تلویزیون شهری چهار بعدی چیست و چه کاربردی دارد؟

از واردات قطعات تا فروش تابلو روان همراه شما هستیم. شرکت تصویر گستران امید در قبال خرید این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. امروزه تبلیغات نقش بسیار مهم و کلیدی در ارائه محصولات و خدمات یک فروشگاه یا یک کمپانی را ایفا میکند ، تبلیغات محیطی یکی از روش های جدید برای جلب توجه مشتریان می باشد. من حیس المجموع تفاوت فاحش اس ام دی تلویزیون شهری نسبت به ال ای دی کاهش مصرف انرژی و وضوح تصویر بالاتر آن است، با مطالعه بیشتر پیش از خرید خود بهترین انتخاب ها را به عمل بیاورید.

یکی از عوامل موثر در تبلیغات محیطی استفاده از نمایشگر های با کیفیت بالا و در ابعاد بزرگ می باشد. به دلیل اینکه صاحبان تلویزیون های شهری، یک تبلیغات را به چند نفر می فروشد یا اجاره می دهند مثلا به گونه ای که آگهیهای 6 ثانیهای که به 10 آگهیکننده یا آگهیهای 10 ثانیهای به 6 آگهیکننده تغییر کند؛ پس آگهی شما در هر دقیقه فقط هشت ثانیه روی تابلو خواهد بود، بنابراین ممکن است بسیاری از افراد آگهی شما را نبینند. در اصل، تعدادی تلویزیون یا مانیتور در کنار هم قرار میگیرند و یک ویدئو وال را تشکیل می دهند. تلویزیون های شهری تابلوهایی در ابعاد غول پیکری میباشند که مثل تابلو روان و تابلو ال ای دی از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی البته از نوع فول کالر نیز متشکل گشته است . اهمیت این موضوع باعث شده است تا روش های تبلیغاتی هر روز پیشرفته تر شود. مهمترین نکته برای انتخاب اندازه ی این نمایشگر صنعتی، توجه به محتوی و فاصله ی محل نصب ویدئو وال است. دلیل ارور شما همین است. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور C1US قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند.

صنایع همگانی(مثل برق و تلفن) نیز از این مدل برای نمایش شبکه و اتصالات خود بهره می گیرند. کسب و کارهایی میتوانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند. برای اطلاع از مناسب ترین تابلو روان ها باید یکسری از مواردی که در بالا ذکر شد را مشخص نمایید. همچنین ماموران اقدام به بررسی خودروی مذکور کردند که مشخص شد این خودرو سرقتی بوده و حدود دو روز از سرقت آن گذشته است. تعداد رنگ های بکار رفته، کیفیت ماژول تابلو روان، قالب تابلو روان بکار برده شده سبب می شود که قیمت های گوناگونی را برای تابلو روان مشخص نماییم. جان لوگی بِرد نخستین سیستم پخش رنگی برنامههای تلویزیون را با استفاده از دیسکهای اسکن، در ۳ ژوئیه ۱۹۲۸ ارائه کرد. استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود. در این نوع از تلویزیون شهری به نحوی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر، کامپیوتر باید به طور مداوم روشن بماند. در طراحی مدل های جدید، حاشیه های صفحه نیز در نهایت ظرافت لحاظ شده که زیبایی محصول را دو برابر کرده است.

با این حال، در اولین مدل های ویدئو وال، قاب های اصلی نمایشگرهای کوچک باعث ایجاد مشکل در یکپارچگی و عملکرد تصویر می شدند. هم چنین باید قفلگذاری شود تا فقط اپراتور اصلی به آن دسترسی داشته باشد. کاربران میتوانند هر دو صفحه نمایش را ببینند و فکر کنند که فقط یک صفحه نمایش است. تابلو تک رنگ پیکسل آن فقط از LED های یک رنگ تشکیل شده است. اکثر مشکلات فنی نیز توسط تولیدکنندگان پیش بینی شده است تا امکان استفاده برای چندین سال متوالی امکان پذیر باشد. البته، فناوری ویدئو وال لیزری اکثر این مشکلات را رفع کرده است. چه اقداماتی برای مشکلات مسکن مددجویان انجام شده است؟ یکی از محصولات کارآمد جی پلاس، Video Wall است. این محصولات در برابر نور مستقیم خورشید، گردوغبار، گرما، دمای زیاد بسیار مقاوم هستند. این دستگاه ها در اندازه های متفاوت، از ۴۶ تا ۸۰ اینچ در دسترس هستند.

ویدئو وال های پاناسونیک به تنهایی کارایی مانیتور های صنعتی را دارند اما با در کنار هم قرار دادن چند ویدئو وال می توان یک تصویر یکپارچه با کیفیت بالا و ابعاد بزرگتر به نمایش در آورد. این نمایشگرها باید توانایی کارکرد ۲۴ ساعته به طور مداوم در ۷ شبانهروز هفته را داشته باشند. نیاز به روشن بودن مداوم این نمایشگرها شرکتهای تولیدکننده را وادار کرده که پنلها بهگونهای طراحی کنند که بتوانند بهصورت ۲۴ ساعته در هر ۷ روز هفته کار کنند. ویدئو والهای جی پلاس را میتوان بهصورت عمودی و افقی در ماتریس ۲×۲ چید. شرکت تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ، وارد کننده نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک و ارائه کننده کلیه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات ، سرویس و نگهداری و ارائه مشاوره رایگان توسط کادری مجرب در تهران و کلیه شهر های کشور می باشد. فروش عمده وجزئی قطعات تابلو روان وتلویزیون شهری. بازاریابی در دستیابی به اهداف افزایش فروش و رسیدن به موقعیت عالی نقش عمده ای را ایفاء می کند. ۲ نیاز شما را برآورده خواهد ساخت.

اصطلاح فاصله بین پیکسل ها دات پیچ نامیده میشود و همین دات پیچ ها هستند که ماژول را شکل میدهند و به این ماژول در یک قاب که کابینت نامیده می شود در اندازه های متفاوت قرار می گیرند . که پخش تصاویر در چشم نوازترین کیفیت مکن را تضمین خواهند بود. نخستین شبکه رسمی تلویزیون فرانسه در ۱۳ فوریه ۱۹۳۵ با ۶۰ خط با پخش برنامه از ۸:۱۵ تا ۸:۳۰ شب رسماً آغاز به کار کرد. تمام رسانه ی تبلیغاتی در حافظه ی داخلی ذخیره می شود پس کارت کنترل بر اساس برنامه ی زمانی آن را به نمایش در می آورد. نور فضای اتاق باید طوری تنظیم شود که منبع نور بر روی نمایشگر ها نباشد هر چند نمایشگر هایی موجود هستند که سطحی مات دارند و نور را جذب می کنند. در ویدئو وال های مدرن تر، انعکاس تصویر از جلو هم ممکن شده است تا به فضای اضافه ی دیگری نیاز نباشد. کیفیت تصویر پنلهای IPS این محصول FHD است.

اگر به دنبال تابلویی رنگی در بیرون یا داخل مغازه یا شرکت خود هستید. این نمایشگرهای شهری با ابعاد گسترده خود در سه نوع متفاوت تولید میشوند. نوع دیگر آن قراردادن این نمایشگرها به صورت افقی یا عمودی از دیوار تا سقف می تواند متفاوت باشد. در بعضی از پروژه ها به دلیل محدودیت فضا ، نمایشگر ها باید با کمترین فاصله از دیوار نصب شوند که برای تحمل وزن بالای این سازه مهار هایی بر روی دیوار تعبیه می کنند. یک نمایشگر تکی یا پروژکتور در اتصال و توانایی ثبت داده از چند منبع محدودیت دارد. در واقع میتوان ازاین تکنولوژی بعنوان نسل جدید ویدئو وال نام برد که مزیت هایی همچون نداشتن هیچ درزی در تصویر، عدم رفلکس نور محیط در صفحه نمایشگر، شفافیت و نور بیشتر، عدم محدودیت دراندازه تلویزیون شهری و .. را برشمرد . و به یقین مجموعه هایی با سابقه طولانی بخاطر رزومه و سابقه خود محصولات خود را بفروش میرسانند…

این تابلوها بنا به درخواست مشتری و با در نظر گرفتن فاصله دید، محل، outdoor یا indoor، شدت نور و رزولیشن های مختلف عرضه می گردند. بارزترین مشخصه ی این تابلو ها جذابیت آنها در افزایش رونق کسب و کار می باشد. این نوع قطعه های ماژولار یک نمایشگر هستند که بسته شده کنار هم یک تلویزیون شهری را می سازند. 4. هر چند وقت یکبار محتوا را تغییر خواهید داد؟ کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی تمام سوالات و نیازهای شما هستند. این ابعاد تصویر است که به ما نشان میدهد چند مانیتور مورد نیاز است. ماژول های تک رنگی که تنها می تواند در نمایشگر تابلو روان یک رنگ را نشان دهد. برعکس پنل های تعبیه شده در ویدئو وال های تلویزیونی، این مدل نمایشگر صنعتی کمترین حاشیه و فاصله را بین نمایشگرهای کوچک ایجاد می کند. پروژه نصب ویدئو وال های پاناسونیک در پاساژ اطمینان ایرانیان واقع در ابتدای جاده امام رضا، این پروژه شامل نصب 9 عدد ویدئو وال 47 اینچ پاناسونیک مدل TH-47LFV6 است. تلویزیون شهری از تابلوهای تبليغاتی گرانقیمت است که بهصورت استراتژیک برای کسبوکارها و شرکتهای قدرتمند به لحاظ مالی، مورداستفاده قرار میگیرد.

همین امر سبب شد که جی پلاس ویدئو والهای صنعتی خود را روانه بازار کند. در تمام قطعات برقی و الکترونیکی قطعه ای به نام برد وجود دارد که عملکردی مانند مغز دستگاه را خواهد داشت. شهروندان علاقه مند به حضور دسته جمعی در مکان های تفریحی هستند. نمایشگر های ویدئو والی دارای لبه های بسیار نازک تری نسبت به سایر نمایشگر های صنعتی هستند که این لبه های نازک در نمایشگر ها بزل (Bezel) نامیده می شوند. با توجه به مشخصات فنی و ظاهری کامل تر ویدئو وال ها ، قیمت ویدئو وال ها نسبت به مانیتور های صنعتی بیشتر می باشد. در کنار این مسئله بهتر است فارق از توجه کامل به قیمت کنترلر ویدئو وال تصمیم به خرید آن بگیرید. تفاوت اصلی در تراکم پیکسلی کمتر تلویزیون شهری نسبت به ویدئو والهایی که برای محیط های Indoor استفاده میشوند، است.

دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP1000S new version قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. در این موارد بهتر است به طور کامل از مشاوران و کارشناسان فنی در این حوزه کمک بخواهید تا خریدی صحیح، اصولی و درست انجام دهید. در قانون جامع حمایت از معلولان، حمل و نقل و استفاده رایگان از اتوبوس و مترو ذکر شده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. پاور نسبت به سایر بخش های تابلو دروان، بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. اگر این دستگاه در فاصله ی کمتر و پایین تری قرار بگیرد، تعداد پیکسل ها باید بیشتر باشد. در حالی که این قابلیت در بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت وجود ندارد. در حالی که در نمایشگر های ویدئو والی اپراتور تا زاویه 178 درجه نسبت به تمامی جهت ها میدان دید دارد. فاصله اپراتور ها نباید خیلی نزدیک باشد چرا که باعث گردن درد و ضعف بینایی می شود ، همچنین دور بودن اپراتور ها باعث کم شدن میدان دید آنها می شود. به عنوان مثال بهترین فاصله دید (حداقل) جهت تلویزیون شهری دات پیچ ۱۰، از فاصله ۱۰ متری میباشد. دات پیچ تلویزیون شهری: فاصله مرکز ثقل هر LED تا LED مجاور را دات پیچ تلویزیون شهری گویند و بر حسب میلیمتر اندازه گیری می شود.

تابلو روان فولکالر P6 در دو نوع فضای درونی indoor و نیز فضای بیرونی outdoor ساخته می شود که نوع فضای بیرونی گرانتر و پر نورتر است. ازآنجاکه این نمایشگرها معمولاً در سالنهای بزرگ یا روی دیواره بیرونی ساختمانها نصب میشوند، نوربالا کیفیت و وضوح تصویر برای دیدهشدن بهتر به دلیل فاصله زیاد نمایشگر تا افراد، اهمیت فراوانی دارد. چنان چه تلویزیون فول کالر در فاصله دور نصب شده باشد یا مخاطبان وسیع تری را تحت پوشش قرار می دهد یا هنگام نصب در مکان های شهری با تردد سریع باید ابعاد آن بزرگ تر در نظر گرفته شود. تلویزیون شهری با وضوح بالا، شما را به تجسم تصاویر با کیفیت بالاتر و واضح تر رهنمون می سازد که برای مشتریان بسیار جذاب تر خواهد بود. مزیت های این نمایشگر صنعتی شامل طول عمر بالا، کاهش احتمال از کار افتادگی، و فاصله ی کم بین نمایشگرهای کوچک است. زاویه دید گستردهٔ ۱۷۸ درجهای دارد و زمان پاسخگویی آنهم زیر ۱۰ میلیثانیه است. روشنایی صفحهنمایش آنهم ۷۰۰ نیت است. ضخامت لبهها ۳.۵، ۱.۸ و ۰.۸۸ میلیمتری است. ویدئو وال همانطور که از نامش پیداست نوعی صفحهنمایش صنعتی است که بهخاطر بی لبه بودن و ضخامت بسیار کمی که دارد، میتوان تعداد زیادی از آنها را همانند کاشی در کنار هم چید و یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ ایجاد کرد.

این محصول از برند شناخته شده ال جی، پورتهای اتصال ورودی و خروجی را پشتیبانی میکند و بر روی سطوح مختلفی قابلیت نصب تلویزیون شهری دارد. دستگاه کنترلر ویدئو وال دارای پورتهای مختلف ورودی و خروجی برای صدا و تصویر است. کارت گرافیک Matrox P690 PCIe x16 ، یک کارت گرافیک با 2 خروجی تصویر DVI می باشد. برای نصب ویدئو وال ها در کنار هم نیاز به یک سازه داریم , سازه باید متناسب با تعداد ویدئو وال ها , سایز نمایشگر ها و اندازه بزل آنها باشد , هر چه تعداد نمایشگر ها بیشتر باشد ساخت سازه دشوار تر می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که سازه نمایشگر ها باید حداقل 50 سانتی متر از دیوار پشت سازه فاصله داشته باشد. این منبع سیگنال HDMI سازگار با HDCP که تا رزولوشن Full HD و 1080p@60Hz را پشتیبانی می کند. با این حال، احتمال رخ دادن این مشکل در مدل های جدیدتر کمتر است.