نقد و بررسی صرافی کوینکس coinex ارز تودی

نقد و بررسی صرافی کوینکس coinex ارز تودی

اگر بخواهیم خیلی ساده Maker و Taker بودن را توضیح دهیم، شما زمانی Maker هستید که در حال ثبت سفارش خرید یا فروش در حالت Limit یا Stop Limit هستید. صرافی کوینکسبا پشتیبانی از معاملات Spot ،Margin و Perpetual، هر آن‌چه که یک معامله‌گر نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد. این صرافی با پشتیبانی از 15 زبان مختلف توانسته است بیش از 2 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور جهان به‌دست بیاورد. برای این کار تنها کافی است با مراجعه به سایت کوینکس، از قسمت سمت راست بالای صفحه در این پلتفرم زبان موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را تغییر دهید. آنتی فیشینگ همانطور که از نامش پیداست برای بالا بردن امنیت حیاب کاربری کاربرد دارد.

بعد از آپلود عکس کارت شناسایی خود، نوبت به ارسال تصویر خود می‌باشد. با انجام این مراحل، احراز هویت شما در صرافی Coinex به پایان می‌‎رسد، اما باید منتظر باشید تا اطلاعات ارسالی شما از جانب صرافی Coinex تایید گردد. حتما به خاطر داشته باشید که بدون دیدن دوره آموزشی ارز دیجیتال به ترید Kucoin کردن نپردازید. صرافی کوینکس یک پلتفرم برای مبادله راحت و امن ارز های دیجیتال است. ارز های مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند.

سطوح تعیین هویت کاربران در صرافی coinex

کاربران می توانند از این خدمات و محصولات برای معامله دارایی های دیجیتال و ارز های فیاتی که صرافی از آنها پشتیبانی می کند، استفاده کنند. استفاده از هر کدام از این محصولات برای کاربران هزینه هایی را در بر دارد. با این وجود، استفاده از برخی از خدمات این پلتفرم مجانی می باشد. صرافی کوینکس کار خود را در هنگ کنگ آغاز کرد و خیلی زود به نامی بزرگ در میان صرافی های رمزارز تبدیل شد.

  • در ابتدا صرفاً جفت ارز BTC/USDT بود و جفت‌ارزهای دیگر بعدها، یعنی پس از جولای 2019 افزوده شدند.
  • این کار باعث می شود شما ایمیل های تقلبی را با ایمیل اصلی تشخیص دهید و اگر ایمیلی تقلبی برای فیشینگ برای شما ارسال شد، شما متوجه می شوید.
  • شما وقتی در سایت ثبت نام میکنید ، در اصل یک داشبورد کاملا پر امکانات را رو به روی خود دارید .
  • سفارش شما در فهرست سفارش ها ثبت می شود و زمانیکه فروشنده ای قیمت خرید شما را وارد کند، سفارش خرید شما انجام می شود.

الان کدی که در اپلیکیشن Google Authenticator مشاهده می‌کنید را در سایت کوینکس روی کادر قرمز رنگ زیر، وارد کرده و روی Next کلیک می‌کنیم، تا توسط سایت کوینکس، اپ Google Authenticator تائید شود. خوب شاید شما جز افرادی هستید که نیاز دارید بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در روز از این سایت برداشت کنید و می‌خواهید در این سایت احراز هویت کنید. توجه کنید این آدرس ممکن هست تغییر کند پس همیشه قبل از انتقال به صرافی کوینکس مراجعه کرده و به آدرسی که به شما نشان می‌دهد واریز نمایید. SMS Code مثل همان رمز دومی یک‌بار مصرف هست که از طریق پیامک ارسال می‌شود که بعضی افراد از آن برای پرداخت اینترنتی در داخل کشور استفاده می‌کنند. این سایت هم هر بار هنگام ورد به پنل یک کد را به شماره همراه شما ارسال می‌کند و می‌خواهد آن کد را در سایت وارد نمایید.

آموزش ساخت API Key برای حساب کاربری در صرافی کوینکس

در کوینکس، هزینه های معاملاتی در حال حاضر نسبت به برخی از رقبای خود نسبتا پایین است، به طور پیش فرض حدود 0.2 درصد. با استفاده از توکن های CET که در کیف پول خود در صرافی دارید، این هزینه ها با هر معامله به 0.14 درصد کاهش می یابد. CoinEx دارای یک اکوسیستم کامل برای تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است. CoinEx از چندین زبان پشتیبانی می کند و در نزدیک به 100 کشور خدمات ارائه می دهد.