آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزش 7 مرحله شارژ کارتریج پرینتر

همچنین برای شارژ کارتریج لیزری و سایر کارتریج ها هم از خدمات تکنسین های مراجع معتبر استفاده شود. به این شکل می توانیم تا حد زیادی از اصل و اورجینال بودن قطعه ها اطمینان خاطر داشته باشیم. اما در مورد پودر این که هیچ مرجعی از پودر اورجینال برای شارژ استفاده نمی کند. این سوال ممکن است برای بسیاری از شما پیش آید که شارژ کارتریج چگونه است؟ اولین و مهم ترین نکته که باید به آن توجه نمود اتمام جوهر کارتریج است.

شارژ کارتریج به طور کلی یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر که در پرینترهای جوهر افشان با پودر تونر و در کارتریج های جوهر افشان با مایع جوهر انجام می شود. از اینرو بعضی مواقع با پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر نتیجه و کیفیت مطلوب را نمی توان کسب کرد که در این مواقع نیاز به تعویض قطعات کارتریج می باشد که نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه می باشد. هرچه تعداد دفعات شارژ بیشتر شود، افت کیفیت نیز بیشتر می‌شود. پس به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که یک کار تخصصی انجام می‌دهید و نیاز به خروجی های باکیفیت دارید، بهتر است هزینه کرده وکارتریج دستگاه چاپگر خود را تعویض کنید. اما برای مصارف خانگی یا امور غیر ضروری، شارژ کارتریج بهترین گزینه است. البته در برخی موارد هزینه تعویض کارتریج برابر با هزینه خرید یک پرینتر جدید است.

از آنجا که نحوه ی شارژ کارتریج در کیفیت عملکرد دستگاه ها تاثیرگذار است، انجام عملیات مذکور بر عهده ی جمعی از افراد مجرب در این حوزه می باشد. همچنین به دلیل اهمیت استفاده از مواد مرغوب در کارتریج، همکاران ما در نمایندگی کپی از با کیفیت ترین موارد برای انجام این فرآیند بهره می برند. با هدف ارائه ی اطلاعات درست و جامع به شما کاربران گرامی، این مطلب را به بررسی نکاتی در مورد شارژ کارتریج اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید. برای نمونه چنانچه شما دستگاه پرینتر را به قیمت دویست دلار خریداری نمایید، هزینه مورد نیاز برای خرید دو عدد کارتریج رنگی و سیاه، چیزی در حدود صد دلار می‌شود! که این اتفاق حتی برای خرید هر سه ماه یک‌بار نیز قیمتی گران به شمار می‌آید. لذا بر این اساس امروزه بیشتر توجه‌ها به جای نگهداری و حفظ از دستگاه پرینتر، بر روی نگهداری از کارتریج معطوف شده است.

  • لازم به ذکر است ، تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در این مرکز، به همراه گارانتی ارائه می گردد .
  • بنابراین زمانی که صفحات به صورت کم رنگ در پرینتر چاپ می‌شوند به این معناست که تونر یا جوهر پرینتر به اتمام رسیده است.
  • بنابراین هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان نسبت به انواع دیگر پایین تر است.
  • البته تعویض کارتریج هزینه زیادی برای شما به همراه دارد و در برخی مواقع هزینه آن تقریبا برابر با خرید یک پرینتر جدید است.
  • هزینه تعویض قطعات ( در صورت نیاز ) قبل از شارژ و سرویس کارتریج، اعلام می گردد.
مشخصه ی بعدی تشخیص کارتریج های طرح چینی درجه ی یک، کشور سازنده ی آن کارتریج است که بایستی این مورد بر روی کاست کارتریج حک شده و با کارتن نیز مطابقت شارژ كارتريج در محل داشته باشد. گارانتی ما به این صورت است که شما تا زمان شارژ کارتریج بعدی هرگونه مشکلی داشته باشید به صورت رایگان براتون سرویس میشود . مثلا میخواهید برای شرکت پرینتری خریداری کنید که چهار کاره باشه و هزینه پایینی داشته باشد . ما یک نوع پرینتر صنعتی هم داریم که به نام دستگاه کپی نام گزاری شده است .

آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزش 7 مرحله شارژ کارتریج پرینتر

در این مرکز هزینه شارژ کارتریج بسیار مقرون به صرفه می باشد ، به طوری که قیمت ها زیر نظر اتحادیه ی مربوطه می باشد و در صورت رضایت کامل مشتری تنها هزینه شارژ کارتریج گرفته می شود. شارژ کارتریج در محل توسط امدادچاپگر تنها در شهر تهران انجام می شود. همواره به کاربران پیشنهاد می شود تا تحت هیچ شرایطی کارتریج های جوهری را شارژ نکنند. در صورتی که این کار انجام شود، جوهر موجود در کارتریج روی قطعات داخلی پرینتر ریخته می شود و در زمان شارژ باید حفره ای در کارتریج ایجاد شود.