در برابر زر و زور و تزویر می ایستیم/ گلایه استاندار از مصلحت‌اندیشی برخی مدیران استانی

زنگانه با بیان اینکه رعایت حال طبقات محروم و پابرهنگان جامعه و دفاع از حقوق آنها در برابر زورگویان و ظالمان همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و دولت و قوه قضاییه را نسبت به تحقق این مهم مکلف کردند، یادآور شد: عده ای که قدرت و پول دارند به خود اجازه می دهند در بستر رودخانه آب‌بندان احداث کرده و هر چقدر که می خواهند از بستر رودخانه برداشت کنند بدون آنکه به رعایت حق و حقوق مردم محروم و کشاورزان منطقه توجه داشته باشند.

علی‌محمد زنگانه پیش از ظهر امروز سه شنبه ۸ شهریور در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهید رجایی در مدت زمان کوتاه الطاف الهی در دولت کریمه و کوتاه مدت خود آنچنان اثرات عمیقی بر جای گذاشت که ما هنوز به این دوران کوتاه مدیریتی غبطه می‌خوردیم.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401060806702/%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B2%D8%B1-%D9%88-%D8%B2%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D8%B2%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85-%DA%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D9%84%D8%AD%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C

وی با بیان اینکه بهره برداری غیرمجاز از بستر رودخانه ها و آب‌بندان ها ویژگی افراد گرفتار در زر، زور و قدرت است، تصریح کرد: اگر پیرو شهیدان رجایی و باهنر هستیم و می خواهیم براساس ویژگی های رهبر معظم انقلاب از روش و منش امام علی(ع) تبعیت کنیم باید به این ویژگی ها نزدیک شویم، مصلحت اندیشی، زیرپا گذاشتن حقوق محرومان و پاسخ ندادن به ندای ضعیف ترین اقشار جامعه برای رعایت برخی افراد که هیچ گاه سیری ندارند در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه های استان گلستان در هفته دولت افتتاحی است، گفت: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب باید به سمت تقوای اجتماعی حرکت کند، افزود: تقوای اجتماعی متفاوت از تقوای فردی است، گاهی اوقات یک شخص اهل تقوای فردی است اما در رفتار اجتماعی آنطور که باید موفق نیست.

زنگانه با بیان اینکه جریان انحراف به دنبال انحراف مسیر کشور و بازداشتن از حرکت بودند، بیان کرد: ضد انقلاب تلاش می کند برای پیشبرد اهداف شوم خود چهره ها و شخصیت های رجایی‌گونه را تخریب کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه بازسازی انقلابی توامان با اندیشه ورزی و عقلانیت باید در دستور کار ما قرار گیرد، تصریح کرد: در دهه گذشته مسائل ما از ریل خارج شد و مردم مجدد با انتخاب شخصیت دارای ویژگی های رجایی‌گونه کشور را وارد ریل جدیدی کردند، پیش از آن خط لیبرالیستی خطرناک می‌خواست زیر نقاب‌ها و حجاب های گوناگون انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

وی در ادامه به پروژه‌های هفته دولت در گلستان اشاره کرد و توضیح داد: در هفته دولت امسال سه هزار و ۲۱۵ پروژه عمرانی و طرح های اقتصادی و اشتغالزا به ارزش ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه های استان گلستان در هفته دولت افتتاحی است، تأکید کرد: سیاست دولت مردمی تکمیل پروژه های نیمه تمام و کنار زدن کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها است مگر در پروژه هایی که ناگزیر به اجرای آن باشیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند دهه قبل به  معیارهای دولت اسلامی اشاره کردند اما ما به آن توجه نکردیم، تصریح کرد: معظم له بر این مهم تأکید کردند که مسئولان باید با اجرای عدالت جاذبه اسلام را برای مردم مضاعف کنند، ما امروز در بخش مدیریتی باید رفتار امیرالمرمنین(ع) را دنبال کنیم و مبارزه با فساد یکی از پایه های اصلی حکومت در نظام اسلامی است.