خرید و قیمت پرده کرکره چوبی ۵ سانتیمتری کد ۶۰۷ خوش سایه ترب

برای اینکه به معرفی پرده کرکره بپردازیم، باید بگوییم این محصولات به دو دسته اصلی فلزی و چوبی تشکیل شده است. قیمت کرکره چوبی بر اساس مترمربع محاسبه می­‌شود و بستگی به انتخاب مشتری دارد. به طور کلی پرده کرکره فلزی دوام بالاتری دارد و برای استفاده در درازمدت مناسب تر است. کرکره‌ها با حالت های مختلف میتواند تنظیم شود، در برخی از این حالت این امکان وجود دارد که محیط داخل از بیرون کمتر دیده شود یا اصلاً دیده نشود. زمان آماده سازی و تحویل کرکره چوبی عمودی تا 5 روز کاری می باشد، به این دلیل که ابعاد سفارشی توسط مشتریان می بایست در کارخانه تولید شود. شما می توانید با توجه به نیاز و دکوراسیون محیط خود، یک انتخاب مناسب داشته باشید.

با خرید پرده کرکره چوبی می توانیم زیبایی را به محل مورد نظر خودمان به ارمغان بیاوریم. در این مرکز می توانید با بهترین قیمت پرده کرکره چوبی را خریداری کنید. کرکره‌های چوبی بسیار بیشتر و سریع‌تر از رقیب فلزی خود، روی پنجره‌های خانه‌ها جا خوش کردند.

پارکت لمینت

این ظاهر مجلل نیاز به عشق و مراقبت دارد زیرا هنگام تمیز کردن باید از مواد شیمیایی شدید اجتناب شود. پرده های چوبی به دلیل ساختار چوبی قوی، عایق عالی را ارائه می دهند و حریم خصوصی را حفظ میکنند و مبلمان و هنر را در برابر نور شدید خورشید محافظت می کنند. کرکره های چوبی طبیعی، وزن سبک و ماندگاری بالایی دارند و در اندازه های متنوع تری در دسترس هستند و می توانند برای پنجره های بزرگ و کوچک استفاده شوند. کرکره چوبی در دو سایز 25 و 50 میلیمتری تولید می‌شود که دارای رنگ بندی محدود نسبت به کرکره های فلزی می‌باشد.

استفاده از چوب بامبو زیبایی بسیار منحصر بفردی را به پرده ها می دهند. ضخامت مناسب تیغه ها باعث شده است تا نگرانی بابت دیده شدن محیط داخل ساختمان از بیرون وجود نداشته باشد و بتوان مقدار نور ورودی را کنترل کرد. برای نصب پرده های کرکره چوبی نیاز است که پایه پرده را به سقف و یا https://www.vistapardeh.ir/ دیوار متصل کنید. کرکره چوبی پنجره راد در انواع مختلف با طرح‌هایی از رگه‌های چوب به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. نوع مصنوعی آن باتوجه به طرح و رنگی که انتخاب کرده‌اید، تهیه می‌شود. نوع دیگر چوب مورد استفاده، چوب بامبو است که دارای زیبایی و جذابیت های خاص خود بوده و به لحاظ میزان مقاومت دارای مقاومت بالایی است.

  • آنها یک سرمایه گذاری فوق العاده طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند و تا سالهای متمادی همچنان لوکس و شیک به نظر خواهند رسید.
  • کرکره چوبی پذیرایی و کرکره چوبی آشپزخانه از پرکاربرد ترین نمونه ها به حساب می آیند.
  • از نوع چوبی یا فلزی میتواند حتی برای خانه های هوشمند بسیار مناسب باشد.
  • برخی از چوب های مصنوعی سنگین تر هستند و می توانند توده کمی بزرگتر در بالای پنجره ایجاد کنند که هنگام بلند شدن نور را کاهش می دهد.
  • به جهت صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان، کالیته مورد نظر در محل ارائه و برآورد اولیه قیمت، انجام می شود.

پرده کرکره چوبی یا فلزی بیشتر در اداره ها ، هتل ها ، دفاتر خدماتی و تجاری ، سازمان ها و به خصوص خانه های مدرن استفاده می‌شود. در این مقاله سعی در بررسی تخصصی انواع کرکره و مزایای هر یک داریم ، پس همراه ما باشید. این پرده ها در طرح ها و رنگ های طبیعی چوب موجود هستند و همچنین جنس چوب استفاده شده نیز دارای تنوع است. شما می‌توانید با انتخاب میان طرح ها و رنگ‌های مختلف و همچنین جنس چوب دلخواه خودتان اقدام به خرید پرده کرکره چوبی نمایید. کرکره چوبی بدلیل سیستم کنترلی مجهز امکان تنظیم نور را در هر محیطی میسر می‌سازد. پنجره‌های آشپزخانه به جهت اینکه تقریبا اندازه کوچکتری نسبت به سایر پنجره‌های منزل دارد می‌تواند گزینه مناسب برای” پرده کرکره چوبی ”باشد.

پرده کرکره چوبی یکی از بهترین گزینه جهت کنترل نور محیط در مکان های اداری و همینطور منازل مسکونی می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول از تیغه های چوبی ساخته می شود. دیجی پارکت | فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی پارکت کفپوش کاغذ دیواری پرده زبرا و..

کرکره چوبی پنجره به دو صورت، یکی با نوارهای تسمه‌ای و دیگری با نوارهای قیطانی تولید می‌شود که حالت تسمه‌ای دارای مقاومت بیشتری است. تنوع رنگ پرده کرکره چوبی نسبت به فلزی کمتر است اما می‌توان گفت تمام رنگ‌های چوب‌های طبیعی مختلف در میان مدل‌های مختلف آن وجود داشته که می‌توانید با رنگ‌های مختلف اجزای دکور خانه‌ی خود ست کنید. پرده‌های کرکره چوبی نیز به عنوان محصولی مدرن اما مواد و بافت طبیعی چوب، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، به ویژه در سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن. به سبب جنس طبیعی چوب به کار رفته، وزن پرده کرکره چوبی نسبت به پرده کرکره فلزی بیشتر است. پرده رومن (رومی)چیست؟ مزایای آن کدام است؟ انواع مدل رومن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه در سال 2022 به همراه عکس و قیمت در این مقاله از سبک مدرن.

معرفی پرده کرکره چوبی

میتوانید طرح های مختلفی را باهم ترکیب کنید لازم نیست پرده یکدست و یک مدل باشد چند طرح را باهم ترکیب کنید تا هارمونی جذابی برقرار شود. از پرده برای هر مکانی که می خواهید، استفاده کنید باید ابتدا اندازه پنجره آن مکان را اندازه گیری کنید و متناسب با اندازه پنجره پرده مورد نظر خود را تهیه کنید. باید به این نکته توجه داشت که عرض تیغه ها در این مدل محدود می باشد و حداکثر حدود 2 متر می باشد.

پرده کرکره فلزی ضدآب است و مناسب محیط های مرطوب است، درحالی‌که آب اثر مخربی بر پرده چوبی دارد. همچنین ارتفاع پرده کرکره چوبی Sunset به ارتفاع پنجره بستگی دارد. به طور کلی کرکره ها برای هر سایز پنجره‌ای قابل طراحی و اجرا هستند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد. پرده کرکره ایچوبی طبیعی، از چوب واقعی و طبیعی ساخته شده اند که ظاهری برجسته دارد و حس طبیعی، گرم و ارگانیک را به دکوراسیون شما می بخشد.

خرید و قیمت پرده کرکره چوبی ۵ سانتیمتری کد ۶۰۷ خوش سایه ترب

مشاهده جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی 2021 را در این مقاله از سایت سبک مدرن تجربه کنید. تنها تفاوت پرده کرکره چوبی 5 سانتی با 2.5 سانتی عرض بیشتر تیغه‌های آن است که از نظر ظاهری پهن‌تر و بدلیل وزن اضافه‌تر مناسب برای پنجره‌های کوچکتر می‌باشد. در عین حال هر دو مورد قابل استفاده برای هر فضایی هستند و بسته به سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

روش های تمیز کردن و شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره