بهره‌برداری از ۸۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در لرستان

وی افزود: ایجاد این دفاتر در راستای بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و آیین‌نامه مربوطه به منظور ارائه خدمات الکترونیک و خدمات قابل برون‌سپاری دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی و شهری انجام گرفته است که از عمده‌ترین مزایای اجرای این طرح کاهش ترددهای زائد و دسترسی آسان مردم جهت بهره‌مندی از خدمات دستگاه‌ها و کاهش ترافیک و آلاینده‌های زیست‌محیطی و همچنین کاهش هزینه‌هاست.

مجتبی صارمی اظهار کرد: از ابتدا دولت سیزدهم تاکنون ۸۱ دفتر که شامل ۴۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۳۹ دفتر ICT روستایی برای خدمت‌رسانی به مردم لرستان به بهره برداری رسید است.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1402012311617/%D8%A8%D9%87%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DB%B8%DB%B1-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%88-ICT-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از به بهره‌برداری از ۸۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در استان خبر داد.

مدیرکل و رئیس کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان لرستان ضمن تاکید بر نظارت مستمر کارشناسان مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان و اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و داشتن شکایت از سرویس‌های ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا سامانه ثبت و پاسخگویی شکایات در تمام ساعات شبانه‌روز درخواست و شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.