طرح کناف طرح کناف سقف پذیرایی طرح کناف دیوار طرح کناف اتاق خواب طرح کناف آشپزخانه طرح کناف برای سقف طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف روی د Home decor, Home, Decor-کناف آوگون

طرح کناف طرح کناف سقف پذیرایی طرح کناف دیوار طرح کناف اتاق خواب طرح کناف آشپزخانه طرح کناف برای سقف طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف روی د Home decor, Home, Decor-کناف آوگون به طور معمول پیمانکار در ابتدای کار مبلغی رو به عنوان بیعانه دریافت میکنه که با توجه به شرایط فعلی و بالا پایینی بازار حدود 70 درصد از هزینه نهایی هست. یا مثلاً، قیمت ارائه شده برای کار تا ارتفاع 3 متر است، به ازای افزایش هر متر، مبلغی به کار اضافه میشه. هر چه تیم کناف کار با تجربه‌تر باشن، کار رو تمیزتر اجرا می‌کنن و خروجی نهایی بهتره. از طرفی تیمِ با تجربه ابزار خاص خودشون رو دارن و در نتیجه دستمزد اجرای بالاتری طلب می‌کنن.

سقف کناف سالن پذیرایی

اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. البته مجموع ارتفاع و عرض دور باکس کناف نباید بیشتر از یک متر بشه در غیر این صورت بر مبنای متر مربع حساب میشه. در صورت استفاده از برندهای بی کیفیت گچ برگ، نمای ظاهری کار جذابیتش رو از دست میده.

سقف‌های کناف بسیار سبک هستند و به‌ همین دلیل به سقف و بنا فشاری وارد نمی‌کنند. برای اولین بار برادران کناف این سقف را اختراع و استفاده کردند و به‌ همین دلیل امروزه این سقف‌ها با نام کناف شناخته می‌شوند. همچنین ساخت اولیه کناف در کشور آلمان توسط برادران کناف انجام شد و در حال حاضر نیز بهترین نوع و جنس کناف متعلق به کشور آلمان می‌باشد. همانطور که گفته شد، این نوع سقف‌ها قابلیت انعطاف دارند و به‌همین دلیل امکان ایجاد انواع طرح‌های هندسی روی آن‌ها وجود دارد.

یکی از عمده ترین دلایل استقبال انواع مدل های سقف کنافحذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا، همراه با قیمت مناسب می باشد. سقف کناف داری دو مدل ثابت و متحرک می‌باشد که استفاده از هر یک از این دو مدل بستگی به فضای اجرای سقف کناف دارد، معمولا برای دسترسی داشتن به فضای پشت سقف کناف از مدل محرک استفاده می‌شود. سقف های کناف از جنس گچ ساخته شده‌اند و از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشند که در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم. آشپزخانه هم یکی از دیگر مکان های بسیار مهم هر خانه است؛ در واقع اگر از خانم ها بپرسید احتمالا روی این موضوع که آشپزخانه مهم ترین قسمت و قلب هر خانه است توافق داشته باشند.

جالب است بدانید شما می توانید سقف کاذب طراحی شده توسط خودتان را نیز سفارش بدهید، که یکی از مزایای این تجهیزات محسوب می شود‌. کیفیت کناف از موارد تعیین کننده بر روی قیمت کناف سقف ساده است، ضد حریق و ضد رطوبت بودن کناف از مولفه های کیفیت آن است. خرید و فروش کناف سقف ساده با توجه به اینکه نصب ساده و سریعی دارد از رونق خوبی برخوردار است. هزینه هر متر کناف سقف ساده در بازه قیمت، 170 تا 280 هزار تومان قرار دارد. بازشوهایی مثل دریچه بازدید، خروجی تهویه و چراغ‌های توکار در سقف کناف به راحتی ایجاد میشه فقط باید توجه کرد که باعث قطع زیرسازی کار نشه. اگه این اتفاق افتاد باید از سازه‌های کمکی و آویزهای اضافه مطابق شکل زیر استفاده کرد.

ویژگی های کناف سقف

پنل های پیش ساخته کناف در انواع ساده، ضد رطوبت، ضد حرارت و ضد رطوبت و حرارت در بازار عرضه شده و در اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست. کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید با این ایده اجرا می شود که بعد دیگری به سقف اضافه کند و نورپردازی تنها به منظور روشن کردن فضا نباشد بلکه نور بخشی از روح معماری در فضای سازه در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از لوستر طرح کناف حاشیه دیوار انتخاب مناسبی است. اگر از کناف حاشیه استفاده شود، فضای مرکزی سقف فرورفتگی خواهد داشت. چنین تغییر ارتفاعی در سقف، طراحی خاص و منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد.

در مرحله بعدی سطح را رگلاژ کرده و تایل های باقی مانده سقف نصب می شوند. از مزیت های این ساختار سقف کناف کاری نسبت به ساختار یکپارچه، امکان دسترسی به فضای بالای سقف و تعمیر آسان آن می باشد. سقف کاذب جز جدایی ناپذیر طراحی داخلی بازسازی میباشد از این رو سقف کناف با توجه به سرعت اجرایی بالا مقرون بصرفه بودن و ‌استحکام و سبک وزنی جزو بهترین گزینه های اجرای سقف کاذب در بازسازی های مسکونی و اداری میباشد. در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برندهای پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است.

بی شک یکی از پردرخواست ترین خدمات طراحی منزل، اجرای سقف کاذب برای فهرست این وب سایت را مرور کنید پذیرایی است. از آنجایی که سقف سالن پذیرایی، نقش بسیار مهمی در چشمگیر کردن منزل ایفا می‌کند؛ از این رو باید برای اجرای سقف کاذب برای پذیرایی بودجه ای مناسب کنار گذاشت و یک تیم حرفه ای و کاربلد همچون گروه باتجربه آذین پیمان را به کار گرفت. می توان، کناف سقف هر دو قسمت، را تا جای ممکن به صورت متقارن انتخاب کرد. طرح هایی تکرار شونده یا پیوسته مثل مدل های کناف خطی یا مدل کناف منحنی که به صورت یک تکه کل سقف را در بر می گیرند، هم انتخاب خوبی هستند. برای خرید بهترین سقف کناف ساده در ایران و کشور های حاشیه ایران، پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

  • این روزا همه چیز با نرخ دلار سنجیده میشه دیگه کناف که جای خود داره.
  • در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود.
  • اجرای سقف کناف مورد آخر است که باید برای آن از بهترین طراحان ساختمان کمک بگیرید تا همان ایده ای که در ذهن دارید را به اجرا درآورند؛ اجرای سقف کناف نیاز به زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن می توانید شاهد سقفی جدید و متفاوت از سقف قبل باشید.
  • در این میان باید توجه داشته باشید که طراحی و پیاده‌سازی این مدل سقف‌ها نیاز به مهارت و دانش فنی دارد؛ به‌ همین دلیل بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک گرفته و از او بخواهید سقف کناف دلخواه شما را طراحی و پیاده‌سازی کند.