آخرین اخبار پزشکی درمان سلامت خبرگزاری تسنیم-دراگمد

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد شرکت در اماکن تفریحی پرسروصدا و دستگاه‌های سمعی شخصی جمعیت زیادی از افراد جوان را درمعرض خطر کاهش شنوایی قرار داده است. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. بیانیه سازمان بهداشت جهانی درباره ایمنی واکسن آسترا زنکا کووید ۱۹ برخی کشورها در… افراد مبتلا به بیماری بازگشت محتویات معده به مری ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به آسم یا دیگر بیماری های تنفسی قرار داشته باشند. دستگاه تشخیص اختلالات ستون فقرات اسکلتی بدن برای اولین بار در کشور از سوی عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اختراع، ساخته و به مرحله تجاری سازی رسید.

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که دریافت واکسن کرونا، خطر ابتلای مجدد به بیماری کووید-۱۹ را کاهش می‌دهد. رعایت سبک زندگی سالم مانند پیروی کردن از رژیم غذایی سالم، ورزش کردن و ترک سیگار به حفظ سلامت قلب در میان افراد مبتلا به آسم کمک اخبار پزشکی و داروی سازی کشور می‌کند. به طور خلاصه نتایج مطالعه نشان می دهد در صورتی که ویروس کرونا به ریه ها تهاجم کند، خطر بروز دمانس در آینده افزایش پیدا می کند. در این مطالعه بیشترین خطر در مبتلایان بالای ۷۰ سال و میانه فاصله بستری تا تشخیص دمانس حدود ۶ماه (۱۸۳ روز) بود.

ایمپلنت‌های مغزی چگونه به بیماران فلج توانایی صحبت‌کردن می‌دهند؟

آخرین اخبار پزشکی درمان سلامت خبرگزاری تسنیم-دراگمد اختلاف و درگیری بین زوجین اغلب به دلیل چیزهای کوچک و بی ارزش شروع می شود ولی میتواند مشکلات بزرگتری را به دنبال داشته باشد. زوجینی در این میان موفق هستند که دعوایشان را به سمت سازنده بودن پیش ببرند و به علت ناراحتی بیندیشند و متوجه شوند کدام کارها باعث ایجاد ناراحی همسرشان شده یا ریشه واقعی شکایت … ثروتمند شدن افراد ربطی به شانس ندارد، زیرا این افراد کارهایی انجام داده اند که باعث شده آن ها ثروتمند شوند. خروپف در اثر لرزش و لرزش بافت ها ایجاد می شود نزدیک راه هوایی در پشت گلو. در هنگام خواب، ماهیچه ها شل می شوند و راه هوایی را باریک می کنیم و با دم و بازدم، هوای متحرک باعث تکان خوردن بافت می شود و مانند پرچم در نسیم صدا ایجاد می کند. به مدت دو دهه است که شرکت پنتون، رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بسیاری از افراد هم برای اینکه مطابق ترند روز باشند، دکوراسیون منزل، لباس و…

به منظور درمان کاهش ناگهانی فشار خون لازم است فرد با مشورت پزشک نمک مصرف کند یا آب زیاد بنوشد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سیگارهای الکترونیکی خطر بروز پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد. امروزه با آشکار شدن نقش رژیم غذایی در سلامت انسان، رژیم های متنوعی مورد توجه عموم قرار گرفته اند.

وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که انجام ورزش می‌تواند شدت عوارض جانبی درمان مربوط به سرطان سینه را کاهش دهد. به‌تازگی یک شرکت داروسازی ژاپنی اعلام کرده که درخواستی برای تایید نخستین واکسن کرونای خود به وزارت بهداشت این کشور ارائه کرده است. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که غربالگری سالانه سرطان ریه می‌تواند در درازمدت احتمال زنده ماندن پس از ابتلا به سرطان ریه را افزایش دهد.

علایم در کودکان کرونایی بسیار متنوع تر از بزرگسالان است ولی مانند بزرگسالان از… هم‌بنیانگذار شرکت «بیو ان تک» که در جریان تولید واکسن کرونا فایزر دو مشهور… کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. تحقیقات جدید نشان می دهد که خوردن بیشتر انواع توت ها و نوشیدن چای ممکن است روند زوال ذهنی را با افزایش سن کاهش دهد. لباسشویی یکی از وسایل بسیار پر کار در آشپزخانه است که فرآیند شستشوی لباس ها را به کمک آب گرم و مواد شوینده به انجام می رساند.

خصوصی‌سازی در دندان پزشکی، چرا و چگونه

ساختن ماسک خانگی با مواد در دسترس به جای خریدن ماسک های گران قیمت گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به پوست خود اهمیت می دهند و دارای یک روتین منظم پوستی هستند. ملانوما نوعی سرطان پوست است که می تواند به سایر اندام های بدن سرایت کند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از وداع با جام جهانی به شدت متأثر بودند. یک واکسن آزمایشی HIV ظاهراً در اولین آزمایش انسانی خود موفق ظاهر شده است. محققان می گویند واکسن آن ها در 97 درصد از شرکت کنندگان در این آزمایش واکنش ایمنی مطلوب ایجاد کرده و به نظر نمی رسد مشکلی از بابت ایمنی این واکسن وجود داشته باشد. محققان یک سیستم پرینت سه بعدی منحصر به فرد برای برداشت سلول‌های بنیادی از بیوراکتورها ایجاد کرده‌اند که امکان تولید سلول‌های بنیادی با کیفیت بالا و در مقیاس وسیع در استرالیا با…

  • تحقیقات جدید نشان می‌دهد که داروی شیمی‌درمانی رایج می‌تواند ارثی سمی برای کودکان و نوه‌های بازماندگان سرطان به همراه داشته باشد.
  • انجمن جهانی بهداشت جنسی ، اعلامیه‌ای رسمی با عنوان «حقوق جنسی» را در مارس 2014 منتشر کرده که در آن به 16 حق جنسی برای بشر پرداخته شده است.
  • این مهم خلاصه مطالعه ای است که نتایج آن به تازگی در مجله PLOS ONE منتشر شده است.
  • تجربه کنندگان متوجه نقاط مشخصی در زندگی گذشته خود می شوند که این موضوع باعث بروز تحولی مثبت و درازمدت در رشد روانی آنان در آینده می شود.
  • هم‌بنیانگذار شرکت «بیو ان تک» که در جریان تولید واکسن کرونا فایزر دو مشهور…

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سازمان جهانی بهداشت نام بیماری آبله میمون را به mpox تغییر داده است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که حذف وعده‌های غذایی، موجب کاهش طول عمر می‌شود. ​بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. به نظر می رسد مصرف داروهای ضدافسردگی در طولانی مدت تاثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت زندگی بیماران نداشته باشد.