ایران محدودیت صدور ویزای زمینی برای شهروندان افغان را برداشت-irantoursguide

ایران محدودیت صدور ویزای زمینی برای شهروندان افغان را برداشت-irantoursguide

شرکت دعوت کننده شخص مورد نظر می بایست 48 ساعت قبل از پرواز مهمان خود هماهنگی های لازم با اداره گذرنامه و روادید جمهوری اسلامی ایران را انجام داده و مجوز های لازم را Iranian Jungle اخذ نماید. شما مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور زیبا و مهمان نواز ایران را دارید می بایست پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماه را داشته باشید تا بتوانید برای دریافت ویزا و سفر به ایران اقدامات لازم را انجام دهید. در حال حاضر وزارت امور خارجه برای تسهیل ورود مهمانان خارجی به ایران ویزا را به صورت الکترونیک نیز به متقاضیان ارائه می‎کند، برای انتخاب این نوع ویزا، ویزای توریستی الکترونیک را از نوار سمت راست انتخاب کنید. البته در صورت موافقت دفتر پلیس اتباع خارجی این مدت۶۰ الی ۹۰ روز هم قابل افزایش است. پر کردن فرم ارزیابی مشاوره اخذ ویزای ایران از طریق سایت مانیا مهاجر که اطلاعاتتان توسط مشاورین مجرب و زبده این شرکت بررسی می شود و در صورت واجد الشرایط بودن با شما تماس گرفته می شود. بانوان بالای سن 9 سال جهت اخذ ویزای ایران باید در عکس درخواست ویزای خود موهای سرشان را پوشانده و روسری به سر داشته باشند.

  • در صورت تمایل به صدور ویزا در فرودگاه های بین المللی ایران، ویزای شما در کمترین زمان ممکن و بدون تاخیر صادر می شود.
  • البته بیشتر دیده می شود که طلاب دینی از این نوع ویزا استفاده می کنند.
  • اصل پاسپورت معتبر شما که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و دارای تعداد کافی برگه سفید باشد، برای هر نوع ویزا الزامی است.
  • توجه داشته باشید کسانی که متداولا از ویزای توریستی برای ورود به ایران استفاده کرده اند نمیتوانند ویزای مولتی ایران را دریافت کنند.
  • اتباع برخی از کشورها به جز 11 کشور، می‌توانند در فرودگاه‌های بین‌المللی ایران، درخواست ویزای توریستی خود را دریافت کنند.

برای مثال اگر هواپیما بر اثر زمان بندی بلیط یا تاخیر در ساعات نیمه شب به فرودگاه برسد ممکن است فرآیند اخذ ویزا به تاخیر بیافتد. خانواده آن‌ها در ایران می‌توانند با مدارک خود و مهمان به وزارت امور خارجه مراجعه کنند و در خواست ویزا بدهند. کسانی که در طول یک سال اخیر 3 بار با ویزای تجاری به ایران سفر کرده باشند می‌توانند ویزای چندبار ورود -مولتیپل- دریافت کنند. از الان نمیشه گفت باید ببینیم شرایط شهریور ماه به چه صورت خواهد بود اگر امکان تمدید ویزای ایران وجود داشت شهریور ماه اطلاع رسانی می کنیم. سلام خسته نباشید.من ۲۴ بهمن وارد ایران شدم به همراه پسرم و ویزای ۳ ماهه توریستی داریم که ۲۴ اردیبهشت تموم میشه . شایان ذکر است که مدت اعتبار ویزای فرودگاهی ایران ۱ ماه است و فقط در فرودگاه بین المللی ایران صادر می شود.

آیا ایران کشور امنی برای سفر است؟

این قانون برای همه مناطق آزاد تجاری ایران (از جمله منطقه آزاد تجاری ارس، ماکو، انزلی و …) صادق است. اگر افراد خارجی به هر دلیلی تمایل داشته باشند که مدت زمان بیشتری سکونت داشته باشند باید برای تمدید ویزای خود اقدام کنند. جهت تمدید ویزای ایران، فرد خارجی باید به همراه مهمان خود به اداره پلیس اتباع خارجی واقع در شهر محل اقامت خود مراجعه کند و با ارائه پاسپورت خود به اداره مذکور برای تمدید ویزا تقاضا دهد. بله امکان دریافت ویزای فرودگاهی برای اتباع کشور هلند در فرودگاه های بین المللی ایران وجود دارد و هزینه ای که ایشان باید به دولت ایران بپردازند مبلغ 75 یورو می باشد. همچنین تمام مسافرینی که قصد ورود به کشور ایران را دارند باید بیمه مسافرتی داشته باشند.

این ویزا در حال حاضر برای هفت کشور دنیا قابل قبول اعلام شده است. در واقع کشورهای ترکیه، سوریه، لبنان، مصر و گرجستان جمهوری آذربایجان و همینطور لبنان از دسته کشورهایی هستند که می توانند بدون داشتن ویزای ایران به این کشور سفر کنند. البته مدت زمانی که اجازه دارند در خاک ایران بمانند با توجه به توافقات دیپلماتیک مشخص می شود. M – خانوادهبه منظور رفع مشکلات بانوان ایرانی که مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران با مردان خارجی ثبت ازدواج نموده اند وارائه تسهیلات بیشتر به همسر و فرزندان مشترک خارجی آنان، با رعایت شرایط، امکان دریافت روادید خانواده فراهم گردیده است. کسانی که هنوز ثبت قانونی ازدواج نزد مراجع ایرانی ننموده اند، از طریق ‘روادید بستگان’ درخواست شان را ثبت نمایند.مردان خارجی که با بانوان ایرانی ازدواج کرده اند.

ویزا یا روادید مجوز ورود به هر کشوری است که شهروندان کشورهای دیگر برای ورود به کشوری دیگر نیاز به اخذ آن دارند. در این میان متقاضیان ورود به ایران نیز میبایست ویزای ایران کسب کنند. برای دریافت ویزای هر کشوری شرط اول، داشتن پاسپورت معتبر است. برخی از کشورها بنابر توافقات دیپلماتیک خود قوانین مربوط به رفت و آمد میان شهروندان خود را تسهیل کرده یا از میان برداشته اند. جناب آقای مرادی سلام، با توجه به این موضوع که اتباع بنگلادش باید شخصا نسبت به ثبت درخواست ویزای ایران، از طریق یکی از کنسوگریهای ایران اقدام نمایند، هزینه باید از طریق خود مهمان پرداخت شود. به یاد داشته باشید ارائه شماره دعوتنامه آژانس مسافرتي معتبر برای ثبت درخواست ویزای ایران (ویزای گردشگری) الزامی است.

مدارک لازم برای درخواست ویزا

ویزای تحصیلی کوتاه مدت ایران برای متقاضیانی که قصد شرکت در یک دوره آموزشی در یکی از موسسات آموزشی ایران و یا گذراندن دوره کارآموزی خود در کشور ایران را دارند صادر می شود. اتباع امریکایی ،انگلیسی وکانادایی حتما باید تورلیدروسفرنامه مشخص شده از قبل داشته باشند و برای دریافت ویزا ارائه نمایند. اتباع هندی جهت ورودبه ایران ، قبل ازسفرباید ویزای خود را دریافت وسپس به ایران سفر نمایند. درست است که هنوز بسیاری از کشورهای بزرگ و زیبا (مخصوصا در اروپا) پذیرای ایرانیان بدون ویزا نیستند، ولی این نباید مانع از سفر به کشورهای بدون ویزا باشد. اگر در این زمینه سوال یا مشکلی دارید، هم می‌توانید با شماره‌های بالا تماس بگیرید و هم می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید. با اخذ ویزای شینگن سینگل می‌توانید فقط برای یک بار و مدت مشخصی به یکی از کشورهای عضو شینگن وارد شوید و باید بعد از مدت زمان مشخص از آن خارج شوید.

پس از این مدت می توانید با مراجعه به دفاتر وزارت امور خارجه در ایران برای تمدید ویزای خود اقدام کنید. بله آدرس منزل شما جهت مشخص کردن محل اقامت ایشان در ایران برای دریافت ویزا کفایت می کند. در صورتی که ایشان قصد داشته باشند ویزایشان را از کنسولگری دریافت و سپس وارد ایران شوند نیازی به انجام کار خاصی در فرودگاه هاشمی نژاد نمی باشد. با سلام اتباع بنگلادش امکان اخذویزا از طریق آژانس ها را ندارند و برای دریافت ویزا باید به نزدیکترین کنسولگری ایران به محل اقامتشان مراجعه کنند.

با توجه به عدم مسئولیت هایپرشیا در صدور یا عدم صدور روادید توسط وزارت امور خارجه، بدیهی است در صورت عدم صدور روادید توسط وزارت امور خارجه، هزینه پرداختی عودت نمی‌گردد. دولت جمهوری اسلامی ایران در صدور یا عدم صدور روادید اتباع خارجی مختار است. ویزای ایران 60 روز اعتبار دارد، مسافرین و میهمانان می توانند ۳۰ روز در کشور ایران اقامت داشته باشند.

در روش اول خودتان باید به صورت شخصی اقدام به اخذ ویزای ایران کنید. در این روش یک سری گزینه ها پیش روی شما قرار دارد که شاید برایتان دشوار به نظر برسد. کد ویزای ایران دارای اعتبار یک ماهه است و متقاضی اخذ ویزای ایران باید حداکثر در این بازه زمانی ویزای ایران خود را اخذ نماید. از میان فرودگاه های کشور ایران تنها فرودگاه های واقع در شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد، کیش، قشم و اصفهان از قابلیت و شرایط صدور ویزای فرودگاهی ایران برخوردار هستند. شهروندان اسرائیلی به هیچ عنوان اجازه ورود به کشور ایران را ندارند.

برای سفر به باقی کشورها لازم است به سفارت آن کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک لازم و مصاحبه با مسئول سفارت، ویزای توریستی بگیرید. معمولا در این موارد، مدارک لازم برای اخذ روادید، مدارک شناسایی مثل گذرنامه و مدارک شغلی و مالی، بلیط هواپیما و رزرو هتل است. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نقل از یک منبع سفارت ایران در کابل گزارش داده است که محدودیت صدور ویزای زمینی ایران برای شهروندان افغان برداشته شده است و آنان از این پس ناچار به تهیه‌ی بلیت هوایی برای دریافت ویزا و سفر به ایران نخواهند بود. قشم و کیش دو جزیره در جنوب ایران و چابهار نیز بندری در جنوب شرق ایران به شمار می‌آیند. قوانین سفر به این مکان‌ها کمی با دیگر قسمت‌های ایران تفاوت دارد.