اسب ترکمن :: فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری-رویال هورس

نژاد اسب ترکمن یکی از برترینها بوده و به دلیل سرعت بسیار بالا آن را در انواع مسابقات سوارکاری استفاده می کنند، این موجود با گوشی تقریبا تیز و جثه ای ورزشکاری پاهایی تقریبا کوچک و تند رو دارد که با یک جهش تقریبا مسافتی حدود پنج متر را طی می کند. این اسب یکی از نژاد های اسب ایرانی که نام دیگر آن اسب اصیل است. این اسب فروشی اصیل از نژادهای اسب سبک در جهان است و به منطقه خاورمیانه تعلق دارد. علت این که به این اسب ایرانی، اسب عربی می گوییم، وسعت سرزمین پهناور ایران در سالیان دور بوده است. اکثر کشورهای کنونی در گذشته ساکن و متعلق به خاک پهناور ایران بوده اند. خرید و فروش اسب هاشمی در اصفهان – خرید و فروش اسب به مدیریت سید حسین هاشمی خرید و فروش انواع اسب اصیل.مرکز سیلمی ها مادیان و نریان ها فروش کره اسب سالم …

دهنه اسب فروشی

فعالیت های شرکت سمند کوهساران در زمینه مشاوره، نگهداری و تربیت اسب های اصیل است و در استان مازندران به این کار می پردازد. علاوه بر اسب اصیل ترکمن، اسبچه، اسب کاسپین و اسب پونی از بهترین نوع اسب های مورد عرضه ی این شرکت به فروش اسب کرد شمار می آیند. از ویژگی های ظاهری این اسب می توان به گوش های متحرک و سینه فراخ و گسترده این اسب ها اشاره کرد همچنین تنومندی منحصر به فردی دارد مفاصل اسب اصیل ترکمن بسیار قوی است و سم های محکم و استواری دارد. اسب ترکمن اسبی است با نژاد خالص به همین نام که در منطقه ترکمن صحرا زیست می کند.

  • علاوه بر اسب اصیل ترکمن، اسبچه، اسب کاسپین و اسب پونی از بهترین نوع اسب های مورد عرضه ی این شرکت به شمار می آیند.
  • رنگ این اسب ها بیشتر متمایل به طیف رنگ های خاکستری است و این خصوصیات یک ویژگی اسب ترکمن است.
  • اسب ترکمن یکی از بهترین موجود در بین تمامی اسبهای جهان به حساب آمده و ظاهر زیبای آن شروع جذابیت آن بوده و از گردن تا دم یک انعطاف پذیری و عضلانی بودن بدن آنها را به نمایش می گذارد.
  • ما اسب ها را در بهترین شرایط پرورش داده و با به صرفه ترین قیمت ها به شما عرضه میکنیم.
در این مقاله به قیمت اسب و عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسب می پردازیم. رنگ این اسب ها بیشتر متمایل به طیف رنگ های خاکستری است و این خصوصیات یک ویژگی اسب ترکمن است. موهای تنش بسیار درخشنده و ابریشمی اند و یال کم پشت و کوتاهی دارند. اسب پونی فروشی با قیمت ارزان در مشهد عبارتی است که اکثر مردم آن را جستجو کرده اند. اسب پونی به اسبی گفته می شود که قد آن ها بین 1 تا 1.40 سانتی متر است.

از این نژاد به خاطر خونسردی و نجابتش در مسابقات سوارکاری استفاده می کنند. همچنین برخی از نژاد اسب های ترکمن مانند اسب آخال کمیاب است و مانند گوهری با ارزش و شکوهمند است. چرا که تنها کمتر از ۱۰ هزار اسب آخال در سراسر دنیا وجود دارد. موارد بالا تنها موارد مقدماتی ای از روش نگهداری کره اسب اسب ترکمن است. سن اسب، اصالت نژادی اسب، جنس اسب و نژاد اسب عواملی هستند که هنگام خرید اسب مسابقه ای باید در نظر بگیریم.

اسب مادیون دوخون کرد عرب

اسب ترکمن پوششی مخصوص و منحصر به فردی دارد که همراه با زیورهایی است که به اسب زیبایی و جلوه ای ویژه میبخشد. شواهد تاریخی نشان می دهد که داریوش هخامنشی و دیگر بزرگان تاریخ از اسب نژاد ترکمن استفاده می کردند. و از اسب ها در زمینه دامپروری،سوارکاری ، صنعت و… استفاده می کردند. از شخص معتبر خرید کنید و حدالامکان اسب هایی را بین گزینه های خود بگذارید که شناسنامه دارند و شرایط اصالت و مشخصات آن ها واضح است. پیش از قطعی کردن خرید، از یک دامپزشک بخواهید وضعیت سلامتی یا داشتن بیماری در اسب را بررسی کند. مشکلات جسمی و هم چنین انواع بیماری های پوستی، داشتن انگل و قارچ و دیگر مسائل باید بررسی شوند.

اسب ترکمن :: فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری-رویال هورس