رزرو هتل ورنوس تهران رزرو هتل با تخفیف ویژه | hotelvernus

رزرو هتل ورنوس تهران رزرو هتل با تخفیف ویژه | hotelvernus

مجتمع تجاری نور و مرکز خرید ولیعصر از نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل هتل ورنوس هستند. برای آگاهی از قوانین رزرو و استرداد این هتل، باید نوع اتاق و تاریخ دقیق ورود و خروج خود را در سایت بوکینگ وارد و قوانین مربوط به آن را مشاهده کنید. شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید. با رزرو این هتل، یک هدیه 1,400,000 تومانی برای استفاده از تفریحات کیش به شما تعلق می‌گیرد.

  • اگر دوست دارید در زمان سفر به پایتخت در هتلی نوساز و بسیار تمیز سکونت داشته باشید، رزرو هتل ورنوس تهران را از دست ندهید.
  • وجود نشان آنی در هر اتاق هتل نشانگر این است که میتوانید بلافاصله پس از پرداخت وجه رزرو، به صورت کاملا آنلاین، وچر اتاق را تحویل بگیرید و دیگر مجبور به انتظار چند دقیقه ای بابت استعلام از هتل به منظور رزرو خود نیستید.
  • کافی‌شاپ و سفره‌خانه هم برای صرف نوشیدنی گزینه‌ای مناسب می‌باشد.با اقامت در هتل ورنوس تهران به بسیاری از مناطق دیگر شهر تهران به راحتی دسترسی خواهید داشت.
  • تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هتل ورنوس تهران در محله کشاورز واقع شده است، که یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است. این هتل به دلیل واقع شدن در این محله معروف، نزدیک به مکان‌های مهم شهری از جمله مراکز خرید، رستوران‌ها، ادارات و مکان‌های تفریحی مختلف است. از جمله مکان‌هایی که به هتل ورنوس نزدیک هستند می‌توان به پارک لاله، میدان ولیعصر، مرکز خرید ایرانیان، مرکز خرید نور، سینماها و تالارهای هنری اشاره کرد.

بوفه صبحانه خوشمزه در هتل ورنوس با 34% تخفیف و پرداخت تنها 46,200 تومان به جای 70,000 تومان

علاوه بر این، اگر به‌قصد دریافت خدمات پزشکی یا امور دیپلماتیک راهی شهر تهران شده‌اید؛ هتل ورنوس انتخاب ایده‌آلی برای شما و همراهانتان خواهد بود. این مجموعه به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، به مسافران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی خود را به مراکز مهم شهر برسانند. به‌عنوان مثال با استفاده از مترو، تاکسی یا BRT به بازار کامپیوتر، بازار بزرگ تهران، سفارتخانه عراق، روسیه، ارمنستان و ایتالیا بروید. برای رزرو هتل ورنوس تهران در سایت فلای تودی، ابتدا تاریخ ورود و خروجتان به هتل را در فیلدهای مربوطه وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. سپس، از فهرست اتاق‌ها موجود بهترین گزینه را انتخاب و روی رزرو کلیک کنید. در ادامه، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید مشخصات دقیق خریدار و مسافران را وارد کنید.

آیا هتل ورنوس تهران از خانم‌های مجرد پذیرش می‌کند؟

به عنوان مثال سالن سیمون این هتل با ظرفیت ۲۳۰ نفر برای برگزاری انواع مراسم‌های عروسی و سایر مجالس در نظر گرفته شده است. رستوران یاس با ظرفیت ۱۲۰ نفر با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرایی خواهد کرد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، کافی نت، پارکینگ و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

علاوه بر تمامی امکانات گفته شده، یکی از نقاط قوت اصلی هتل ورنوس موقعیت مکانی آن است. موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث شده تا مسافران دسترسی آسانی به مراکز درمانی، سازمان های مختلف مانند سازمان حمل و نقل، راهداری، آب، موزه های مختلف، بازار کامپیوتر و دیگر مراکز دیدنی داشته باشند. از آنجایی که این هتل در مرکز شهر واقع شده، بنابراین مسافران می توانند به راحتی به بزرگ ‌ترین و مهم ‌ترین خیابان های شهر تهران دسترسی آسانی داشته باشند. اگر اتمایل دارید برای دیدن مراکز تفریحی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، باید گفت در نزدیکی هتل ورنوس مترو و ایستگاه اتوبوس قرار دارد که می توانید به راحتی از این وسایل حمل و نقل استفاده کنید. از دیگر اماکنی که هتل ورنوس با آن ها فاصله اندکی دارد می ‌توان به  موزه پست، موزه جواهرات، کتابخانه ملی، بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، باغ خزندگان، مسجد جامع، بوستان آب و آتش، پل طبیعت، برج میلاد و… هتل ورنوس تهران در بلوار کشاورز، نبش خیابان ورنوس قرار دارد.