چگونه به تبلیغ گوگل خود شماره تماس ایران اضافه کنیم؟

در عبارتی که در موضوع این کتاب الکترونیکی آورده شده است، و با توجه به مخاطبین هدف، لیندکین بهترین گزینه برای ایجاد سرنخ بود. برندها، به این ناشران پولی پرداخت میکنند تا پستها و ویدیوهایی را برایشان درست کنند که از فرمول ناشران پیروی میکند. این مقدار زمانیکه هر کسی روی یک تبلیغ در صفحه شما کلیک کند پرداخت میشود. زمانی که شما بابت خدمات تبلیغات بومی ناشران هزینه ای پرداخت میکنید، قادر خواهید بود که به مهارت نگارشی و بازدید مخاطبینشان نفوذ پیدا کنید تا به برندتان کمک کنید داستانهای جذابی را برای بازدید بیشتر تعریف کند. آنها هم چنین به ناشران، بابت توزیع این محتوای اسپانسری شده برای مخاطبین زیادی در رسانه اجتماعی و وب سایت آنها پولی پرداخت میکنند. درصورتیکه قیمتی از طرف شرکت های تبلیغ در گوگل جهت پلانها ارائه شده بود با توجه به قیمتی که سایتهای ارائه نرخ بهروز اعلام کردهاند؛ قیمت تومان پلنهای مربوطه را به میزان نرخ ارز در پلن تقسیم کنید. مدیر جزئیات گوگل ادز به کاربران این امکان را میدهد که دستهبندی علایق را خودشان انتخاب کنند، که بعدها به مبلغان کمک میکند روی کمپین تبلیغاتی آنها تمرکز کنند.

سایتهای بزرگ با میزان زیاد ترافیک روزانه میلیونها بازدید دریافت میکنند، در حالیکه ممکن است یک بلاگ اگر تنها 100 بازدید کننده در روز داشته باشد خودش را خیلی خوشبخت بداند. بله این محدوده خیلی بزرگ است، در یک ماه این مقدار چیزی بین 1.5 و 150 دلار است. این تخمینی از این است که در صورت دریافت 1000 ایمپرشن چقدر دریافت میکنید. گوگل متوجه شده است که جایگاههایی هستند که تبلیغات در آنها تاثیر بیشتر و کمتری دارند. تعیین زمان نمایش تبلیغ یکی دیگر از تنظیمات عمومی گوگل ادز است که میتوانید در این مرحله انجام دهید. این به مبلغان این امکان را میدهد که براساس علایق و تعاملات اخیر کاربر با آنها به کاربران دست پیدا کنند، همانند بازدید از وبسایتشان. اما گوگل تنها 1 شماره را در هر نمایش تبلیغ به کاربر نمایش میدهد. ویژگیهایی که از نقطه نظر بازدیدکنندگانتان مهماند را یادداشت کنید. تبلیغکنندگانی که کلمات کلیدی و کپی تبلیغات متناظر آن و صفحه وبسایتش را به گروههایی دستهبندی میکنند، گروهی که میخواهند روی آن تبلیغات انجام دهند را انتخاب می کنند و بالاترین پیشنهادشان را برمی گزینند.

یوتیوب میداند که کاربرانش انتظار دارند ویدیوهایی کوتاه مدت را مشاهده کنند، لذا آنها به تبلیغاتی نیاز دارند که بین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه باشد و نتوان آن را بست. در این حالت مجموعههای مختلف یا دوستانی که در این زمینه فعالیت میکردند به صورت Exact برای آنها تعریف میکردند و خب بعد از یک مدت که به هدف نمیرسید از این مسیر گوگل ادوردز اصطلاحاً دلزده میشد ولی خب هرقدر که جلوتر آمدیم هم کارفرمایان و مدیران پروژههایی که بابت Google ads رجوع میکنند به این سطح از معلومات و اطلاعات رسیدند که میدانند چه چیزی را بخواهند و هم اینکه شرکتهای ارائه خدمات یا افرادی که خدمات گوگل ادورودز را ارائه میدهند این راهنماییها را میکنند. طبیعتا تقاضای زیادی در زمینهی رنکینگهای برتر تبلیغاتی وجود دارد، لذا هر زمان که حداقل دو پیشنهاد تبلیغاتی برای کلمات کلیدی مرتبط به کوئریهای جستوجویی که کاربران وارد گوگل میکنند، وجود داشته باشد، گوگل وارد مزایده میشود.

برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که یکی از موثر ترین آن ها استفاده از گوگل ادوردز که تحت عنوان گوگل ادز نیز شناخته می شود، است. برای ۲۵ سال، تبلیغ کنندگان از آنها سو استفاده میکردند و کاربران اینترنت را گول میزدند که روی تبلیغاتهای اشتباه کلیک کنند بعضی از تبلیغاتهای بدافزاری نیز با ویروس وارد کامیپوترهای افراد میشدند. این درصدی از بازدیدکنندگان ساییتان در مقایسه با اینکه چند نفر واقعا روی یک تبلیغ کلیک کردهاند میباشد. در اینجا چند احتمال وجود دارد: قرار گذاشتن، ماشین، فیلم، سیاست و موسیقی زنده. شاید خیلی از مجموعه های تبلیغاتی این سیاست را قبول نداشته باشند. این سیستم تبلیغاتی در واقع بر پایه و اساس کلیک ساخته شده که با سیستمهای تبلیغات CPC شناخته میشود. مواردی مانند کلمات کلیدی, کوالیتی اسکور, خدمات گوگل ادز افزایش CTR میتواند هزینه تبلیغات و CPC را کاهش دهند. امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی مدیران وبسایت ها به دنبال افزایش مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود می باشند که یکی از راه های آن استفاده از Google Ads می باشد. اگر سایت شما محتوایی غنی و متقاعد کننده تولید میکنند، و دارای تجربه کاربری خوبی است، کابران بیشتری به شما علاقه پیدا خواهند کرد. ناشرانی همانند بازفید (BuzzFeed) و دودو (Dodo) محتوایی را تولید میکنند که به سرعت هر روز در رسانه اجتماعی زیاد میشوند.

این کار باعث میشود سایت شما در موتور جستجوی گوگل رتبه بسیار مناسبی نسبت به رتبه های ارگانیک دریافت کند. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یوتیوب، شما میتوانید مخاطبین را با مکان، جمعیت، و تمایلاتش، هدف گیری کنید. اول از همه، به منظور اینکه هرنوع درآمدی از ادسنس کسب کنید، باید کاری کنید افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند. مجراها همانند برچسبهایی هستند که به شما امکان گروهبندی واحدهای تبلیغاتی را به سبک خودتان میدهد، از نظر رنگ، دسته، یا صفحات. با تبلیغات تروویو، شما تنها زمانی برای یک تبلیغات هزینه میپردازید که مردم آن را کامل، یا حداقل 30 ثانیه از آن را مشاهده کنند، یا روی “اقدام به عمل” (CTA) آن کلیک کنند. ادسنس به صورت اتوماتیک تبلیغاتی را براساس چند معیار برای شما ارسال میکند. با داشتن این سطح دسترسی می توانید تمامی تغییرات و ادیت های لازم را در کمپین خود ایجاد کرده، از ساخت کمپین تا اضافه کردن ادگروپ و بقیه موارد مربوط به مدیریت کمپین. اگر سایت شما به مطالبی در حوزه ترکیب بدهی، هاستینگ وب و یا سرطان مربوط به آزبست میباشد، با هر کلیک نسبت به رایگان بودن آن پول بیشتری کسب میکنید. بنابراین اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، بدون شک استفاده از سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بسته به اینکه هدف شرکت یا سازمان شما از تبلیغات در گوگل چیست میتوانید در مورد استفاده از کلمات کلیدی عمومی یا خاص تصمیم بگیرید. شما هم چنین می توانید برای بازدیدکنندگان قدیمی مجددا بازاریابی کنید، تبلیغات خود را با ویژگی های معینی نمایش دهید، و تبلیغاتی در مورد موضوعات و کلمات کلیدی خاص روی ویدیو قرار دهید. هزینه بابت هر کلیک بسته به کلمه کلیدی می باشد در برخی از کلمات کلیدی هزینه تبلیغ در حدود 1 سنت و در برخی دیگر در حدود چند دلار نیز حتی می باشد. این موارد نیز با گوگل ادوردز در صفحه نتایج قرار داده میشوند، ولی اصول آنها کمی متفاوت است. در این محدوده میزان بازدید در سایت کاملا به شما، سایتتان و تلاشهایتان در زمینه تبلیغ بستگی دارد. با تقریبا 1.5 میلیارد کاربر فعال روزانه که ۴۱ دقیقه از وقتشان را برای فیسبوک صرف می کنند، این پلت فرم دارای بیشترین و متعامل ترین کاربران نسبت به دیگر پلت فرم های رسانه اجتماعی می باشد. گوگل به عنوان محبوب ترین وب سایت جهان و برترین موتور جستجو که روزانه پنج میلیارد مخاطب دارد دو سال پس از راه اندازی، پلتفرم تبلیغاتی خود را با نام گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل معرفی کرد.

با توجه به دسترسی بزرگ گوگل به کاربران، شما هم میتوانید از این فرصت ویژه به نفع خود بهره ببرید. در فضای تبلیغات پولی شبکههای اجتماعی، تبلیغکنندگان فرصت بیشتری برای بهینهسازی کمپین خودشان دارند. از طرفی تکنولوژی تبلیغات نمایشی تا جایی پیشرفت کرد که شبکههای تبلیغاتی می توانند به دادهها و یادگیریهای ماشینی نفوذ کنند تا به تبلیغکنندگان استراتژیهای موثرتری برای هدفگیری و به مصرفکنندگان تبلیغات مرتبطتری را نشان دهند. تعداد سایتهایی که خارج از ایران به صورت جهانی به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند زیاد است که ما در ادامه برای آشنایی با این سایتها به تعدادی از آنها اشاره خواهیم داشت. آنها میتوانند تبلیغات شما را به مخاطبین هدف مناسب در مکان و زمان مناسب نمایش دهند و اگر شما میخواهید که بیشتر کنترل تبلیغات را به دست بگیرید، آنها به شما اجازه میدهند که تصمیم بگیرید تبلیغاتتان را کجا قرار دهید. قسمتی را مثلا 5 تا 10 تومن، برای سئو در نظر بگیرید. قسمتی از این شبکه شامل گوگل فاینانس (google finance)، جیمیل، بلاگر و یوتیوب هستند. برای اینکه کلیک های دقیق تر و آمار دقیق تری به تبلیغ دهنده نمیش بدهد،سیستمی فراهم می کند که شما می توانید کدهای بنرهای تبلیغاتی را از این سایت بگیرید و در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید و هر کلیکی که شما می کنید ، در آنجا پنل کاربری شما ثبت می شود و از کلیک های تبلیغ دهنده کم می شود یعنی مبلغی از آن هزینه ای که از تبلیغ دهنده گرفته است به شما تعلق می گیرد.

محاسبه قیمت گوگل ادز کار آسانی نیست؛ زیرا مبلغ مشخص و ثابتی برای هر کلمه کلیدی و جایگاه نمایش در نظر گرفته نشده است. اگر در جستجوی خودروی خاصی هستید میتوانید با مراجعه به سایت با ما به صورت تخصصی در مورد خودروی مورد نظر خود اطلاعات کسب کرده و قیمت به روز آن را مشاهد کنید. برای ورود به بخش Payment بایستی از طریق کلیک بر روی آیکون آچار از منوی بالایی و کلیک بر روی گزینه Billing & Peyments در بخش SETUP اقدام کنید. به منظور نظارت موثر بر مخاطبینشان، آنها بهترین ابزارها را برای هدف خودشان و مقرون به صرفه ترین تبلیغات را برای تبلیغ کنندگان به وجود آورده اند. همچنین تایید تصاویر از سوی گوگل ممکن است حداکثر تا 48 ساعت به طول انجامد.

در طول این فرآیند خلاقانه، شما با ناشران همکاری خواهید کرد تا محتوایی اسپانسر شده را ایجاد کنید که یکی از موضوعات اصلی آنها را پوشش دهد و شبیه به یک بخش محتوایی مرتب در وب سایت ناشر شود. زمانی که شما یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کردید، اولین گام شما، انتخاب هدف کمپین خودتان است. نه، شما نمیتوانید روی تبلیغ خودتان کلیک کنید، گوگل متوجه این موضوع خواهد شد و به محض متوجه شدن سایتتان را از کار خواهد انداخت. حالا دیگر به نرخ تبدیل ایده آل خودتان رسیده اید و هزینه به ازای تبدیل شما پایین تر از آنچه در مورد همه ی کمپین ها مد نظرتان بوده هست. برای مثال اگر صفحه شما که مربوط به باغبانی است نسبت به صفحه آشپزی شما عملکرد بهتری داشت، بهتر است به صفحه باغبانی خودتان مطالب بیشتری بیافزایید. شما هرچقدر سایت قدرتمندی داشته باشید بازهم نمی توانید در تمام کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید اما این کار با گوگل ادز (گوگل ادوردز) امکان پذیر است. ، میزان ارتباط تبلیغ با کلمه کلیدی هدف و نرخ کلیک مورد انتظار مشخص میشود.

با بیش از ۳.۵ میلیارد جستوجو در گوگل به صورت روزانه، جستوجوی پولی جایی است که شما به گوگل یا دیگر موتورهای جستوجو برای تبلیغ محتوایتان در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) با کلمات کلیدی مرتبطی، هزینهای پرداخت میکنید که یکی از مشهورترین و موثرترین انواع بازاریابی است. در داخل هر Add Group شما باید کلمات کلیدی قرار دهید که یک یا دو بخش آنها باهم یکسان باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمپینهاِی خود بگیرید. برای اطلاع از جزییات نوع و نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادوردز و انجام تبلیغات با کارشناسان ما در تاپ ادورت تماس بگیرید. آنها میتوانند هدف کمپین تبلیغاتی خود، نوع تبلیغاتی که به دنبال رواج آن هستند و هدف تبلیغات خودشان را تعیین کنند که این بهشدت می تواند نشان از ریز جزییات داشته باشد. همچنین از دیگر تفاوتهای این دو شیوه تبلیغاتی میتوان به گزارشهای بسیار جامع، کامل و جزییات کاربردی در گزارشهای مربوط به تبلیغات گوگل اشاره کرد. هیچ تضمینی نیست که حتما این مبلغ را کسب کنید، اما این یک راه خوب است که میتوانید به کمک آن عملکرد کل سایتتان را بسنجید. خزندههای گوگل نیز به سادگی میتوانند نوع محتوایی که به درد وبسایتتان میخورد را تعیین کنند.

یکی از ویژگیهای بینظیر تبلیغات در گوگل، این است که شما دقیقاً در همان لحظه که مشتریان بالقوه شما به دنبال محصولات و خدمات مورد نظرشان هستند، در مقابل دیدگانشان حاضر خواهید بود. استفاده از رنگهایی که رنگهای وبسایت شما را کامل میکند آنها را خواناتر میسازد و لذا تاثیر آنها نیز بیشتر میشود. به یاد داشته باشید، YouTube یک موتور جستجو نیز هست. هزینهها اغلب نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی، در لیندکین بالاتر است، اما عموما نرخهای تبدیل بالا و کیفیت بالایی را در سرنخها به وجود میآورد که به تصدیق هزینههای بالای تبلیغات در این پلت فرم کمک میکند. اما خبر بد در این مورد این است که امکان استفاده از این ویژگی برای ایران وجود ندارد. استفاده بهینه از هر دلاری که برای تبلیغات خرج می شود، آرزوی دیرینهی تبلیغ کنندگان است. شما به کلمات کلیدیای نیاز دارید که تقاضا برای آنها بالاست و تامین و عرضه آنها نیز کم است، لذا پیش از این که صفحات خود را بسازید درمورد کلمات کلیدی تحقیق کنید.

این مقالات را بسته به طول مقاله به سایتهای خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی یا به سایتهای دانلود و پخش مقالات بفرستید. یعنی ملزم به انتخاب رقم مشخصی نیستید. تبلیغات گوگل هم بازدهی خوب دارد، روی کلماتی که سئو نیستید هم، میتوانید تبلیغات گوگل بروید. راههای زیادی برای بالا بردن کیفیت تبلیغات وجود دارد و باید حواستان باشد که بتوانید از بالاترین حد این توانتان استفاده کنید و حتی اگر به فکر تبلیغات پولی گوگل ادز هستید، بهترین گزینه را با بالاترین بازدهی انتخاب کنید. زمانیکه شما برای اولین بار وارد سایت میشوید تبلیغاتی که مشاهده میکنید (به عبارتی آنطور که در روزنامهها میگویند: سرتیتر) نسبت به تبلیغاتی که در بالای صفحه نیستند تاثیر بیشتری دارند. کاربرانی که تبلیغ شما را دیدند، میتوانند با استفاده از این شماره با شما تماس بگیرند.