لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در این شرایط ممکن است مدارهای داخل آداپتور آسیب دیده باشند و درست کار نکنند. تداوم این مشکل می تواند به لپ تاپ و باتری آن نیز آسیب جدی وارد کند. اگر پریز یا محافظی که آداپتور به آن وصل شده است غیر استاندارد باشد، احتمال داغ شدن شارژر لپ تاپ در حین شارژ بالاست. همچنین هرگونه آسیب دیدگی، خراش یا حتی پیچ خوردگی سیم شارژر هم ممکن است دمای آداپتور را افزایش دهد. گاهی هم ممکن است یک ایراد نرم افزاری به باتری یا لپ تاپ فشار بیاورد و باعث شود که آداپتور دستگاه در حین شارژ، به میزان غیر عادی داغ شود؛ البته این مورد بسیار نادر بوده و معمولا ایراد از خود شارژر و آداپتور آن است. ۱۰۰درصد شارژ نشدن باتری لپ تاپ دلایل متعددی دارد که اولین دلیل آن به فرسوده شدن باتری برمی‌گردد.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 2.25 آمپر لنوو مدل PA-1450-55LL

لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی برای آشنایی بیشتر با مشکلات این قطعه و تعمیرات بخش های مختلف اون، به ادامه ی مطلب توجه کنید. استفاده نادرست یا جایگزینی آداپتور های با ولتاژ و آمپر متفاوت یا کیفیت پایین می تواند آسیب های جدی و حتی جبران ناپذیر به دستگاه (لپ تاپ) شما وارد کند. اگر مشخصات شارژر شما با این کالا (شارژر لپ تاپ asus Eee PC 1201NL) مطابقت دارد ، ما حتما خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

ساعات کاری مجموعه

در بخش پایانی باید به چند نوع از شارژرهای برند لنوو بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن‌ها قیمت شارژر لپ تاپ دل پیدا کنید. Lenovo adlx90NLC3A یکی از آن‌ها است که معمولاً بیشترین خریدها را در لیست شارژرهای لنوو دارد. این شارژر ۲۰ ولتی و ۴٫۵ آمپر می‌باشد و نباید از مزیت‌های آن به سادگی عبور کرد. لپ تاپ شما از هر برندی که باشد، پین ورک تعمیرات آن را برعهده می‌­گیرد، هم چنین برای تعمیر سرفیس مایکروسافت هم می­توانید روی کمک پین ورک حساب کنید. ⊗ نکته ۳- در ضمن اگر که شارژری را پیدا کردید که آمپر بالاتری نسبت به آمپر دستگاه شما داشت ولی ولتاژ یکسان بود، می‌­توانید از آن استفاده کنید، زیرا آمپر بالا مشکلی برای دستگاه شما بوجود نمی‌­آورد . ⊗ نکته ۱- اگر که متوجه قطعی در شارژر خود شدید فوراً آن را تعمیر و یا تعویض کنید، زیرا ممکن است با قطعی در ولتاژ، قسمتی از برد اتصالی کند و دستگاه را خاموش کند .

  • در بالای نمایشگر نیز یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای تماس تصویری و سلفی در نظر گرفته شده است.
  • خرابی سیم آداپتور- این خرابی قابل حل است و میتوانید سیمی که سوکت آداپتور روی آن قرار دارد را تعویض نموده و مشکل را حل نمایید.
  • برند های محبوب شارژر لپ تاپ به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,لنوو,اچ پی,توشیبا, …
  • توصیه می‌کنیم هنگام خرید شارژر به جنس بدنه و رنگ چاپ روی آن کاملاً دقت کنید همچنین قبل خرید شارژر حتماً از سلامت کابل شارژ آن مطمئن شوید.
یکی از مشکلاتی که برای لپ تاپ ها به وجود می آید، از کار افتادن شارژر لپ تاپ و یا باتری لپ تاپ است که در صورتی که یکی از این بخش ها دچار مشکل شود، لپ تاپ شارژ نمی شود. گاهی وقت‌ها شارژرها از دستمان به زمین می‌افتند و همین قضیه به سادگی باعث خراب شدن آن می‌شود. به یاد داشته باشید که آب خوردگی هم به احتمال زیاد منجر به خرابی شارژر شما می‌شود. البته سوکت شارژر لپ‌تاپ لنوو شما هم ممکن است ایراداتی در خود داشته باشد. بهتر است این موضوع را بررسی کرده تا ببینید آیا شارژر شما مشکل دارد یا لپ‌تاپتان.

خرید عمده آداپتورلپ تاپرا دارید، این امکان برای شما فراهم است.شما می توانید با تماس تلفنی با بخش پشتیبانی درخواست فعال سازی پنل همکاری را بدهید. تمام شارژرهای لپ تاپ موجود در این مجموعه ضمن برخورداری از یک هفته مهلت تست و مرجوع دارای 10 ماه گارانتی معتبر BLS هستند. لپ تاپ های ایسوس دارای شارژر های مخصوصی هستند که معمولا 2 تیکه یا 1 تیکه هستند. اگر که شما متوجه شدید با بهره گیری از برق مستقیم سیستم شما کار نمی نماید، قطعاً نیاز به یک کابل نوین خواهید داشت و این بیانگر این مسئله خواهد بود که برق رسانی از جانب کابل مشکل ساز گردیده است. چنانچه که با عوض نمودن کابل و البته بهره گیری از باتری، متوجه گردید بازهم باتری شما مشکل دارد، به احتمال بسیار باتری در تعامل با سیستم دچار برخی از مشکلات شده است.

لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟