صفحه اصلی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

صفحه اصلی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

مخصوصا اگر قصد خرید عمده دریچه تهویه را داشته باشید بیشتر به قیمت این دریچه ها توجه می کنید. دریچه های تهویه با توجه به جنس، سایز و نوع دریچه تهویه (فن کویل، زنبوری، بلندگویی، بازدید، فلزی و آلومینیومی) قیمت های متفاوتی هم دارد. دریچه هوای گرد نیز به مانند سایر محصولات و لوازم صنعت تهویه هوا از چند متریال مختلف و مدل‌های متنوع ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

دریچه تنظیم هوا در حالت کلی به چهار دسته دریچه هوای رفت، دریچه هوای برگشت، دریچه مکش (دریچه تخلیه هوا) و دریچه دسترسی (دریچه بازدید) تقسیم بندی می شوند. دریچه هوا به منظور تنظیم فشار هدایت هوای دستگاه های تهویه مطبوع مانند ایرواشر ها، هواکش های سانتریفیوژ، زنت ها، کولر های آبی، هواساز ها و فن کویل های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دریچه هوا دیواری آلومینیومی و خرید دریچه هوا دیواری آلومینیومیبا ما تماس بگیرید.

  • از طرفی قابلیت ساخت سفارشی محصولات نیز برای مشتریان وجود داشته و انتخاب نهایی آن‌ها لوازم تولیدی تهویه سان خواهد بود.
  • بعد از اندازه گیری طول و عرض حفره، شروع به برش پروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه هوا می نماییم.
  • این دریچه را می توان در انواع ساختمان ها با کارکرد های مختلف مشاهده نمود.
  • در طراحی این نوع دریچه‌ها سعی شده تا افت فشار تخلیه هوا بسیار کم باشد.
  • 6-بهتر است با استفاده از یک فرچه سیمی تمام آهک و رسوب‌های چسبیده‌شده به درپوش‌ها و بدنه‌ کولر را تمیز کنید.

الف) گرفتن هواي احتراق از فضاهايي مانند آرايشگاه و سالن هاي زيبايي، كه در آنها معمولاً از مواد شيميايي كه گازهاي خورنده و قابل اشتعال توليد و منتشر مي كنند استفاده مي شود، مجاز نيست . 2) سطح آزاد و بدون مانع كانال نبايد از ميلي متر مربع ( 15 اينچ مربع) كمتر باشد. الف) دهانة ورود هواي احتراق در جايي بايد باشد كه هواي مورد نياز احتراق را به طور دايم و بدون مانع تأمين كند. 10-اگر کولر دارای سایبان است که هیچ، ولی اگر سایبان ندارد بهتر است روی آن را با پلاستیک بپوشانید تا باران و برف به آن آسیب وارد نکند.

دریچه هوا کولر آبی

برای اینکه بتوانید در زمان نصب انعطاف بیشتری داشته باشید، دریچه های آلومینیومی کاربردی تر هستند. البته باید در نظر داشت که انواع دیگری از دریچه گرد نیز در بازار وجود دارد که کاربرد متفاوتی دارند. به طور مثال نمونه های لانه زنبوری، بیشتر برای دمش مورد استفاده قرار می گیرند اما برای مکش هوای در حال جریان نیز کاربرد دارند. دریچه گرد کروی، همانند یک کره توخالی بوده و نوع پره های آن موجب می شوند تا هوا به صورت 180 درجه به راحتی منتقل گردد. هوای خروجی از دریچه های فوق به صورت یکسان به بخش های مختلف پرتاب می شود. همچنین وجود فیلتر در دریچه‌ های هوا نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب آن‌هاست.

مزایای دریچه گرد با کیفیت

دریچه هوای گرد با توجه به شکل خاص و فرم‌دار خود به‌طور معمول از دو ماده اصلی آلومینیوم یا پلاستیک تولید خواهد شد. هر کدام از این دریچه‌های گرد دارای خصوصیات خاص خود بوده و توانایی ساخت در مدل‌ها مختلف دریچه‌های گرد را خواهند داشت. دریچه هوا ی سقفی ، عموماً به صورت مشبک یا چهار طرفه ی سقفی تولید می گردد . در هر دو مدل دریچه هوا ی سقفی و دیواری قابلیت نصب دمپر پشت دریچه خواهد بود . از مهمترین مزیت های دریچه هوا ی پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این محصول است . دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا تهویه آسیا می رود .