سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب -بهترین بک لینک

سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب

سایتیشن های NAP، به صورت آنلاین به کسب و کار شما اشاره می‌کند که همچنین نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن شما را وبسایت بهترین بک لینک نشان می دهد. نتایج بدست آمده نشان می‌دهد که لینک های صفحاتی که ترافیک ارگانیک زیادی دارند، نسبت به لینک های صفحاتی با ترافیک ارگانیک کم و یا بدون ترافیک ارگانیک، ارزشمند تر هستند. UR، قدرت پروفایل بک لینک URL های مورد نظر را در مقیاس 0 تا 100 نشان می‌دهد. همین کار را می‌توانید از طریق آپلود کردن ویدئو در سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب، انجام دهید.

سئو offpage

این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه محتوا جدید و ناب باشد، شما از رتبه و اعتبار بالاتری نزد گوگل برخوردار خواهید بود. نقل قول اشاره ای به کسب و کار شما دارد که معمولاً نه تنها نام کسب و کار شما بلکه NAP (نام، آدرس و شماره تلفن) شما را نیز تحت پوشش قرار می دهد. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید که به دنبال رتبه بندی برای عبارات جستجوی هدفمند جغرافیایی در SERP هستید، بهتر است که تمرکز خود را به این بخش معطوف کنید. با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین موارد سئوی خارجی، کلمه یا عبارتی است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود؛ پس به راحتی نمی توانید از این نقل قول ها اجتناب کنید. GMB که مخفف GOOGLE MY BUSINESS است به شما کمک می کند تا صفحه شما در صفحه نتایج جستجو گوگل دیده شود. می توان گفت GMB وب سایت خود شما نیست که خود از تکنیک های سئو خارجی است، به عبارت دقیقتر هر چیزی که به غیر از سایت خود شما متمرکز باشد، سئو خارجی محسوب می شود.

نحوه تولید محتوای خوشه‌ای یا کلاستر کانتنت و اهمیت آن

شما می توانید معتبرترین بک لینک در جهان را داشته باشید ، اما اگر به سایت یا صنعت شما ارتباطی نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندی مشکل خواهند داشت. در انتهای می توانید مقاله ابزارهای سئو گوگل را برای کمک به بهتر کردن سئو خارجی سایت خود بخوانید. هماهنگی موضوعی با سایتی که از آن بک لینک میگیرید ،یک پارامتر مهم در سئو offpage سایت می باشد .

  • این اقدامات احتمال دیده‌شدن سایت و مقالات شما را افزایش می‌دهد و کاربران زیادی را به وب سایت شمامی کند.
  • یا همان رویداد یک استراتژی بازاریابی است که می تواند بسیار به رشد وب سایتتان کمک کند.
  • کنترل سئو داخلی کاملا در دست صاحب سایت است و می تواند موارد مربوط به آن را تعیین کند.
  • شما با اشتراک‌گذاری منظم محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک را از منابع مختلف جذب کنید.
  • نوشتن پست مهمان، اگر به درستی انجام شود می تواند کمک زیادی به استراتژی بازاریابی کند.

اگر مطلبی مورد توجه‌تان قرار گرفت حتما با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یک Citation زمانی است که از کسب و کار شما در جایی نام برده می‌شود. برای آگاهی از بهترین استراتژی offpage مناسب سایتتان، می توانید ازخدمات دریافت مشاوره سئو توسط علی حسینی استفاده کنید. انتخاب بهترین قالب فایل تصویر، اندازه تصویر، توضیحات، متن جایگزین عکس و سایر موارد در ارسال تصاویر مهم هستند. موضوع دیگر در مورد لینک شکسته این است که شما صفحه خود را حذف کنید که با این کار کاربر نمی‌تواند صفحه مورد نظر را پیدا کند.

کتاب الکترونیکی: Off Page SEO یا سئو خارجی چگونه انجام می شود؟

وقتی صحبت از سئو Off page می‌شود، انتشار رپورتاژ حرف اصلی را می‌زند. در بخش تکنیک‌های سئو سال 2022، در مورد روش های مختلف بک لینک سازی صحبت کردیم. شاید به‌جرئت بتوان گفت بهترین استراتژی بک لینک سازی و سئو خارجی انتشار رپورتاژ در سایت‌های معتبر است. زمانی که تصمیم به لینک سازی خارجی می‌‌گیریم باید لینک‌هایمان را با انکرهای مناسب که توضیح‌دهنده‌های خوبی برای صفحه‌ی ما هستند به مقصد درست بفرستیم. در این حالت گوگل نیز متوجه اهمیت و مرجعیت این صفحات می‌شود و در رتبه‌بندی خود، اعتبار خاصی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. مقاله‌تان بسیار جامع و مفید است، در نتیجه به‌عنوان یک منبع معتبر افرادی زیادی (سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی) به شما ارجاع می‌دهند.