معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

در این حالت، شما سفارشگذار به شمار میآیید و کارمزد پایینتری برای سفارشتان پرداخت میکنید. در بدترین حالت، آن ها ممکن است نتوانند در یک یا چند صرافی مبادله کنند که یکی از آنها میتواند بهترین سایت مبادله ارز های رمزنگاری شده برای آنها باشد (و شاید شامل این یکی نیز شوند). جهت انتخاب هر جفت ارز، لازم است معامله گر یکی از این ارزها را در کیف پول صرافی داشته باشد تا قادر باشد که خرید و فروش را روی آن به انجام رساند. به عنوان نمونه تریدر هایی که می خواهند از نوسانات قیمت کسب درآمد کنند، بیت کوین را با قیمت پایین خرید کرده اند، پس از رسیدن قیمت به نقطه اوج خود، امکان حرکت اصلاحی و ریزش قیمت وجود دارد در اینصورت تریدرها بیت کوین خود را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند و آن را به تتر تبدیل می کنند که دچار ریزش قیمت و تحمل ضرر نگردند.

کاربران نمیتوانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند. قیمت را می توان به صورت دستی وارد کرد و یا از دفتر سفارشات سمت راست صفحه، در بین قیمت های مشاهده شده در بخش خریدار ها، یک عدد را برگزید. کلید پشتیبانی را حتما در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید. کوینکس، هرگز دچار هیچ گونه حادثه هک نشده است، و این سطح بالای امنیتی، کوینکس را تبدیل به صرافی با ریسک صفر، اشتباه صفر و ضمانت های متعدد کرده است. این کیف پول بر اساس استاندارد های بالای امنیتی طراحی شده است. نماد ستاره در سمت راست و بالای صفحه امکان اضافه کردن جفت ارز انتخابی را به لیست جفت ارزها می دهد. ۴. کلمه عبور حساب کوینکس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید. در این حالت، شما سفارشبردار محسوب می شوید و کارمزد بالاتری پرداخت می کنید.

در این میان کوینکس 0.1 درصد کارمزد برای تراکنشهای خود در نظر گرفته است. خرید و فروش در صرافی کوینکس توسط این جفت ارزها امکان پذیر است. با وارد کردن قیمت و حجم مورد نیاز برای خرید و فروش سفارش خود را ارسال کنید و این سفارش زمانی درست است که یک سفارش با قیمت مساوی و حجم مناسب وجود داشته باشد که به این عمل match می گویند. کاربرانی که در این صرافی ثبتنام کنند و مراحل احراز هویت خود را تکمیل نمایند و حجم معاملات آنها در بازارهای آنی ۱۰۰ دلار باشد، مشمول دریافت بخشی از جایزه ۵۰۰۰ دلاری به صورت توکن HT خواهند معرفی کامل صرافی کوینکس coinex بود. نفرات اول تا دهم مجموعا ۱۸۰۰۰ دلار، نفرات ۱۱ الی ۵۰ مجموعا ۸۰۰۰ دلار و سایر کاربرانی که حجم معاملات آنها بیشتر از ۱۰۰۰ دلار باشد مجموعا ۴۰۰۰ دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

زیرا صرافی کوینکس با توجه به قیمت بازار در آن زمان، قیمت را تعیین کرده و به سرعت سفارش شما را به خریدار و یا فروشنده ای مرتبط می کند. برای هر یک از این مراحل، یکسری ریزهکاریها وجود دارد که آنها را هم به تفصیل بیان کرده ایم. معاملات فیوچرز در صرافی های ایرانی ممکن نیست و فقط بعضی صرافی های ارز های دیجیتال خارجی امکان معاملات فیوچرز را برای مشتریانشان فراهم کرده اند. با توجه به اینکه صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کرده است، کاربران ایرانی به دنبال یافتن یک صرافی جایگزین برای انجام معامله ی ارزهای دیجیتال می باشند. یعنی به صورت خودکار معامله انجام می شود و می توانید مشخصات سفارش انجام شده خود را در History ببینید. کوینکس با توجه به تحریم نکردن ایرانیان به طوری عمل میکند که گویا، صرافی کوینکس مخصوص ایرانیان ساخته شده.

برای معاملات در بازار ارز دیجیتالی از صرافی های بازار ارز دیجیتال نیز کمک دریافت می شود که در ادامه این مطلب به بررسی صرافی کوینکس و احراز هویت در صرافی کوینکس خواهیم پرداخت. هم چنین امکان شرکت در دوره ارز دیجیتال و یا استفاده از دوره غیرحضوری ارز دیجیتال نیز برای کاربران ایرانی در مجموعه کانون بورس وجود دارد تا حرفه ای ترین مطالب آموزشی را در این باره در اختیار شما قرار داده باشیم. درباره کاربرد این روش ها در ادامه مقاله توضیحات کامل داده شده است. به این معنا که اگر قیمت مارکت به قیمتی که در Alert داده ایم برسد، به ما خبر داده می شود. این صفحه دارای چند قسمت است در بخش بالایی، نمودار ارز است که نمودارهای قیمتی را می توان بر اساس روز، هفته، ماه، و سال مشاهده نمود.

و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.