از سرپرست عمران پردیس حمایت می‌کنم

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در واکنش به دستگیری سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: من تا قبل از محرز شدن تخلف احتمالی و اثبات در دادگاه از زیرمجموعه‌ی خود حمایت می‌کنم.

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا درباره ابعاد دستگیری سرپرست شرکت عمران پردیس اظهار کرد: هنوز هیچی ثابت نشده است و من هم از جزئیات موضوع بی‌خبرم. نمی‌دانم چرا این خبرها ارسال شده است. بهتر بود قبل از این‌که جرمی به اثبات برسد رسانه‌ای نشود. اگر یک درصد، ایشان تبرئه شود چه کسی می‌خواهد آبروی رفته‌ی او را برگرداند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: من به عنوان یک مدیر بالادستی با توجه به روندی که در شرکت داریم و اعتمادی که به مدیران دارم تا زمانی که ابعاد قضیه شفاف نشود کاملا (از زیرمجموعه) حمایت می‌کنم مگر این‌که تخلف محرز شود و توسط دادگاه جرم به اثبات برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که چیزی به ما گفته نشده و در حال بررسی موضوع هستند گفت: مرجعی که در این موارد افراد را صدا می‌زند معمولا ابهامات و سوالاتی را می‌پرسد. اگر موردی باشد به دادگاه می‌رود.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401091912774/%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85

جعفری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ممکن است اتهامات جابرانصاری به موضوع تهاتر زمین مربوط باشد گفت: هر اتفاقی که در شرکت ما می‌افتد فرایندی  قانونی دارد که باید طی شود. موضوعاتی مثل تهاتر، تایید صورت وضعیت پیمانکار یا تعیین تکلیف پروژه‌ها در شرکت عمران انجام و در هیات مدیره یا کمیته‌های فنی بررسی می‌شود. این‌طور نیست که یک شخص در این زمینه سوءاستفاده کند.

بنابراین گزارش، امیرحسین جابرانصاری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به اتهام شائبه تخلفات مالی و اداری دستگیر و دفتر کار او پلمب شده است. یک منبع آگاه خبر دستگیری این مدیر را تایید کرد.

وی افزود: یک سری سوال توسط دستگاه های نظارتی مطرح شده اما هنوز اتهامی اثبات نشده و چیزی مشخص نیست. این نوع انتشار خبر، آن هم قبل از آن‌که قاضی رای بدهد بداخلاقی است.