دوره ی پروژه محور ساخت اپلیکیشن کتاب برای اندروید

در این مطلب، بهترین اپلیکیشن های کتابخوان ایرانی و بین‌المللی را معرفی می‌کنیم که هر کتاب‌خوانی باید داشته باشد. برای دانستن اینکه چرا به من میگن برنامه‌نویس یک انگشتی، میتوانید وبسایت شخصی من رو نگاه کنید، من خودم از بچگی به شدت علاقه مند به کتاب خوانی بودم. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی فرا کتاب داشته باشید. تا کنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید» منتشر کرده ایم. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

علاوه بر این سرویس جدید کامیکسولوژی آنلتیمیتد شما را قادر می‌سازد تا لیستی بی پایان از کتاب‌های کامیک را در ازای پرداخت ماهانه ۵.۹۹ دلار در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن قابلیت سینک‌کردن با دیگر دستگاه‌ها را دارد که از طریق آن می‌توانید آخرین ذخیره‌های کتاب‌خواندن خود را در دستگاه‌های دیگر اجرا کنید و کتاب را ادامه دهید. اپلیکیشن گوگل پلی‌بوک قابلیت‌های زیادی همچون تنظیمات خروجی تصویر و اندازه‌ی فونت دارد. گوگل پلی‌بوک بیش از چهار میلیون کتاب مختلف را در خود جای داده است تا یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند ممکن برای مطالعه‌ی کتاب باشد.

معرفی بهترین اپلیکیشن کتاب برای اندروید و iOS + لینک دانلود

اگر اهل کتاب خواندن هستید، حتما اپلیکیشن فیدیبو را نصب و از آن استفاده کنید. برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاملا تصویری اندروید برای گوشی‌ها و تبلت‌هاو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. این کتابخانه توانایی دسته‌بندی کتاب‌ها بر حسب نویسنده و عناوین کتاب در حالت نمایش ساده را فراهم می‌سازد. همچنین این برنامه از چندین فرمت مختلف کتاب الکترونیکی پشتیبانی کرده و نیز امکان خواندن مستقیم از بایگانی‌های zip را میسر می‌سازد و برای 29 زبان بومی‌سازی شده است! FBReader همراه با هشت کاتالوگ آنلاین ارائه می‌شود که دسترسی به مجموعه بزرگی از کتاب‌های الکترونیکی را فراهم می‌سازد. این اپ کتابخوان با دیکشنری‌های معروف مانند SlovoEd و Fora و ColorDict یکپارچه‌سازی شده است.

  • درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبان‌های مختلف هستند و کاربران می‌‌توانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبان‌های گوناگون دسترسی داشته باشند.
  • فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف، مرجعی مطمئن برای خرید گوشی در سراسر کشور است.
  • لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

طاقچه نیز یک برنامه کاربردی کتابخوان الکترونیکی و فروشگاه آنلاین است که از سال 1392 شروع به کار کرد و کار خود را به طور رسمی از سال 1393 شروع کرد. از جمله اهداف این نرم‌افزار تسهیل دسترسی قانونی به انواع کتاب، ارائه کتاب صوتی، مجله و روزنامه‌ها در قالب الکترونیکی است. نرم‌افزار «طاقچه» هم‌اکنون در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب ارائه می‌شود.

اپلیکیشن طاقچه حدود ۵۵,۰۰۰ کتاب را در دسترس کاربران خود قرار داده است و این یعنی بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتالی کشور، در بین تمامی اپلیکیشن‌ها در پیشروی شما قرار دارد. طاقچه بی‌نهایت را می‌توان یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن طاقچه برشمرد. با خرید این سرویس که در حقیقت همان خرید اشتراک است شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک و در مدت‌زمان مشخص شده به همه کتاب های الکترونیکی طاقچه دسترسی داشته باشید.

معرفی کتاب کلید اندروید اثر حسن نجفی

دوره ی پروژه محور ساخت اپلیکیشن کتاب برای اندروید

عناوین این کتاب‌ها از آثاری که جذابیت بالایی دارند انتخاب می‌شوند. شاید اپلیکیشن کتابراه محبوبیت دیگر رقبایش یعنی فیدیبو و طاقچه را نداشته باشد، اما ویژگی‌های مناسب و آخر هفته‌های رایگانش سبب شد تا نتوانیم به‌راحتی از کنار آن گذر کنیم. اپلیکیشن کتابراه رابط کاربری مناسبی دارد؛ هرچند که به اپلیکیشن طاقچه نمی‌رسد اما کاربران می‌توانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

بهترین اپلیکیشن های کتاب برای اندروید و iOS

در استفاده از FBReader می‌توانید رنگ‌ها، صورت قلم، اندازه، انیمیشن‌ها، بوک‌مارک‌ها و… را متناسب با سبک و سلیقه مطالعه خود انتخاب کنید. کتاب‌هایی که در محدودیت اکانت Prime قرار می‌گیرند، فقط کتاب‌هایی هستند که به‌تازگی منتشر شده‌اند و هنوز برای قرار گرفتن در فهرست کتاب‌های پرایم هنوز داغ هستند. در بین تمام اپلیکیشن‌های فروش کتاب که برای کاربران جهانی ساخته شده است، شاید کیندل بهترین آن‌ها باشد. این اپلیکیشن کتاب رایگان ios و اندروید را پلتفرم مقصد خود قرار داده است و می‌توانید هم‌اکنون برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید. طاقچه یکی از اولین اپلیکیشن‌های کتاب خوان بود که ابتدا با نام کتاب من عرضه شد و سپس به طاقچه تغییر نام داد.