آموزش صرافی کوکوین Kucoin

این صرافی که هیچگونه تحریمی علیه کاربران ایرانی اعمال نکرده بود به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای صرافی بایننس پس از اجباری شدن احراز هویت در این صرافی شناخته می شد و بسیاری از کاربران پس از تحریم های بایننس به این صرافی مهاجرت کرده بودند. همانطور که گفته شد این صرافی در پشت خود یکی از بزرگترین و بهترین استخر های استخراج بیت کوین که نام آن ViaBTC است دارد. در پایان این مقاله همه سؤالات شما در این خصوص با بهروزترین اطلاعات پاسخ داده خواهد شد. شما اگر این توکن را در صرافی داشته باشید در کارمزد معاملات تخفیف می گیرید.

شما اگر خواسته باشید در این صرافی به معاملات ارز دیجیتال بپردازید، می توانید از نسخه وب این صرافی به راحتی استفاده کنید. دقت کنید که کوکوین اطلاعات مربوط به ورود به حسابتان را هر بار ذخیره میکند و اگر متوجه چیز مشکوکی شود (مثلا تغییر مداوم آی پی) حساب شما را مسدود میکند. این کار باعث می شود شما ایمیل های تقلبی را با ایمیل اصلی تشخیص دهید و اگر ایمیلی تقلبی برای فیشینگ برای شما ارسال شد، شما متوجه می شوید. اگر در گوگل جستجو کنید متوجه می شوید که CoinEx (COINEX TECHNOLOGY LIMITED) در دسامبر 2017 در هنگ کنگ تأسیس شده و مشغول به ارائه خدمات مبادله ارز های دیجیتال جهانی و به صورت حرفه ای است. امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند که به معاملات ارز دیجیتال بپردازند و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کسب درآمد بپردازند. ارز دیجیتال بیت کوین بیش از دوازده درصد این پلتفرم را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانیم: آیا کوینکس CoinEx ایرانی ها را تحریم کرده است؟ کشور ایران را تحریم نکرده است و با افراد داخل ایران مشکلی ندارد. یکی دیگر از دلایلی که افراد ایرانی دوست دارند در این صرافی معامله کنند، این است که می توانند در این صرافی با استفاده از مشخصات فردی خود احراز هویت کنند. تیم این صرافی توسط فردی به نام یانگ هایپو “Yang Haipo” هدایت می شوند. صرافی بین المللی کوینکس در سال 2017 و در شهر هنگ کنگ به دست فردی به نام ( یانگ هیپو) فعالیت خود را آغاز کرد.

صرافی غیرمتمرکز Coinex همچنین دارای سیستم Market Making اتوماتیک است. رابط Lite به شما این امکان را می دهد تا قراردادهای آتی بیت کوین با مارجین USDT (BTC) و Ethereum (ETH) و همچنین قراردادهای آتی BTC با مارجین BTC را معامله کنید. در این مرحله سایت به شما یک بارکد QR نمایش می دهد و شما باید آن بارکد را با استفاده از آن نرم افزار و گوشی خود اسکن کنید و بعد از اسکن کد 2FA برای شما فعال می شود. آدرسی که می خواهید به آن ارز دیجیتال واریز کنید مثل تصویر زیر به شما نمایش داده می شود آن را کپی کرده و وارز خود را نهایی کنید.

توجه کنید که وقتی شما سفارشی را داخل صرافی ثبت میکنید، عملاً مبلغی که برای آن سفارش پرداخت کردهاید قفل میشود و شما آن مبلغ را که خرج کردهاید را در حال حاضر در اختیار ندارید و از موجودی کیف شما کسر میشود. جزییات: موجودی دارندگان توکن BTT در صرافی کوکوین به صورت اتوماتیک به نسخه جدید این توکن تبدیل خواهد شد. صرافی کوکوین در سپتامبر ۲۰۱۷ جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد. در صورت انتشار بیانیه جدید، جزییات آن در همین مطلب اعلام خواهد شد.

این تیم از متخصصان ارز دیجیتال در جهان هستند. چگونه در صرافی کوکوین، ارز دیجیتال بخریم؟ صرافی کوینکس”coinex exchange” یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که نظر ایرانی ها به سمت خود به خاطر فیلتر نبودن، جلب کرده است. در این صرافی مانند صرافی های دیگر افراد می توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال پایه به سپرده گذاری، برداشت و یا تجارت بپردازند. رابط کاربری این صرافی بسیار آسان و کاربر پسند می باشد. این صرافی دارای رابط کاربری بسیار خوب می باشد و کاربر پسند است. سفارشی است که به کاربر این امکان را میدهد تا به محض اینکه قیمت رمزارز مدنظر از یک نقطه خاص عبور کند، معامله به صورت خودکار متوقف شود.

می توان گفت بله این صرافی مشروط به انجام احراز هویت و رعایت نکات امنیتی، صرافی امن برای معاملات محسوب می شود. در نتیجه می توان گفت که این صرافی برای ایرانی ها امن می باشد. نظر ایرانی ها به خاطر این که صرافی کوینکس “coinex exchange ” با ایرانی ها مشکلی ندارد و همچنین می توانند با استفاده از مدارک ایرانی خود در این صرافی احراز هویت کنند، جلب شد. همچنین با مروری بر تجربه کاربری در فضای مجازی ایران، دستهای از مشکلات عملکردی این صرافی به چشم میخورد. در نتیجه کاربران ایرانی میتوانند بدون استفاده از VPN یا VPS با IP ایران وارد صرافی کوکوین شده و به معامله رمز ارز بپردازند. به طور معمول معامله گران با ثبت این نوع سفارش می توانند ارز مورد نظر را با قیمتی پایین تر از قیمت فعلی و با تعیین محدوده سفارش خرید خود را ثبت کنند. اگر به دنبال یک صرافی هستید که با خیال راحت بتونید در ایران با اون کار کنید و به صورت لحظه ای در اون بتونید ارزهای دیجیتال تون رو تبدیل کنید، پیشنهاد می کنم در صرافی کوینکس ثبت نام کنید.

این رمز ارز در زنجیره کوینکس اجرا می شود که این زنجیره، یک زنجیره عمومی است که در سال 2019 راه اندازی شده است. این صرافی در اواخر سال 2017 تاسیس شده است و یک صرافی ارز دیجیتال بین المللی می باشد. سپس با تعیین ارز مورد نظر و میزان دلخواه گزینه “Submit” را انتخاب نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های هر صرافی میزان امنیت آن است. ابتدا یکی از امنیت هایی که در تمام سایت ها وجود دارد پروتکل SSL به صورت رمزنگاری است که در سایت صرافی کوینکس نیز وجود دارد. اما بهتر است بدانید که در این روش سوء استفاده بسیاری صورت گرفته است. در مقابل، مدل هزینه ای به نام “مدل هزینه سرراست” استفاده می کند. این صرافی دارای یک توکن بومی به نام CET است که مربوط به زنجیره این صرافی می باشد.

از اولین و مهمترین کارهایی که هر فعال بازار ارز دیجیتال باید بداند، چگونگی واریز، برداشت و انتقال سرمایه در صرافی است؛ به همین دلیل اولین بخشی که در آموزش اپلیکیشن صرافی کوکوین بررسی میکنیم، نحوه واریز، برداشت و انتقال دارایی در صرافی است. به همین دلیل Coinex می تواند جایگزین خوبی برای بایننس باشد. یکی از دلایل عدم اعتبار این صرافی همین دلیل است چراکه به دلیل تحریمها، صرافیهای معتبر مانند صرافی بایننس به کاربران ایرانی هیچگونه خدماتی را ارائه نمیدهند.

همانطور که می دانید یکی از بزرگ ترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال صرافی بایننس است و صرافی بایننس دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. با انتخاب ارز دوم به لینک جفت ارز معاملاتی یعنی KCS/BTC دسترسی پیدا می کنید. به طور مثال اگر لوریج ده را انتخاب کنیم سود و زیان ده برابر خواهد شد. توصیه می کنیم که برای دانلود حتما از لینک قرار داده شده استفاده کنید چرا که ممکن است از نرم افزارهای مخرب استفاده کنید. همچنین توصیه میشود برای ورود به وبسایت صرافی کوکوین حتما از VPN استفاده کنید تا مشکلات قانونی برای شما ایجاد نشود.

اگر روی اولین قیمت که در بالای لیست قیمت های خرید وجود دارد کلیک کنیم معامله ما سریع تر انجام خواهد گرفت. چگونه googel authenticator را در کوینکس فعال کنیم؟ کد ارسال شده را وارد کرده و بعد از آن شماره موبایل خود را در فیلد مربوطه تایپ می کنیم و آن را تایید می نماییم. پس طبق معمول روی شماره 1 که نوشته Send code کلیک میکنید و کدی که به ایمیلتون ارسال میشود را وارد باکس شماره 2 میکنید و در انتها روی گزینه Next کلیک میکنید. بعد از فعالی سازی نرم افزار بالا، دوباره مراحل بالا را طی کنید و این دفعه روی Anti-Phishing Code کلیک کنید. بعد از فعالسازی این قسمت صرافی کوینکس هر ایمیلی که برای شما میفرستد، این عبارت را در بالای ایمیل قرار می دهد و شما می توانید مطمئن شوید که ایمیل از طرف صرافی کوینکس است. حالا نوبت شما است که تصمیم بگیرید از کدام صرافی میخواهید استفاده کنید: کوینکس یا بایننس ؟

به طور کلی در بازار ارز دیجیتال دو دسته صرافی متمرکز و غیرمتمرکز وجود دارد. افراد برای خرید و فروش و همچنین ترید ارز دیجیتال باید از یک صرافی استفاده کنند. صرافی کوینکس “coinex exchange “دارای ویژگی هایی همچون کارمزد پایین، سرعت پردازش بالا و همچنین امنیت بالا می باشد. صرافی کوینکس از آن دسته از صرافی هایی است که با احراز هویت بسیار دقیق و همچنین قالب های چند گانه امنیتی، توانسته است که امنیت خوبی را برای سرمایه گذاران خود به وجود آورد. همانطور که میدانید بزرگترین صرافی از نظر تعداد کاربران و همچنین حجم معاملات در بازار ارز دیجیتال صرافی بایننس است.

یکی از مهم ترین ویژگی های هر صرافی میزان امنیت آن است.

همچنین این صرافی دارای بیش از 180 ارز دیجیتال دیگر به غیر از ارزهایی که نام بردیم، می باشد. با این حال، این واریزیها همیشه از کارتهای اعتباری پشتیبانی نمیکنند، در این صورت کاربران باید سایر داراییهای دیجیتالی را با استفاده از پول فیات خریداری کنند و سپس آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنند. این صرافی در بخش ارزهای دیجیتال با سایر گروه ها روابطی ایجاد کرده است و در آن مشارکت می کند. در پنل کاربری شخصی خود، گزینه Assest را انتخاب کنید تا وارد بخش مربوط به داراییهای خود در حساب کاربری شوید. بستن مستقیم پوزیشن معاملاتیراه دیگر برای بستن پوزیشن معاملاتی در قیمت همان لحظه انتخاب گزینه “Close Position” می باشد. البته شایان ذکر است که این محصول نسبت به محصولات قبلی این شرکت چندین برابر قیمت بالاتری دارد. • Limit : در بخش لیمیت میتوانید قیمت مورد نظر برای خرید یا فروش را ذکر کنید، تا در صورت رسیدن قیمت بازار به آن معامله انجام شود.

این صرافی بیشتر از دو میلیون کاربر ایران ارز دیجیتال دارد. زمانی که شما این امکان را فعال کنید برای کارهای مختلف در صرافی مثل ورود به صرافی، برداشت وجه و… اگر شما در هر کدام از دو دسته فوق قرار دارید و برای انجام معاملات خود به وسیله سیگنال ترید کوینکس نیاز به احراز هویت دارید، این کار را از 3 روش زیر انجام دهید. علاوه بر وارد کردن رمز به کد تایید نرم افزار Google Authenticator نیاز دارید. ارزهایی که در حسابتان دارید و مقدار موجودی خود را وارد کنید.

8. طراحی اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه که استفاده از آن خدمات صرافی را بسیار آسان کرده است. در این قسمت شما می توانید یک عبارتی که مخصوص شماست، تعیین کنید. بستگی دارد که شما در کدام مارکت معامله می کنید و هر کدام دارای کارمز مخصوص به خود می باشد. کارمزد شما در صورت داشتن این توکن در مارکت اسپات برابر با 0.14 درصد می شود. شما میتوانید با دو روش وبسایت و اپلیکیشن KuCoin در سیستمعامل iOS و اندروید رمزارزهای مدنظرتان را بخرید و بفروشید. صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) قصد دارد مالکیت قطعههایی از مجموعههای توکنهای غیرمثلی (NFT) معروف مثل بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) را در قالب یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به مشتریان خود ارائه دهد. بعد از ثبتنام و ساخت حساب کاربری، برای خرید از صرافی کوکوین، حساب صرافی خود را با ارز دیجیتال مدنظرتان شارژ کنید. این صرافی دیگر خدماتی که مربوط به ترید ارز دیجیتال است ارائه می دهد.