پیراهن رسمی مردانه، خرید جدید ترین پیراهن های مجلسی مردانه ال سی من

پیراهن رسمی مردانه، خرید جدید ترین پیراهن های مجلسی مردانه ال سی من

سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی خرید اینترنتی پیراهن مردانه گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم. چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از شعب سله بن در سراسر ایران نیز به خرید پوشاک ارزان و با کیفیت و راحت بپردازید .

پیراهن مردانه با همه تنوع‌های مختلفش، بدون شک از متنوع‌ترین لباس های موجود است. موضوع این است که با گزینه‌های بی‌پایان زیادی که وجود دارد، چه نوع پیراهن‌هایی باید برای کمد لباس‌هایتان تهیه کنید. پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از رایج ترین لباس هایی که هر مرد در کمد لباس خود باید از آن داشته باشد.

  • ۵- توجه کنید برای این که میزان کیفیت یک پیراهن مردانه شیک را بسنجید ، کافیست بدانید یک پیراهن باکیفیت از قسمت بدنه تا کمر تنگتر می‌شود.
  • ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.
  • علت این مساله این است که بسیاری از این پیراهن‌ها به صورت صنعتی دوخته و آماده شده اند.

انواع پیراهن در رنگ و طرح های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. پیراهن مردانه را هم می‌توان با استایل‌های کژوال پوشید و هم با کت‌ شلوار برای مهمانی‌ها و موقعیت های رسمی ست کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع پیراهن مردانه در فروشگاه اینترنتی وب‌پوش محصولاتی را که در ابتدای صفحه آمده مشاهده فرمایید. حتی تصور پوشیدن پیراهن آستین بلند در گرمای تابستان برای مردها آزار دهنده است.

معمولا آقایان پیراهن‌هایی را می‌پوشند که اندازه و سایز آن‌ها نیست. علت این مساله این است که بسیاری از این پیراهن‌ها به صورت صنعتی دوخته و آماده شده اند. پس لزوما سایز فرد خاصی در این مساله مطرح نیست و همه باید به دنبال پیراهن مناسب اندازه خودشان باشند. این مساله باعث می‌شود که کمتر پیراهنی از همه جهت مناسب و اندازه شما باشد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که دور یقه اندازه شما نباشد اما آستین‌ها کاملا فیت و اندازه باشد؛ یا اندازه دورکمر خوب باشد اما قد پیراهن کوتاه یا بلند باشد.

انتخاب پیراهن مجلسی مناسب، مهم ترین انتخاب شما برای استایل شب های مهمانی شما است. پوشیدن پیراهن مجلسی مناسب با کروات یا پاپیون و دکمه سر آستین، شما را یک جنتلمن واقعی خواهد کرد. پیراهن های تنگ جایگزین مناسبی برای هیچ کس نیستند و دامنه حرکت شما را به میزان قابل توجهی محدود می کنند. اگر به استایل کلاسیک مردانه علاقه دارید، از این تناسب دوری کنید. این مدل ترجیح بیشتر افراد برای پیراهن است زیرا مجبور نیستند دامنه حرکاتشان را محدود کنند اما نسبت به پیراهن های کلاسیک لاغرتر به نظر می رسند.

پیراهن مردانه یقه بالدار را با تاکسیدو (یک مدل کت وشلوار رسمی ) می پوشند این مدل پیراهن مردانه لوکس را فقط در مهمانی های رسمی بپوشید . جین ایران با تولید انواع پیراهن ها در پارچه های مختلف و کیفیت بسیار بالا همواره بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است . پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند . همچنین قد پیراهن سایز بزرگ با افزایش سایز ، افزایش پیدا میکند.

شما می توانید از رنگ آبی روشن وتیره آن با شلواری از همین جنس وهمین طیف رنگ استفاده کرده ودرپدید آوردن ظاهری جذاب موفق باشید. در مقابل این پیراهن‌ها نیز نمونه‌های الیاف مصنوعی قراردارد که به هیچ عنوان کیفیت نمونه‌های پنبه‌ای را ندارند. توجه کنید تنها فایده این الیاف این است که هیچ گاه چروک نمی‌شوند و نیازی به اتو ندارند. دقت کنید اگر می‌خواهید پیراهنی از جنس الیاف مصنوعی خریداری‌کنید، به هیچ عنوان نمونه‌های بالاتر از ۵۰ درصد الیاف پلی استر را خریداری نکنید. پارچه های ساتن کمی براق تر و مجلسی تر از سایز پیراهن ها میباشد.

در مدل های آستین کوتاه و بلند تولید می شود.

شما بایستی به مراکز فروشی مراجعه کنید که تنوع پیراهن های آن با در نظر قرار دادن تمامی مشخصات بسیار زیاد باشد. فروشگاه الوند به عنوان قدرتمندترین فروشگاه پیراهن مردانه در کشور است. این مجموعه انواع پیراهن مردانه ساده، طرح دار، اسپرت، آستین کوتاه، آستین بلند، استوک، مردانه و زنانه و حتی پیراهن کنفی مردانه را به صورت آنلاین توزیع می‌ کند. تمامی محصولات فروشگاه الوند همگی جزو برندهای معتبر و پرطرفدار بازار شناخته می شوند. پیراهن های اسپرت با استفاده از پارچه های لنین، پولوشت، جین، فلانل ، کتان و … در مدل های آستین کوتاه و بلند تولید می شود. در میان پیراهن های مردانه تک رنگ، پیراهن آبی روشن پس از پیراهن سفید محبوب‌ترین رنگ در میان آقایان است.

پوشیدن‌ پیراهن‌های آستین کوتاه و با دوخت ساده در مکان‌های اداری و رسمی اشتباه است. پیراهن اسپرت مخصوص ورزش را در مهمانی به تن نمی‌کنند و پیراهن مردانه شیک درون کمد برای استفاده روزمره پوشیده نمی‌شود. بنابراین استایل لباس پوشیدن آقایان با توجه به جزئیات پیراهن مردانه انتخاب خواهد شد.