خدمت دولت باید به نفع مردم باشد

همچنین بعد از گذشت ۲۱ ماه، در آذر ماه امسال، فرماندار شهرستان نور پس از بازدید از منطقه عملیات پیچ‌بری دل‌دل سنگ اتمام عملیات برداشت را اعلام و اجرای مراحل بعدی این طرح عمرانی را به منظور رفاه حال مردم منطقه در دستور کار قرار داد.

قابل ذکر است، فروردین ۱۴۰۰ پس از اینکه استاندار مازندران جلسه اضطراری را با حضور معاونان هماهنگی امور عمرانی، سیاسی امنیتی و اجتماعی ، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندار شهرستان نور و سایر اعضای این شورا برگزار کرد؛ پس از گزارش مدیرکل مدیریت بحران از وضعیت منطقه و نقطه نظرات ارائه شده توسط فرماندار و دستگاه‌های اجرایی مقرر شده بود تا جهت تثبیت منطقه رانشی؛ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران نسبت به عملیات زهکشی و هدایت آب‌های بالادست روستا اقدام و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به ترمیم راه ارتباطی روستاهای مذکور اقدام لازم را به عمل آورند.

احمد توکلی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام پایان عملیات پیچ‌بُری گلندرود، اظهار کرد: پیچ‌ُبُری منطقه «دل‌دل‌ سنگ» که یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بود با فراز و نشیب فراوان به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی عملیات پیچ‌بری به انتهای کار می‌رسد افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت فعالیت معدنی پیچ‌بری گلندرود را ادامه خواهد داد.

این مسئول با بیان اینکه اداره راهداری هر چه سریعتر عملیات بهسازی جاده و اصلاح مسیر را در دستور کار قرار دهد، گفت: طرح آب‌نما جهت هدایت مسیر آب به سمت درّه و مقاوم سازی جاده هم در دستور کار اداره راه قرار دارد.

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور پس از بازدید از منطقه عملیات پیچ‌بری دل‌دل سنگ اتمام طرح برداشت را اعلام و اجرای مراحل بعدی این پروژه را به منظور رفاه حال مردم منطقه در دستور کار قرار داد و گفت: اولویت دولت سیزدهم اجرای عدالت اجتماعی است. خدمات صادقانه مسئولان در انقلاب اسلامی باید به نفع مردم تمام شود.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401091912660/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B9-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF

به گفته فرماندار نور، اولویت دولت سیزدهم اجرای عدالت اجتماعی است. خدمات صادقانه مسئولان در انقلاب اسلامی باید به نفع مردم تمام شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه عملیات برداشت پروژه پیچ‌بری به‌رغم مشکلات فراوان از جمله آمیختگی کار پر خطر در یک نقطه باریک و ترافیک آزار دهنده تابستان به سرانجام رسید و طی روزهای آتی اصلاح مسیر نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: به‌دلیل سختی کار چندین پیمانکار در طول این پروژه تعویض شد اما آخرین پیمانکار روند تکمیل این طرح عمرانی را پیگیری کرده است.