برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود



ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود.

احمدرضا دالوند ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح واحد تولیدی دوربین‌های مداربسته شهرستان ازنا در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به تعدد و نوع کالاهایی که امروز در بازار وجود دارد، یکی از شاخص‌ها برای موفقیت یک مجموعه و شرکت در این بازار، برندسازی است.

وی افزود: برای برندسازی باید کیفیت کالا و کنترل‌ها را افزایش داده و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کرد.

دالوند گفت: در بحث صادرات حتی بسته‌بندی و نحوه ارائه کالا مهم بوده و می‌تواند در بازار فروش و رقابت‌ در بازار کمک کننده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: در بحث برندسازی در واحدهای تولیدی استان مقداری ضعیف هستیم و باید بیشتر در این خصوص کار کنیم و یک موضوع مغفول مانده است.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403111713305/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%AF