بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

همینجا بود که گوگل فهمید همه چیز آنطور که فکر میکرد جلو نمیرود. چرا؟ چون خیلی از سئوکارها و مدیران وب سایت، به جای اینکه به تولید محتوای باکیفیت و… توجه کرده تا بقیه به آنها لینک بدهند، راهکار سریع تری را پیدا کردند. آنها شروع کردند به خرید بک لینک از سایت های فروشنده و ده ها روش دیگری که باعث افزایش تعداد بک لینک ها، افزایش پیج رنک و در نتیجه افزایش قدرت سئو آنها میشد. به این منظور می‌توانید در وب سایت‌هایی که از نویسنده مهمان استقبال می‌کنند مطلب بنویسید.

هم چنین توضیح می دهم که چرا اهمیت بک لینک در سئو اینقدر زیاد است. باید شما لینک یک‌طرفه از سایت‌های موردنظر خود داشته باشید و همکاری در لینک سازی دو طرفه اصلاً به سود شما نخواهد بود. هنوز هم که هنوزِه بک لینک‌گیری جز مهم‌ترین فاکتورهای Off-Page سئو محسوب می‌شود سایت شما بدون لینک شانسی برای پیشی‌گیری از رقبایتان نخواهد داشت. شما میتونید، برای مشاهده لیست بک لینک رایگان، به این محتوا سربزنید.

می‌دانیم که بک لینک سایت چیست و می‌خواهیم نحوه گرفتن بک‌لینک را در شبکه‌های اجتماعی بررسی کنیم. شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و کلاب‌هاوس فضای بسیار مناسبی را برای بک‌لینک ایجاد می‌کنند. سوال اینجاست که چگونه می‌توان این بک‌لینک را در اینستاگرام یا حتی کلاب‌هاوس و لینکدین ایجاد کرد. اگر در بخش قبل، فهرستی از مطالب را در سایتی منتشر کرده باشید، کافی است لینک آن را در بخش «Bio» شبکه اجتماعی خود قرار دهید. ها، انجمن‌های گفتگو، نظرات وبلاگ، دایرکتوری‌ها یا هر سایت آنلاین دیگری که در آن لینک بین صفحات بر اساس شایستگی به دست نمی‌آید، ایجاد می‌شود.

این محتوا می‌تواند شامل متن‌های کوتاه یا طولانی، تصاویر، ویدیو، اینفوگرافی و … حرفه‌ای‌ترها می‌توانند از سرچ کنسول گوگل صفحات ایندکس شده را بررسی کنند. حالا می‌خواهیم فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت بک‌لینک را یکی یکی برای شما توضیح دهیم.

وبسایت‌هایی که از نظر محتوا یا کارکرد به هم ربط دارند پس به هم لینک می‌دهند. یکی دیگر از روشهای جدید در دریافت بک لینک ارتباط با اینفلوئنسرها است. هر چقدر ارتباطات عمومی خود را افزایش دهید می توانید بک لینک های زیادی از طرف این کمپین ها دریافت نماید.

  • هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت ارزش بیشتری دارد.
  • همچنین توصیه می‌شود بک لینک‌ها از سایت باکیفیت و معتبر که رتبه و جایگاه مناسبی در گوگل دارند، تهیه شوند.
  • اگرچه ممکن است راه حلی سریع و آسان برای دریافت لینک باشد ولی در بلند مدت نتیجه عکس می‌دهد.
  • می‌توانید با پیدا کردن لینک‌های شکسته سایت هدف برای آن‌ها محتوا تولید کنید و بخواهید که با قرار دادن محتوای شما در سایتشان به شما نیز در قبال آن لینک فالو بدهند.
  • علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.
اگر شروع به دریافت بک لینک از دامنه هایی کنید که گوگل به آنها اعتماد دارد، گوگل می تواند به شما اعتماد کند. ولی خوب دریافت بک لینک قواعد خاصی دارد که در بالا به آن اشاره شد. هرچند این ابزار ها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه منشن سایت شما نشوند. پس بهتر است همیشه به این ابزار ها اعتنا نکنید و خودتان هر ماه وقتی را برای جستجوی منشن های سایت خود در اینترنت بزارید و سعی کنید از این راه بک لینک بگیرید. همان طور که دیدید نه‌تنها به دست آوردن بک لینک از سایت‌های معتبر به راحتی مقدور نیست بلکه به دست آوردن نوع باکیفیت آن از این سایت‌ها کار سخت‌تری است. در واقع شاید بتوان گفت هرچه به دست آوردن یک لینک ساده‌تر باشد، ارزش آن هم کمتر خواهد بود.

چگونه لینک بسازیم

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

شاید بپرسید تاثیر پرسش و پاسخ بر بک لینک چیست ؟ جواب این است که می‌توانید در سایت‌هایی مثل Quora پاسخ پرسش‌ها را بدهید یا سوال مطرح کنید. در این مورد هم ارتباط با لینکی که قرار می‌دهید، با موضوعی که در مورد آن صحبت می‌کنید بسیار مهم بک لینک چیست است. پس یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین ارزش بک لینک، چگونگی لینک دادن است. لینکی که در میان یک محتوای متنی بلند و باارزش به سایت من داده شود، ارزش بیشتری خواهد داشت.

نظرات بلاگرها