قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 دیجی 63

در حالی که این لپ‌تاپ ایسوس عجیب‌ترین لپ‌تاپ موجود نیست، اما دارای برخی مشخصات قوی و عمر باتری بسیار خوب است که به شما این اطمینان را می‌دهد تا مدت‌ها پس از مرگ سایر لپ‌تاپ‌ها همچنان بتوانید بازی کنید. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قابل اعتماد با قیمت مناسب هستید، Asus ROG Strix G15 Advantage Edition یکی از این لپ‌تاپ‌ها است. اگر به دنبال یک لپ تاپ فوق قابل حمل هستید، Razer Blade 14 با ظاهر هوشمند گزینه خوبی است.

البته این پیروزی زمانی رخ می‌دهد که لپ تاپ‌های گیمینگ با پردازنده رایزن از مدل‌های مشابه با پردازنده اینتل ارزان‌تر هستند. بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ایسر ثابت کرده‌ که محصول ارزان قیمت همیشه بد نیست. صفحه نمایش 15.6 اینچی دستگاه از نوع Full HD IPS با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 بوده و با نرخ تصویر 144Hz کیفیت صفحه بسیار مطلوبی را ارائه می دهد.

لپ تاپ ایسوس Rog Zephyrus G14 Ga401qm

مانند خیلی از وسایل مربوط به تکنولوژی، پیدا کردن بهترین لپ تاپ گیمینگ برای شما ممکن است سخت باشد. حتی پس از انجام تحقیقات کافی در اینباره، پیدا کردن لپتاپ مورد نظر برای خرید سختی های خودش را دارد. از پردازنده Core i H که بگذریم، به 16 گیگابایت حافظه رم می‌رسیم که سرعت پردازش‌ها را به خوبی بالا می‌برد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Rog Strix Scar 15

حتی اگر بودجه کمی دارید، باز هم می توانید لپ تاپ گیمینگی پیدا کنید که تمام ویژگی های لازم برای انجام بازی های قدرتمند بهترین مودم ایرانسل را داشته باشد. در زیر ویژگی های اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بررسی کنید. GE76 Raider فوق‌العاده گران‌قیمت است، اما توانایی بسیار بالایی دارد. می‌توانید روی آن برترین پردازنده گرافیکی انویدیا و پردازنده رده بالای اینتل را داشته باشید و از خنک‌کننده‌ای بهره‌مند شوید که آن‌ها را در اوج نگه دارد.

  • البته لازم به ذکر است که این دستگاه، نرخ نوسازی خود را فدای وضوح بالا می‌کند و شما می‌توانید تصاویر بازی را با بهترین وضوح در دسترس داشته باشید.
  • لپ‌تاپ از تناسب وقیمت عالی‌تری نسبت به آنچه در سری Inspiron استفاده کرده‌ایم، دارد.
  • این دستگاه طراحی شیکی دارد که به راحتی می‌توان آن را با خود در هر مکانی همراه داشت، و اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی را به آن وصل کنید، از پورت‌های زیادی برخوردار است.
  • در مورد صفحه نمایش آن نیز باید بگوییم که کیفیت 1080p با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارد.
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیونبرند لنوو با ارائه سری IdeaPad gaming three سعی کرد تا محصولاتی کاملا اقتصادی را به دست دوست داران بازی‌های ویدیویی برساند. مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یکی از جدیدترین محصولات این سری گیمینگ و ارزان قیمت است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ حال حاضر دارای حافظه رم از نوع DDR4 هستند.

لپ تاپ Razer Blade Stealth thirteen با داشتن ساختاری جذاب و شیک، بسیار سبک و نازک بود و همین موضوع باعث شده تا به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ با ساختار قبل حمل و کم وزن تبدیل شود. اما این سبکی نیازمند ایجاد تعادل و هماهنگی بین برخی از موارد در زیر کاپوت آن بوده است. از مهم‌ترین نکات حین خرید این چنین لپ تاپ‌هایی طراحی و وزن آن‌ها است. این محصولات معمولا دارای وزنی بالا هستند و اگر برای جابجایی و حمل و نقل دائم خواهان خرید این محصول هستید، ممکن است کمی با آن دچار مشکل شوید. پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX۱۶۵۰ انویدیا با ٤ گیگابایت حافظه اختصاصی جزو ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ است.

بنابراین چنانچه قصد خرید یک لپ تاپ مناسب برای بازی را دارید، حتما به این آیتم‌ها و سایر عناصر از جمله باتری، رم و ظرفیت حافظه توجه کنید و بسته به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. لپ تاپ های گیمینگ همچنین برای انجام امور روزمره بسیار مفید است اما ممکن است به علت گران بودن در نظر همه کاربران محبوب نباشد. با این حال اگر پرداخت هزینه بالا برای شما اهمیت چندانی ندارد برای استفاده‌های روزمره با سرعت و قدرت به مراتب بالاتر خرید لپ تاپ گیمینگ را توصیه می‌کنیم. اگر دوست دارید یک لپ تاپ با سریع‌ترین صفحه نمایش را داشته باشید بی شک این نمونه برای شما ایده‌آل است. هیچ گونه تاخیر و کندی را هنگام تماشای انواع محتواها از این نمایشگر احساس نخواهید کرد. ترکیبی جذاب از مواد تیره و پلاستیک شفاف دارد که پلیرهای دهه 90 را برای کاربران تداعی می‌کند.

دوام باتری

این معمولاً به این معنی است که شما پورت های بیشتری نیز دریافت می کنید، بنابراین اتصال یک صفحه نمایش یا حافظه خارجی یا یک صفحه کلید و ماوس بدون نیاز به هاب آسان تر است. به لطف پردازنده های AMD Ryzen 5 و Ryzen 7، یک لپ تاپ عالی برای کارهای ساده مانند ایمیل، پردازش کلمه و موارد دیگر. این لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، حسگر اثرانگشت و درگاه USB Type-C است.

قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 دیجی 63