قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد

قاب اصلی دریچه بسیار سبک و مقاوم است و قاب درب همراه با یک پانل گچی درب دریچه را تشکیل می‌دهد. ابعاد درب دریچه بازدید متناسب با ابعاد داخلی قاب دریچه بازدید ساخته و پس از آماده سازی ، مجهز به قفل یا لولا می شود . از پروفیلی برای ساخت فریم استفاده میشود که مثل سه پری به داخل فریم لبه داشته باشد تا نشیمن گاهی برای درب دریچه بازدید ایجاد شود . بازدید فن کویل خطی ۳۰ درجه در دو نوع لولایی و وزنه ای ساخته میشود . دریچه بازدید با سه نوع متریال از قبیل آلومینیوم،ام دی اف و پلاستیک ، عمدتا برای بازدید تاسیسات از قبیل فنکویل سقفی، شیرآلات و فیوزهای برق کاربرد دارد.

بنا به موقعیت محل بازدید این دریچه می‌تواند دارای ابعاد و سایز متنوعی باشد. دریچه­ های بازرسی را می‌توان در مواضع مختلف از جمله روی دیوار یا سقف تعبیه کرد که به‌راحتی بتوان به بازدید و چکاپ یا تعمیر موارد مربوطه در تأسیسات ساختمان پرداخت. این دریچه­ها با چهار نوع متریال از قبیل آلومینیوم، آهنی، ام‌دی‌اف و پلاستیک تولید می­شود و انواع مختلفی دارد.

دریچه پلاستیکی بازدید

در هر سیستم فاضلاب باید تعداد کافی دریچه بازدید در پاین ترین نقطه هر لوله فاضلاب قائم، در سر زانو سه راهه‌ها موقع اتصال یک لوله فرعی به لوله اصلی دیگر، در هر تغییر مسیر و بالاخره در لوله اصلی فاضلاب ساختمان که از دیوار خارجی عبور می‌کند نصب نمود. دریچه بازدید فاضلاب برای رفع مشکلات گرفتگی لوله‌ها (لوله بازکنی)، سیفون و زانوها، تخلیه چاه و تمیز کردن آن‌ها در ساختمان استفاده می‌شود، که با وجود این دریچه لازم نیست لوله شکافته شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره دریچه چاه در اختیار شما قرار دهیم. در ساختمان ها مکان هایی وجود دارد كه به صورت موردی و یا اضطراری باید مورد بازرسی قرار بگیرند. این بخش ها توسط دریچه بازدید دسترسی پوشانده میشود تا بازرسی اين نقاط، به سادگی و به راحتی ميسر شود. همچنین برای حفاظت از سیستم برق ساختمان میتوان از این دریچه استفاده کرد.

  • در زمان خرید دریچه باید توجه نمایید که درب های آنان به خوبی باز و بسته شده و ابعاد آن مطابق با حفره مد نظر شما باشد.
  • یکی از نکات و مشکلات مهم درباره نشت لوله فاضلاب عدم آب‌بندی، لوله‌گذاری نامناسب و رعایت نکردن استاندارد‌های موجود است.
  • برای این موارد نیز راه حل وجود دارد لذا می توانید از شورای شهر یا روستا برای این مورد سند های شورایی دریافت نمایید.

جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی با ضخامت یک میل و بالاتر می‌باشد. این نوع دریچه بازدید فن کویل آلومینیومی تماماً از جنس آلومینیوم است و برای بازدید دستگاه های فن کویلی به کار می رود که نیازی به مکش هوا از طریق منافذِ درب دریچه بازدید ندارند.دریچه بازدید فن کویل ساده از یک ساختار فریم و یک درب که به صورت لولایی و با قفلی یا چِفتی که بر روی دربِ این دریچه بازدید تعبیه می‌گردد،بازوبست می‌گردد تشکیل شده است. با گوشه زنیِ پروفیل های فریم دریچه بازدید، باید نسبت به ساختاربخشی این پروفیل های چهارگانه که همان اضلاعِ فریمِ دریچه بازدید هستند اقدام کرد.این پروفیل های آماده و گوشه زنی شده، به وسیلهه‌ی قطعه ای بنام کُرنر که از نمای پشتیِ دریچه بازدید قابل رویت هستند به هم متصل شده و تشکیلِ یک ساختار واحد و چهارگوش بنام فریمِ دریچه بازدید را می‌دهند.. با استحصالِ ابعادِ درب دریچه بازدید ،ورقِ درب دریچه بازدید طوری برش می خورد که از هر بُعد به میزان یک سانت امکانِ ایجادِ لبه را پیدا کند. فقط در این مرحله باید جای قفل یا قفل ها باید بر روی ساختار درب دریچه بازدید فن کویل باید ایجاد شود.با تکمیل مراحل ساخت درب دریچه بازدید، باید درب را با فریم به وسیله لولا به هم متصل کرد و ساختار اولیه دریچه بازدید فن کویلِ ساده را تکمیل نمود.

دریچه بازدید پایه کوتاه خصوص درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، خرید دریچه بازدید اتاق و … می باشند. این مدل از دریچه بازدید نیازمند به تمیز کردن در مدت زمان مخصوص می باشد که مسیر لوله گرفته نشده باشد. برای جلوگیری از این امر هم می توانید از مدل های آلومینیومی، استیل و حتی پلاستیکی بهره ببرید. دریچه بازدید تأسیسات آب و فاضلاب برای دسترسی جهت رفع گرفتگی لوله‌ها، زانوها، سیفون‌ها و اتصالات آب و فاضلاب استفاده می­شود. شایان‌ذکر است که با استفاده از این دریچه­ها، دیگر نیازی به شکاف یا تخریب مسیر لوله‌ها و دیگر تأسیسات برای انجام تعمیرات نیست. دریچه بازدید در مدل های آلومینیومی پلاستیکی چوبی و غیره به صورت توکار و روکار در کالاکیوسک تولید می گردد.

این محصول بر سر راه لوله های اصلی و فرعی در جاهایی که منتهی به تغییر مسیر می گردد، در سر راه زانوها و سه راهی متصل می شود. برای باز و بسته کردن درب دریچه، یک لولای فلزی بین دو قاب متصل می شود. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. نمایندگی هایی که به صورت تخصصی انواع دریچه ها را به فروش می رسانند یکی از مراکز معتبر می باشند.

ابعاد دریچه بازدید استاندارد

هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد. دریچه بازدید تاسیسات به دریچه هایی گفته میشود که در ساختمان در محل های مورد نظر نصب میشود تا برای بازدید دستگاه ها یا سرویس های دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. دریچه­های بازدید فن‌کوئل به‌صورت کلی برای بررسی و تعمیر فن‌کوئل‌های سقفی طراحی و اجرا می‌شوند. برای آن که کارایی سیستم مکنده زیاد شود باید بر روی دربِ دریچه بازرسی فن‌کوئل امکان مکش هوا وجود داشته باشد، به همین دلیل دریچه فن‌کوئل را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کنند. یکی دیگر از دلایل استفاده از دریچه­های بازید، مرتب نگه‌داشتن محیط است.

قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد