خرید بک لینک دائمی قوی ضمانت عدم پنالتی️‍-خرید بک لینک گلدلینک

پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر مفهوم بک لینک و اثرات جانبی آن مقاله بک لینک چیست را به دقت مطالعه نمایید و تجربیات خود از خرید بک لینک را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. بجای خرید بک لینک در تمام صفحات یک سایت، در یک یا چند صفحه خاص تبلیغ کنید. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن.

خرید بک لینک دائمی قوی ضمانت عدم پنالتی️‍-خرید بک لینک گلدلینک

وجود بک لینک‌ها مزایای بسیاری را برای سایت‌ها به ارمغان می‌آورد و سبب شناخته‌تر شدن آن‌ها می‌شود. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. و در نهایت به عنوان آخرین وب سایت فروش بک لینک، به رایامارکتینگ اشاره میکنم.

چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است. بک لینک دائمی شام مواردی مانند ساخت پروفایل کاربری در سایت های دیگر، کامنت مارکتینگ در سایت ها و فروم ها و یا انتشار رپورتاژ آگهی میشود. این لینک ها تا همیشه در سایت های دیگر باقی خواهند ماند و نیازی به تمدید ندارند.

هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند. در رپورتاژ آگهی یک متن و مقاله در مورد موضوع فعالیت و کلمات کلیدی نوشته شده و در سایتهای مربوطه منتشر میشود، ولی اهمیت رپورتاژ در این است که در داخل مقاله کلمات کلیدی مورد نظر به سایت شما لینک داده میشود. از آنجاییکه بک لینکِ رپورتاژ از داخل یک متن کاملا مرتبط با کلمات کلیدی می آید لذا میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. ما معمولا در کمپینهای اجرایی برای مشتریان سرویسهای بک لینک و رپورتاژ را بصورت ترکیبی اجرا میکنیم.

این دست سایت ها معمولا در کنار ارزان بودن به انبوه بودن تعداد لینک ها اشاره میکنند. همان نکاتی که برای خرید بک لینک ارزان گفتیم برای این دسته نیز صادق است. علاوه بر آن زمانیکه شما لینک خود را در بازه زمانی کوتاهی در سایت های بسیاری قرار میدهید عملا به گوگل اعلام میکنید که اینها غیرطبیعی هستند. در این شرایط یک کارشناس خبره سایت مورد نظر را بررسی کرده و در صورتی که از خرید و فروش بک لینک در آن مطمئن شود به صورت دستی آن را جریمه خواهد کرد.

باید سریعا کدها را حذف کرده و از همین بخش تغییرات را به گوگل اطلاع دهید. روند کار شما بنظر درست میرسد و اعلام نظر قطعی در مورد دلیل افت سایت پس از دو ماه بدون بررسی دقیق و اطلاع از کلیه فعالیت های انجام شده ممکن نیست. پیشنهاد میکنم فرآیند تبلیغات و سئو را مجزا از هم پیش ببرید یا با ابزارهای دیگری مثل کوتاه کننده لینک از مسیر ورود کاربران به سایت خود مطلع شوید.

استراتژی بک لینک های ما به این شکل است که در لایه اول از سایت های بافر (سپر جنگی) برای ساخت بک لینک هایمان استفاده می کنیم این بک لینک ها مستقیم به صفحه مورد نظر شما فرستاده می شوند. به عنوان مثال وردپرس، تامبلر ، Evernote ، Diigo ، Medium ، Site123 و خیلی از سایت های دیگری که در دامنه اصلی شان به اندازه کافی بک لینک دارند و گوگل آنها را جریمه نمی کند. بعد از خرید بک لینک خارجی ما استراتژی و بک لینک هایی که برایتان ساخته ایم در قالب گزارش برایتان ارسال خواهیم کرد. بنده حدود 6 ماه پیش برای سایتم حدود 2 هزار بک لینک وبلاگی خریدم . آیا بک لینک وبلاگی چون روی یک دامنه و یک ip هستن برای سایت ضرر داره ؟ صاحب بک لینک ها لینک سایت منو بر نمیداره چون تعدادشون زیاد است , آیا ابزار Disavow links واقعا میتونه بهم کمک کنه ؟ و تاثیر اون بک لینک هارو خنثی کنه ؟ .