جوراب در روز پدر چند؟

به گزارش ایسنا، امروز شنبه، ۱۵ بهمن ماه مصادف با روز پدر است و سال‌هاست که به صورت شوخی یا جدی از جوراب به عنوان یک سمبل برای هدیه روز پدر یاد می‌شود.

همچنین بررسی قیمت جوراب در فروشگاه‌های مجازی نشان می‌دهد برخی جوراب‌ها با برند خارجی تا بیش از ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد. حداقل قیمت جوراب مردانه نیز در سایت‌ها ۱۳ هزار تومان است.

بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد هر جفت جوراب در خرده‌فروش‌ها ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401111310407/%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D9%86%D8%AF

سید علی اصغر بهبهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازار جوراب در روز پدر اظهار کرد: به طور کلی در آستانه روز پدر رونق در بازار جوراب و زیرپیراهن مشهود است و معمولا مصرف بیشتر پوشاک مردانه در این ایام است.

به گفته وی در حال حاضر قیمت هر جین جوراب درجه یک که مخلوط پنبه و ویسکوز و همچنین نانو است، برای تولیدکننده ۳۰۰ تا ۳۶۰ هزار تومان و هر عدد ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان تمام می‌شود. هر جین جوراب دوخته شده با مواد غیرطبیعی و غیرنانویی نیز ۸۴ تا ۱۰۰ هزار تومان و هر عدد حدود ۱۰ هزار تومان است. البته این قیمت برای تولیدکننده است و ممکن است در سطح خرده فروشی ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از این قیمت عرضه شود.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت هر جفت جوراب مردانه در خرده‌فروشی‌ها ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه‌های مجازی گران‌ترین جوراب‌ها به ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.