انواع آب شیرین کن کدامند ؟

دستگاه تصفیه آب فلوکستک ، دارای یک شیر قطع کن بوده که به صورت هوشمند در صورت نشتی آب ، سیستم آب رسانی قطع میگردد. در واقع همانطور که پرتوی ماوراء بنفش خورشید در طبیعت باعث ضد عفونی سطوح در معرض تابش می شود این فیلتر هم دارای لامپی است که با تولید این پرتو باعث ضدعفونی و باکتری زدایی مضاعف آب می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی اکنون به بخشی اساسی در هر آشپزخانه تبدیل شده است و تولیدکنندگان این محصولات برای بدست آوردن سهم بازار رقابت می کنند. عدم تحميل هر چند وقت اخیر، به خصوصا هنگامی که صحبت از ناسالم بودن آب تصفیه شده. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی با 7 فیلتر علاوه بر این که آب را به طور کامل تصفیه می کند، آن را یونیزه یا قلیایی کرده و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد. دستگاه های تصفیه آب روش ها ی مختلفی برای از بین بردن این مواد دارند و علاوه بر متفاوت بودن روش تصفیه، از فیلتر های متنوعی نیز استفاده می کنند که هر یک کاربرد و ویژگی خاصی به دستگاه می دهد.

بعضی از انواع دستگاه تصفیه آب، بدون مخزن هستند و برخی از آنها دارای مخزن ذخیره آب هستند. برای انتخاب پمپ مناسب باید بعضی از فاکتورها مانند میزان آلودگی آب، ورودی کیفیت آب، خروجی و دبی آب را در نظر بگیرید. کیفیت مخزن و پمپ اون هم قابل قبوله . از مشخصات اصلی دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی وجود پمپ قوی تایوانی ، سوئیچهای های و لو پرشر تایوانی باکیفیت، ممبران فیلمتک آمریکایی را میتوان نام برد. تصفیه آب رویال نیز مانند تصفیه اب سافت واتر بوده و بعنوان یکی از برندهای دستگاه تصفیه آب معصومی بفروش میرسد . اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر هستید به شما پیشنهاد میگردد تا دستگاه سافت واتر شرکت تصفیه آب معصومی را برای خرید انتخاب کنید ؛ چراکه علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت تایوانی ، برخی قطعات آن در ایران تولید شده و در مجموع کیفیت خوبی دارد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد چه ویژگی هایی دارد ؟ اگر به کیفیت و سلامتی یک دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت می دهید پس به دنبال علامت های استاندارد نظیر : NSF ، WQA روی برچسب ها و توضیحات روی بسته بندی فیلترهای دستگاه باشید. این دستگاهها دارای تاییدیه های استاندارد NFS (استاندارد کیفیت جهانی آب) ، استاندارد CE اروپا برای قطعات برقی، استاندارد TAF ، استاندارد CNAB، استاندارد UKAS، استاندارد SGS بوده و تحت نظارت دستگاه های قانونی و بازرسان ویژه وارد کشور شده و دارای ایران کد می باشند. دستگاه تصفیه آب فلوکستک شش مرحله ای با روش اسمز معکوس بوده که محصول یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تصفیه آب در کشور تایوان میباشد. شرکت تصفیه آسا، واردکننده، بورس و مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در این زمینه به صورت تخصصی آماده عرضه محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی به شما عزیزان در سراسر کشور ایران میباشد.

برای مطابقت با مقررات جدید EPA در مورد کاهش محصولات جانبی کلر، کمیسیون Burgess & Niple را برای طراحی برنامه هایی برای بهبود گردش آب آشامیدنی در مخزن جاده استوارت استخدام کرد. گیج این دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع بزرگشه و روی هوزینگ سوم دستگاه تصفیه آب سوار میشه و فشار را از روی فیلتر سوم میسنجه . سه فیلتر اولیه داخل سه هوزینگ عمودی ، پیش تصفیه بوده و سه فیلتر ممبران ، پست کربن و مینرال بصورت افقی قرار دارند . تفاوت این نوع تصفیه آب فلوکستک با نوع ساده ی آن ، در وجود فیلتر کربن نانو سیلور (ضدعفونی و آنتی باکتریال ) و همچنین وجود فیلتر قلیایی با خاصیت غنی سازی آب از اکسیژن ، علاوه بر تنظیم PH آب ؛ به جای فیلتر مینرال میباشد .

قیمت دستگاه تصفیه آب

به دلیل تأثیر نامطلوب آب آلوده بر کیفیت فیلتر RO، در دستگاه تصفیه آب یک پیش فیلتر فعال شده است که ذرات بزرگتر و رسوبات سنگین را قبل از عبور از فیلتر اسمز معکوس به دام می اندازد و در نتیجه طول عمر آن را تضمین می کند. به همین دلیل لازم است که در هنگام خرید دستگاه، دستگاهی را انتخاب کنید که کیفیت مناسب و سلامت خوبی داشته باشد. آب آشامیدنی شهری به دلیل هزینه های بسیار زیاد ، به خوبی و آنطور که باید تصفیه نمیگردد و فقط جهت حذف میکروب و انگل کلرزنی میگردد که این کلر نیز برای بدن انسان نامناسب است و باید حتما از آب حذف گردد . مواد معدنی فراوانی در آب یافت می شوند که برای بدن انسان لازم هستند، اما مصرف بیش از حد باعث بروز بیماریی هایی نیز می شود. در اینجا آب از طریق رزین هایی عبور داده می شود که با جذب مواد معدنی موجود آب را نرم می کند.

دستگاه تصفیه آب خاگی رویال ، شش مرحله ای است و با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد و کیفیت بالایی دارد . آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستمی است که با تکنولوژی اسمز معکوس کیفیت آب را در حجم بیش از دو و نیم متر مکعب در روز بهبود میبخشد تا برای استفاده کننده نهایی قابل قبول باشد. فیلترهای اسمز معکوس در قیمتی بین 1 تا 3 ملیون تومان ( تاریخ 2/2/1399 ) می باشند که معمولا قیمت 1.5 ملیون تومان آن ( 6 مرحله ایی ) از کیفیت بهتری برخوردار است. قیمت بالا رو به خاطر این میگیم چون قیمت واقعی اینها حتی نصف دستگاه تصفیه آب خانگی با روش اسمز معکوس نیست و حدودا یک چهارم یک تصفیه اب واقعی قیمت دارن . قبل ازهر توضیحی راجع به انواع دستگاه تصفیه آب لازم است راجع به عملکرد دستگاه تصفیه آب توضیح بدهیم.آب شهری دارای آلاینده هایی است که وجود این آلاینده ها علاوه بر تاثیری که بر بو و مزه آب دارند میتوانند در دراز مدت سلامتی انسان را به خطر بیندازند.

خرید دستگاه تصفیه آب

اگر تولید کننده در مورد کیفیت و بهداشت محصول خود مطمئن باشد ، بنابراین می بایست تست های لازم را در این خصوص انجام داده باشد و گواهینامه های مربوطه را اخذ کرده باشد. یکی از بهترین و مطمئن ترین راههای اجتناب از خرید یک آب تصفیه کن غیر بهداشتی و نامناسب ، توجه به این موضوع است که آیا دستگاه ، گواهینامه ها و استانداردهای معتبر بین المللی را دارد یا خیر؟ دسترسی به آب آشامیدنی تمیز و خالص این روز ها تقریبا غیر ممکن است. همچنین، این ممکن است منجر به ادرار کمتر و خشکی دهان شود خرید تصفیه آب که سالم نیستند.

این شرکت در سال 2001 تاسیس شد و اولین محصولات خود را در زمینه تصفیه آب خانگی در سال 2002 با نام تجاری AquaJui روانه بازار کرد. چنانچه به تازگی قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید و نیازمند مشاوره در این زمینه هستید، حتما با لوتوس سازان آذر در تماس باشید تا متخصصان تیم ما بهترین را بر اساس نیاز و میزان بودجه شما به شما پیشنهاد دهند. در زمان جابجایی می توانید با خدمات پس از فروش آکواجوی تماس گرفته تا دستگاه شما از محل سکون فعلی باز شده و در مکان جدید نصب شود. با این حال باز هم دو تفاوت بین دستگاه ها یافت می شود اول اینکه دستگاه تصفیه کننده این امکان را به شما می دهد باکتری هایی را که برخی فیلتر ها قادر به از بین بردن آنها نیستند نابود کنند، بعضی از تصفیه کننده های خانگی از مواد شیمیایی برای نابودی باکتری ها استفاده می کنند و گاها اکثر شرکت های معتبر با استفاده از جریان الکتریسته برای از بین بردن باکتری های مضر استفاده می کنند.

شاید یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان از خود می پرسند، این است که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی کدامست؟ دستگاه تصفیه آب نایس واتر ، یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع زیر سینکی بوده که با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد . با یک جستجو و یا پرس و جوی ساده، انبوهی از انواع مختلف دستگاه و در مارک های مختلف پیش روی مشتری قرار گرفته و به وی پیشنهاد می شود.

لیست دستگاه های تصفیه آب

البته بعضی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی واتر پرو به جای مینرال از فیلتر قلیایی استفاده شده . دستگاه تصفیه آب واتر پرو تصفیه آب خانگی و مدل معروفش شش مرحله ای و با روش اسمز معکوس عمل میکنه . تصفیه آب خانگی واتر پرو دارای گیجه و دارای پایه هست . این تصفیه آب خانگی شش مرحله ای از نوع زیرسینک بوده و با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد . بهترین سیستمهای تصفیه آب حال حاضر بازار سیستم اسمز معکوس و یو وی است. دستگاه تصفیه آب کلر واتر سه مرحله پیش تصفیه داره بعلاوه ی ممبران و پست کربن و مینرال . این فیلتر که کربن بلاک یا فیلتر الیافی نام دارد، عملکردی مشابه به فیلتر پروپیلن دارد. خاصیت متخلخل کربن (ذغال) به جذب کلر و آلاینده هایی مانند سموم کمک می کند. از روش هایی قدیمی که بسیار هم کاربرد داشته کلر زدن به آب است.