بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

سامسونگ با این لپ تاپ اولین مدل دارای نمایشگر QLED جهان را روانه بازار کرده است. این بدان معنی است که شما می‌توانید چشمان خود را با یک صفحه نمایش رنگارنگ و فوق‌العاده روشن ببینید. برای استفاده از این صفحه نمایش، نیازی به فدا کردن انرژی باتری ندارید و سامسونگ به خوبی این قضیه را مدیریت کرده بهترین لپ تاپ است.

همچنین با مدلهای مجهز به کارت گرافیک می‌توان کارهای گرافیکی مانند بازی‌های کامپیوتری سبک و متوسط را هم اجرا کرد. لنوو توی این مدل از نمایشگر 16 اینچی QHD استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و وضوح فوق‌العاده‌ای داره. وضوح بالا بهتون اجازه میده جزئیات خیلی زیادی رو ببینید و دقت رنگ‌ بالای اون، باعث میشه تا همه چی رو خیلی طبیعی و زنده ببینید؛ همچنین نمایشگر از حالت دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنه. از پردازنده مرکزی Core i HK اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce انویدیا استفاده شده که اجرا کردن هر بازی با هر برنامه‌ای برای اون از آب خوردن هم راحت‌تره. مدل Legion 7 از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات و از 32 گیگابایت حافظه رم برای اجرا کردن هرچی سریعتر برنامه‌ها و بازی‌ها اجرا میکنه. لنوو توی این مدل از یه باتری Integrated استفاده کرده که عملکرد خوبی داره و با یه شارژ شدن، میتونه تا 5 ساعت رو دوام بیاره.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ میان رده می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی MX350 اشاره کنیم. فرقی نمی کند شما یک کاربر معمولی باشید تا یک گیمر حرفه ای، وجود یک لپ تاپ مناسب می تواند باعث شود تا شما به هدفتان برسید و از این دستگاه برای انجام کار های مختلف استفاده نمایید. لپ تاپ ها به خاطر پیشرفت تکنولوژی و داشتن قیمت مناسب تا حدودی توانسته اند جای کامپیوتر های دسکتاپ را بگیرند و توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایند. در بازار فروش لپ تاپ برند ها و مدل های متعددی عرضه می شود که هرکدام ویژگی های خاصی داشته و به همین دلیل انتخاب بهترین لپ تاپ از بین آن ها گاهی اوقات برای افراد کاری دشوار به نظر می رسد. برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.

درهرصورت، شما به پردازنده‌ای نیاز خواهید داشت که قدرتمند، سریع و کارآمد باشد. ایسوس که از پرچمداران این حوزه به شمار می‌رود، سالانه لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های فراوانی به بازار عرضه می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها قابلیت‌های فراوانی به کاربران ارائه می‌دهند که موجب افزایش تعداد طرفداران ایسوس شده است. اگر برای خرید لپ‌تاپ جدید دچار سردرگمی شده‌اید، تا پایان همراه ما باشید. در صورت امکان به سراغ صفحه نمایشی بروید که حداقل وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را داشته باشد. پردازنده مرکزی اینتل همواره عملکرد خوبی دارد و برخی از سیستم‌های مقرون به صرفه، به پردازنده‌های سلرون، Core i3 یا پنتیوم هم مجهز هستند که برای کارهای اساسی شما جواب می‌دهند.

بهترین برند لپ تاپ: HP

اگر لپ تاپ را برای بکارگیری نرم‌افزارهای سنگین می‌خواهید مسلما لپ‌ تاپ با کانفیگ معمولی به درد شما نمی‌خورد. اما دقیقا چه لپ تاپی برای کاری که می‌خواهید انجام بدهید مناسب است؟ احتمالا با مطالعه مطلب مقایسه لپ تاپ‌های میان‌‌رده و معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده تا حدودی بتوانید مطابق با نیازتان لپ تاپ موردنظر را خریداری کنید. لپ تاپ های گیمینگ به طور خاص برای انجام بازی های گرافیک بالا، بدون کاهش سرعت طراحی شده‌اند. بعلاوه، بهترین لپ تاپ گیمینگ باید نمایشگری با کیفیت بالا همراه با نرخ تازه سازی سریع داشته باشد تا تجربه ای فراگیر از بازی داشته باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5-BC

اما در میان این محصولات چند مدل فوق العاده با نمایشگر OLED نیز وجود دارد. اگر بودجه ای بین 30 تا 40 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته اید ، پیشنهاد های این صفحه مخصوص شماست. مدل هایی محبوب با پردازنده های گرافیکی قدرتمند که عملکردی رضایت بخش در اجرای اکثر بازی های روز و سنگین دارند. در این بازه قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro-G جدیدترین محصول این شرکت است. که با وزن مناسب (در لپ تاپ های گیمینگ) پیشنهاد اول برای دانش آموزان و دانشجویان است. پردازنده Core i H ، رم 16GB، گرافیک حرفه‌ای RTX 3070 با حجم 8GB و صفحه نمایش 165 هرتزی در لپ تاپ 16 اینچی، شما را با یک لپ تاپ همه فن حریف رو به رو می‌کند.

  • این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش دوم در بالای صفحه‌کلید است و می‌تواند کمک بزرگی به طراحان، میکسرها و بسیاری موارد دیگر کند.
  • نمونه استفاده هر چه بیشتر از نرخ رفرش صفحه نمایش 120Hz یا 144Hz را می‌توان در بازی سازی دید.
  • این لپ تاپ به دلیل ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده‌های چند رسانه‌ای سبک، مناسب است.
  • اولین چیزی که در مورد صفحه نمایش شما را تحت تاثیر می‌گذارد، جزئیات بالایی است که چه هنگام تماشای فیلم و چه هنگام بازی دریافت خواهید کرد.
  • پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Ryzen U مجهز به ۸ هسته‌ی پردازشی و ۱۶ رشته، ۸ گیگابایت رم DDR4، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح FHD از امکانات بسیار مناسب لپ‌تاپ «255 G8 اچ‌پی» محسوب می‌شوند.
  • قیمت لپ تاپ میان رده لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD کاملا با سخت‌افزاری که دارد هماهنگی دارد و همین موضوع ارزش خرید آن را چند برابر کرده است.

بعد از تجربه راه‌اندازی آلوتاپ، تصمیم گرفتم تا سراغ علاقه همیشگی خودم یعنی دنیای فناوری برم و مفتخرم به عنوان موسس و سردبیر آلومگ، قلمم رو پیشکش علاقه‌مندان تکنولوژی و دنیای فناوری کنم. این مقدار بسیار فراتر از میانگین ۲۷۰ نیت برای کرو بوک‌ها است و برای غلبه بر یک محیط نسبتا آفتابی می‌تواند مناسب باشد. البته هنوز هم در این زمینه از نزدیک ترین رقبای خود مانند کروم بوک Detachable با روشنایی ۳۸۶ نیت عقب‌تر است.