ساخت و ساز قرمز در سنت لوسیا-بیات گروپ

شهروند جهانی با استفاده از مزایای اخذ پاسپورت دوم امکان مسافرت به بیش تا صد و سی کشور جهان در زمره مهمترین قطب‌های اقتصادی و تجاری از جمله کشورهای حوزه شنگن، کشورهای حوزه مشترک المنافع، سنگاپور و هنگ کنگ بدون نیاز به اخذ ویزا را خواهد داشت. متقاضی میتواند در ملکی به ارزش ۳۰۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کرده و این سرمایه گذاری را به مدت ۵ سال حفظ نماید. همچنین متقاضی باید تمامی هزینه ها و مالیات مربوط به خرید خانه را باید پرداخت نماید.

سرمایه گذاری در گزینه‌های املاک

نکته جالب توجه در مورد ویزای تحصیلی سنت لوسیا این است که دانشجویان بسیاری از کشور‌های دنیا، نیازی به اخذ ویزای تحصیلی جهت اقامت تحصیلی در اخذ پاسپورت سنت لوسیا این کشور ندارند. این کشور‌ها شامل کشور‌های اتحادیه اروپا،‌ ایالات متحده، سنگاپور، ونزوئلا، زامبیا، فیجی، استونی، کانادا، کوبا، قبرس و … هستند. لذا دانشجویان کشور‌های دیگر نیز برای اطلاع از اینکه جهت تحصیل در سنت لوسیا باید ویزای تحصیلی اخذ کنند یا خیر؟ با سفارت سنت لوسیا در کشورشان در ارتباط باشند. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در سنت لوسیا می توانید ضمن تماس با موسسه ملک پور از مشاوره رایگان برخودار شوید. پاسپورت دوم که نشان دهنده دو ملیتی بودن فرد است دارای مزیت‌های بیشماری است که در این قسمت به مرور روش‌های کسب پاسپورت دوم می‌پردازیم. پاسپورت دوم به این معنی است که فرد همزمان شهروند دو کشور می‌باشد.

دختر مجرد متقاضی اصلی که با والدینش زندگی می کند و کمتر از ۲۸ سال سن دارد فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که کاملا توسط والدینش حمایت ملی می شود که بالای ۱۸ سال سن دارد و دارای معلولیت میباشد. دومینیکا و سنت کیتس و نویس در حال حاضر رتبه اول برنامه های تابعیت از طریق سرمایه گذاری در بازار هستند برنامه های تابعیت دومینیکا و سنت کیتس و نویس بر اساس بخش مدیریت حرفه ای… بله، سنت لوسیا اجازه تابعیت دوگانه می دهد، بنابراین سرمایه گذاران می توانند تابعیت موجود خود را حفظ کنند. سنت لوسیا یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل است، مردمانی صمیمی و خونگرم دارد و یکی از امن ترین کشورها در کارائیب می باشد. اگر سرمایه گذار قبل از اتمام مدت ۵ ساله ملک خریداری شده را بفروشد تابعیت وی باطل می شود.

ساخت و ساز قرمز در سنت لوسیا-بیات گروپ

لازم به ذکر است که با به دنیا آوردن کودک در خاک سنت لوسیا تنها به کودک تابعیت و پاسپورت سنت لوسیا تعلق می گیرد و والدین او شامل اعطای پاسپورت و شهروندی این کشور نخواهند شد. انتظار می رود روند دریافت پاسپورت سنت لوسیا تا 4 ماه پس از ارسال درخواست به دولت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه تخصصی سرمایه گذاری، مشاورین و وکلای موسسه ملک پور پور همکار موسسه ام آی ای در خدمت شما عزیزان می باشند. پس از تصویب پرونده سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی این کشور بسته های متفاوت سرمایه گذاری را به خانواده ها پیشنهاد می کند . این جزیره زیبا هنوز جزو کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا به حساب می‌آید و در فوریه سال 1979 استقلال خود را اعلام نموده است. جامعه این کشور تحت تأثیر فرهنگ مردم کارائیب، آفریقاییها، انگلیسیها و فرانسویها می‌باشد.

محصولات موسسه

اخذ پاسپورت از طریق ویزای تحصیلی و ویزای کاری امکان پذیر نمی باشد. لذا افرادی که راغب به دریافت پاسپورت سنت لوسیا می باشند، باید از روش سرمایه گذاری اقدام نمایند. سنت لوسیا کشوری مستقل مشترک المنافع است که تا تاریخ 22 فوریه سال ۱۹۷۹ تحت سلطه انگلستان قرار داشت. این کشور جزیره ای؛ در حوزه کارائیب واقع شده است و تاریخ آن تحت تاثیر مردم بومی کارائیب، آفریقایی، انگلیسی و فرانسوی قرار گرفته است. کشور سنت لوسیا به مانند بسیاری از کشورها، برنامه های سرمایه گذاری را جهت اخذ تابعیت وضع نموده است و همین امر موجب شده است که بسیاری از افراد، تمایل به اخذ پاسپورت سنت لوسیا داشته باشند.

سفر با پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) این امکان را می‌دهد که فرد از بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان بدون نیاز به ویزا بازدید کند. جدول زیر هزینه های مربوط به اخذ شهروندی و پاسپورت سنت لوسیا میباشد که توسط دولت گرانادا اخذ میگردد. لازم به ذکر است که به مبالغ فوق هزینه های دولتی مانند تایید فرم متقاضی ، پروسه چک امنیتی ، صدور شناسنامه ، صدور پاسپورت نیز به تناسب سن و تعداد افراد خانواده اضافه میگردد. طی چندین سال گذشته اخذ پاسپورت سنت لوسیا برای ایرانیان امکان پذیر نبوده و این برنامه برای ایرانیان بسته بود، اما خوشبختانه به تازگی کشور ایران در برنامه اخذ پاسپورت سنت لوسیا قرار گرفته و ایرانیان در حال حاضر می توانند برای اخذ پاسپورت سنت لوسیا اقدام نمایند.

  • با این حال ، اگر زمان بیشتری به سنت لوسیا داده شود ، ما مطمئن هستیم که رویکرد یکدست آنها به آنها کمک می کند تا برنده شوند.
  • بمنظور عقد قرارداد میتوان پس از هماهنگی بصورت حضوری در محل موسسه حاضر شوید و یا بصورت الکترونیک و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید .
  • امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۶ کشور، از جمله بریتانیا و کشورهای منطقه‎ی شینگن و بیشتر کشورهای عضو جامعه‎ی کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا.
  • منظور اخذ پاسپورت سنت لوسیا همچنین میتوانید از طریق روش های اختصاصی و کانال های ویژه ای که موسسه ثبتا در اختیار دارد اقدام به گرفتن اقامت و پاسپورت این کشور نمایید .

تیم حرفه‌ای سیتیزن‍شیپ اینوست در مسیر گردآوری مدارک لازم برای دولت برای کمک و مشاوره به شما آماده خواهد بود. وقتی پرونده آماده‎ی ارسال شد، کارمزدهای دولت، راستی‌آزمایی و فاکتور ارسال پرونده‎ی سیتیزن‌شیپ اینوست باید پرداخت شود. سرمایه‌گذاری در املاک از طریق یکی از طبقه‌های دارایی املاکی که به تأیید دولت رسیده است، شامل مالکیت مطلق با سند مالکیت، سهام هتل، مالکیت مشترک یا زمین.