عنوان یک ابزار همهفن حریف استفاده کنی و انواع محتوا (عکس، ویدیو، طراحی گرافیکی، فایل صوتی و حتی متن) رو حرفهای تولید کنی. گفتیم که پست هایی که در این بخش قرار دارند چندین دقیقه و یا حتی چندین ثانیه پیش منتشر شده اند و کاربرانی که این پست را لایک کرده اند چندین دقیقه پیش آنلاین بوده اند و احتمال این که الان نیز آنلاین باشند بسیار زیاد است. گرچه بهترین کار این است که فقط یک یا دو نفر بتوانند اکانت شما را مدیریت کنند، اما این یک یا دو نفر نمیتوانند هرجایی برای گرفتن عکسها باشند. این سایت در سال 1394 با مدیریت مهندس حسین ضیائی راه اندازی شد و به دو برنامه نویس ایرانی تعلق دارد. بهتر است پیش از اینکه افراد را واقعاً در مسیر جذب فالوور اینستاگرام درگیر کنید و بر اساس این لیست پیش بروید، تعدادی پست خوب مثلاً ۱۵ تا یا بیشتر داشته باشید. همانطور که احتمالا می دانید، پیش از عرضه IGTV اینستاگرام ویدئوهای طولانی تر از یک دقیقه را نمی توانستیم بر روی پیج خود قرار دهیم. پس پیش از خریدن دنبال کننده ابتدا مطمئن شوید که پیج کاری شما شرایط جلب توجه را دارد یا نه.

علاوه بر این، به گفتهی استراتژیست رسانههای اجتماعی به نام مل بریتنر، استفاده از استیکر شمارش معکوس در استوریهای اینستاگرام به منظور تبلیغ زمان شروع اپیزود جدید، قابلیت خلاقانهای از سوی IGTV اینستاگرام است. بهواسطه لینکی که در اکانت اینستاگرامتان در بخش بیو دارید و نیز پستهای دیگر اکانتهای رسانههای اجتماعی، با آنها تعامل داشته باشید تا شما را فالو کنند؛ بنابراین یک عکس بدهید، یک پروفایل بسازید و شروع کنید به پست کردن، تست کردن، دستکاری و تبلیغ اکانت خود. اینستاگرام بهشدت یک جامعه است و یکی از راههای مناسب برای شرکت در آن جامعه، یافتن افرادی است که تصاویری که برای شما جالب است را پست میکنند؛ بنابراین شما اکانت آنها را فالو میکنید و با محتوای آنها درگیر میشوید. به همان نسبت، با حضور افراد مختلف از قشرهای گوناگون جامعه احتمال کلاهبرداری و فریبکاری هم در این اپ بالا میرود. با این حال، کاربران همچنان میتوانند لایکهای خود را مدیریت کنند. اگر شما یک کانال را برای یک برند مدیریت میکنید یا بیش از یک مدیر اینستاگرام دارید، لحنی یکپارچه ایجاد کنید که برند شما را مردمی میکند. اگر تیم شما اکانتی در باکس یا دراپباکس دارد، میتوانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که در آن افراد بهصورت خودکار، عکس و فیلم خود را در آن قرار میدهند.

دو روش برای افزودن به استوری وجود دارد: اول اینکه با رفتن به صفحه پروفایل خود و کلیک بر روی عکس پروفایل میتوانید استوری را اضافه کنید. امیدوارم شما عزیزان از این مقاله مشاور سئو استفاده کافی رو برده باشین، راهکارهایی که به اونها اشاره کردیم میتونن در جذب سریعتر فالوور کاربردی باشن و بهتره که از اونها برای بالا رفتن تعداد فالوورهای پیج اینستاگرامتون استفاده کنید. این روشی عالی برای ساخت برند شما در پلتفرم و یکپارچهتر کردن حضورتان است. بااینحال با معرفی استوریهای یکروزهی اینستاگرام، برندها میتوانند محتوای در جریان خود را برای ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند که ممکن است بهاندازهی یک عکس منتشرشده، بیعیبت و نقص نباشد، اما روی پلتفرم برند شما را بیشتر شخصیسازی میکند. به عبارتی با این روش شانس بیشتر دیده شدن شما افزایش می یابد.

وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر باشد یعنی این هشتگ جزء هشتگ های محبوب بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند. برخی از برندها و اینفلوئنسرها از چنین کپشنهایی یا حتا شوخیهای مناسب مخاطبانشان استفاده میکنند تا در اینستاگرام بیشتر شخصیسازی شوند. این کار باعث میشود با دقت بیشتری آنها را انتخاب کنید و بعضی وقتها چنین تبادلی را با برخی از آنها انجام ندهید. کارشناسان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما مشورت میدهند که چطور از این قابلیت استفاده کرده و این نکات را درجایدرست خود بکار ببرید. از آن ۱۵۰ کاراکتری که اینستاگرام در قسمت بیو در اختیارتان گذاشته است، نهایت استفاده را ببرید. چون باگذشت زمان، به این سمت پیش خواهید رفت که عکسها را برای زمانهایی که به آنها نیاز دارید، مثل آخر هفتهها یا زمانی که به سفر میروید انبار کنید. گرچه اسنپچت پیشگام این ویژگی بود، اما اکنون استوری اینستاگرام بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد که دو برابر تعداد کاربران اسنپچت است. از زمان اجرای ویژگی لایو، اینستاگرام ویژگیهای بیشتری را نیز اضافه کرده است که ممکن است منجر به درگیرشدن یا تعاملات بیشتر بینندگان شود. تمامی این موارد می تواند نمونه هایی از کال تو اکشن باشد که مخاطب را به ایجاد ارتباط تشویق کرده و به این وسیله باعث افزایش نرخ تعاملات پیج شود و قطعاً می دانید که بالا رفتن نرخ تعاملات،یکی از فاکتورهای مورد پسند این شبکه اجتماعی است که باعث خواهد شد که شما را به کاربران بیشتری معرفی کند.

در آخر مرحله از انتشار عکس و فیلم با انتخاب گزینه advanced setting، میتوانید کامنتها را قفل کنید. یکی از جدیدترین استوریهای اینستاگرام آنها، شخصی را نشان میدهد که در حال تماشای «خانوادهی سوپرانو» روی تختخواب است، با این کپشن: «وقتی ۵ فصل دیگر را هم دارید، به چه برنامهی دیگری نیاز Instagram downloader دارید؟ هنگامیکه لحنتان را عوض میکنید، مطمئن شوید که این لحن در کپشنها، نظرات، پیامها و بیوی پروفایلتان ثابت و طبیعی باقیمانده است. اینیکی از نمونههایی است که نتفلیکس از اصطلاح «شبح» استفاده کرده است؛ لحن نتفلیکس درحالیکه همچنان همان لحن برند است، خودمانی، عامیانه و شوخطبعانه است. همکار من کلی هندریکسون، مدیر شبکههای اجتماعی هاباسپات، میگوید که عاشق اکانت و زیرمجموعههای اکانتهای نتفلیکس است، مخصوصاً به خاطر کپشنهای پستهایشان: «آنها لحن برندی واضحی دارند و شما با آنها بلند میخندید. مثلاً: شام سوشیای که مهندسان شب گذشته برگزار کردند یا مراسمی که مدیر فروش شما اوایل این هفته دربارهاش صحبت کرده بود. کوین سیستروم پایهگذار و مدیر عامل کمسن شرکت اینستاگرام، پس از فارغالتحصیلی در رشته مدیریت علوم مهندسی در سال 2006، در شرکت اودئو که بعدها توییتر نامیدهشد، کارآموزی خود را آغاز کرد. کامنتها اگر بهشکل قدرتمند و خلاقانه مدیریت شوند، نتایج بسیار فوق العادهای در مسیر رشدِ نرخِ جذب فالوور اینستاگرام دارند.

هنگامیکه برای اولین بار زمانبندی برنامهی پست گذاشتن خود را شروع میکنید، مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید؛ زیرا میتواند زمان و میزان پست گذاری شما را بهشدت تغییر دهد، بهخصوص اگر یک مخاطب را دربارهی زمانی متغیر در نظر بگیرید. به نظر میرسد بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه و پنجشنبه در هر ساعتی بهجز ۳ تا ۴ بعدازظهر در منطقهی مخاطب هدف شما باشد. حتما مقاوم ترین افراد هم در مقابل همچین پستهایی تاب نمی آورند و جواب شما را می دهند.فراموش نکنید هدف شما افزایش تعامل پیج است وقتی تعامل پیج شما بالا برود الگوریتم های اینستا متوجه این موضوع می شوند و محتوا شما را با کاربران بیشتری نشان می دهند و همین استوری ها باعث می شوند تا پست های شما بیشتر دیده بشوند. این کار مانند جادو برای افزایش دنبال کننده و تعامل برای نمایه شما عمل خواهد کرد.

او از استوریها به روشی درست و خودمانی برای نشان دادن روی دیگر برند خود به ۲ میلیون فالوورش استفاده میکند و فالوورهایش را در جریان آنچه هرروز انجام میدهد (البته غیر از یوگا) میگذارد. در کنار به اشتراک گذاشتن کلیپهای ویدئویی و تصاویر استاتیک از طریق استوری اینستاگرام، کاربران همچنین میتوانند از ویژگیهای تعاملی مانند نظرسنجی برای جلب مشارکت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنند. هنگامیکه یک اکانت در اینستاگرام تأیید میشود، یک خال آبی به نام نشان کنار نام کاربری قرار میگیرد. در نظر داشته باشید یک نشان اینستاگرام را به وبسایت خود اضافه کنید که به اکانت شما لینک باشد. همانطور که در بالا گفته شد، اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که استیکرهای تعاملی را به استوری خود اضافه کنید. همچنین ممکن است یک عنصر UGC (محتوای ایجادشده توسط کاربر) نیز به مسابقه اضافه کنید؛ بهاینترتیب که افراد عکسی از خودشان پست میکنند و از هشتگی خاص همراه با دنبال کردن اکانت شما استفاده میکنند. بهاینترتیب از افراد بخواهید اکانت شما را دنبال کنند، لایک کنند یا زیر عکس کامنت بگذارند تا به مسابقه وارد شوند. بهاینترتیب وقتی افراد از پروفایل شما بازدید میکنند، بهجای اینکه تعداد انگشتشماری عکس ببینند، تمام صفحه را پر از عکس میبینند، بنابراین به این نتیجه میرسند که مرتباً محتوایی خوب پست خواهید کرد.