قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی نوین لوله

در صنایع مختلف همواره جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی فلزات یک دغدغه و بحث مورد توجه بوده است و تا امروز روش‌های متنوعی برای این امر استفاده شده است (پوشش دهید با رنگ، پلاستیک، PVC و انواع پوشش‌های دیگر). یکی از مرسوم‌ترین پوشش‌ها برای محافظت بیشتر از فلزات پوششی به نام گالوانیزه است که تقریباً ۶ دهه است در ایران حضور دارد و جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارد. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.

لوله های فلکسی بدون روکش

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی نوین لوله

این لوله‌ها از مارپیچ‌های بهم پیوسته فلز تهیه می‌شوند که با نام اف‌ام سی FMC خرید لوله فلکسی نیز شناخته می‌شوند. این محصول از رایج‌ترین انواع لوله‌های فلکسی می‌باشد که در نصب دوربین‌های مدار بسته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله فلکسیبل هوا به طور گسترده و ویژه در صنایع مختلف از جمله صنعت تهویه مطبوع، معادن، مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، فست فود ها، کافی شاپ ها، پاساژ ها، گلخانه ها، انبار ها، چاپخانه ها، کارخانجات نساجی و سایر صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند. لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.

لوله فلکسی یا همان لوله خرطومی فلزی ۲ حالت روکش دار و بدون روکش تولید می‌شود. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد. بنابراین هر چقدر تعداد کابل های برق بیشتر باشد سایز فلکسی بل ها بزرگ تر طراحی می شود.

لوله فلکسی برق از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع ساختمانی و تولیدی است که عمدتا به عنوان روکش محافظ سیم ها و کابل ها در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیم ها و کابل های مورد استفاده در تاسیسات برقی ساختمان ها در برابر عوامل محیطی از قبیل برخورد اجسام نوک تیز و همچنین رطوبت موجود در محیط ضعیف هستند. انواع لوله فلکسیبل، با توجه به کاربردهایی که دارند، ویژگی‌های متفاوتی هم به کاربران ارائه می‌کنند.

  • همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد.
  • منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید.
  • لوله خرطومی فلکسیبل شیلدار از جنس فلز و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی باشد.
  • ۳- گرچه به لحاظ وزن نسبت به محصولاتِ مشابهِ عایقدار کمی بالاتر است اما بطور کلی برای نصاب و مجریِ نصب وزن مناسبی محسوب می شود و در کل جزوِ محصولاتِ سبک محسوب می گردد.
  • به این ترتیب عمدتا از این لوله ها به منظور محافظت از سیم ها و کابل های دوربین های مدار بسته استفاده می شود.

جهت کسب مشاوره، استعلام قیمت و خرید کلی یا جزئی محصولات از شرکت تهویه سان تنها با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس آپ به نماینده مجموعه پیام ارسال نمایید. لوله فلکسی نقش محافظتی از یک رسانا یا نارسانا مانند هوا را داشته و به‌عنوان یک واسطه باید در ابتدا میانه و انتهای مسیر با تجهیزات دیگر به خوبی سفت و محکم شود. گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند.

لوله فلکسیبل PG11

متنوع بودن سایز‌های این نوع لوله باعث می‌شود تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود. یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است. برای خرید و استعلام آخرین قیمت‌ها کافی است با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تک سینی کابل شما را راهنمایی کنند.

موارد استفاده و کاربرد لوله های فلکسیبل برق