اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

با بررسی صحیح بودن اطلاعات ایمیل و اطمینان از آن برروی گزینه تایید نهایی یا Reconfirmation کلیک کنید. ایمیلی از طرف صرافی کوینکس جهت تایید برداشت شما برایتان ارسال می شود. در این مرحله برای دریافت کد تایید ایمیل، روی قسمت دریافت کد کلیک کرده و آن را پر کنید. سپس یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید، تیک من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم را بزنید و روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید. در این مقاله سعی می شود آموزش های لازم درباره صرافی کوینکس، نحوه ثبت نام، نحوه احراز هویت در این صرافی، شیوه کار با این صرافی و … داده شود.

به وب سایت کوینکس () بروید و وارد حساب کاربری خود شوید و در فهرست Assets وارد قسمت Withdrawal شوید. تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، داده های مربوط به تعداد توکن های CET هست که در اختیار دارید. این می تواند شما را از نظر سطوح VIP بالا ببرد، بنابراین ممکن هست که ارزش بررسی را داشته باشد. بنابراین امنیت و محیط کاربری صرافی با سایر صرافی های مشابه قابل مقایسه بوده و کاربران ایرانی (ترجیحا با آی پی سایر کشورها) با قبول ریسک های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می توانند از خدمات این صرافی بهره مند شوند.

چند آموزش کلیدی

این مطلب در فضای مجازی داخل ایران بحث‌های زیادی برانگیخته است. برخی با تکیه بر ضرب المثل «پنیر رایگان تنها در تله موش یافت می‌شود»، تردیدهای زیادی را در رابطه با اعتبار این صرافی مطرح کرده‌اند. همچنین با مروری بر تجربه کاربری در فضای مجازی ایران، دسته‌ای از مشکلات عملکردی این صرافی به چشم می‌خورد. مزیت صرافی بزرگی مانند کوینکس این است که حجم مشتریان و حجم معاملات بسیار بالایی دارد و شما در هر زمان که اراده کردید، می‌توانید خرید و فروش کنید و از امکان نقدشوندگی بالای این صرافی لذت ببرید.

می تونید اکثر رمز ارزهای مهم بازار رو تو این صرافی برای معامله پیدا کنین. بعدشم معاملات تون هم میتونه با تتر هم با بیت کوین و یا با توکن اختصاصی کوینکس که CET هستش، صورت بگیره. از لحاظ نوع معاملات هم در این صرافی می تونین هم معاملات اسپات SPOT انجام بدین و هم معاملات مارجین Marjin. در هنگام ثبت نام این صرافی بالاترین ضریب امنیتی رو برای کاربرا در نظر می گیره. علاوه بر پسورد ورودی برای وارد شدن به اکانت، می تونید کد دو عاملی رو با نصب برنامه گوگل اوتنتیکیتور Google Authenticator برای اکانت تون فعال کنید.

از زمان انتشار توکنCET ،از طریق مشوق های airdrop ،تخفیف در هزینه معامله، تبلیغات و باز کردن قفل تیم و غیره صادر و منتشر شده است. در همین حال، طبق برنامه های CoinEx هر روز CET را با 50٪ از درآمد حاصل از کارمزد خود خریداری می کند، و تمام خریدهای CET ماهانه در پایان هر ماه را می سوزاند، تا زمانی که کل عرضه CET به 3 میلیارد کاهش یابد. همچنین معاملات فیوچرز کوینکس، دو ضریب اهرم «ایزوله» و «کراس» دارند که در مقاله «آموزش معاملات فیوچرز در کوینکس» به طور کامل آن‌ها را بررسی کردیم. علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشن های همراهی که دارد نیز کار را برای کاربران ساده کرده است. با دانلود نسخه اندروید کویندکس و نسخه IOS آن می توانید از خدمات این صرافی روی تلفن همراه خود نیز بهره مند شوید. از ژوئن ۲۰۱۹ صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است.

چگونگی احراز هویت در Coinex

زیرا با زدن چک مارک دیگر این عبارت کار نمی کند و آلارم نمایش داده نمی شود و امکان خطا برای تریدر پیش می آید. اگر به اشتباه آن را حذف کردید می توانید از قسمت account و سپس Setting به آن دسترسی پیدا کنید تا بتوانید این آلارم را به بخش فیوچرز معاملات خود اضافه نمایید. ببینید حالت های Stop Market و Stop Limit دو حالتی هستن که می خوایم حد ضررهای خود را تعیین نماییم و در حالت عادی ممکنه کاربرد چندانی نداشته باشد. تحلیل می کنیم که با رشد قیمت XRP و رسیدن به ۶۰ سنت قراردادهای ما بسته شده و بتوان سود خود را برداشت نمود. از سوی دیگر ممکن است که قیمت رشد نکند، زیرا همیشه بازار موافق تحلیل ما عمل نمی کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

در مقاله راهنمای انتخاب وی پی ان ثابت برای صرافی‌های دیجیتال بیان کردیم که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ثابت نگهداشتن آی پی، استفاده از خدمات کریو-میکر (به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان آی پی ثابت) است. برای خرید وی پی ان از کریو-میکر با ارزان‌ترین قیمت برروی دکمه زیر کلیک کنید، دقت داشته باشید که این سایت فیلتر بوده و باید برای خرید، فیلترشکن خود را روشن کنید. پس از انتخاب جفت ارز و نوع سفارش مد نظر از طریق باکس مربوط به ثبت سفارش، به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید. پس از ثبت‌نام در صرافی می‌توانید وارد پنل کاربری خود شده و از طریق صفحه تریدینگ صرافی به خرید و فروش رمزارز مدنظر اقدام کنید. اپلکیشن گوگل آتنتیکیتور برای صرافی کوینکس CoinEx(امنیت حساب)سپس به روی موبایل شما صفحه ی جدید ظاهر می شود.

آموزش تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. خیر، احراز هویت در کوینکس الزامی نیست و شما به راحتی می توانید از این صرافی استفاده کنید. بله در سال 2019 حدود ژوئن بود که کوینکس اولین تست پلتفرم فیوچرز خودشو رو نمایی کرد. البته اون موقع فقط با ارز BTC بر پایه تتر بود اما در حال حاضر یه عالمه کریپتوهای مختلف در قسمت فیوچرز پیدا کنید و براحتی باهاش پول دربیارید.

ولی اگر قیمت خاصی مدنظرتان است ، گزینه Limit را انتخاب کرده و قیمت پیشنهادی خود را وارد کرده و منتظر بمانید تا قیمت ارز با قیمت پیشنهادی شما مچ شده و خریدتان انجام شود. ۶- در قدم بعدی باید کارت ملی یا پاسپورت خود را به همراه بیانیه درج شده در سایت در دست بگیرید و به صورت سلفی از خود عکس گرفته و آن را در بخش تعیین شده درج کنید. در این بخش می‌توانید یک نمونه از شرایط عکاسی را نیز مشاهده کنید تا فرایند احراز هویت در کوینکس برای شما در یک مرحله انجام شود. ۳- با ورود به این بخش ابتدا باید حساب خود را تایید کنید. برای این منظور در پنجره باز شده روی گزینه Send Code کلیک کنید تا یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال شود.

اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

حالا باید پسورد حساب کاربری کوینکس و کد گوگل آوتنتیکیتور را وارد نمایید. هر چند که عمر هر دو نسبتا یکسان است اما بایننس به طوری در سال اول فعالیتش کار کرد که ره 100 ساله را یک ساله رفت و تمام رقیبان قدرتمند بازار را پشت سر گذاشت. بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید تا روزانه ۱۰ هزار دلار انتقال یا برداشت انجام دهید، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار. ولی بدون احراز هویت قادر نخواهید بود که از امکانات سپرده گذاری کوینکس و دریافت سود بهره ببرید.

۳- با ورود به این بخش ابتدا باید حساب خود را تایید کنید.