گردنبند طلا مردانه : لیست قیمت خرید آنلاین گالری روبی | hsaatchi

ما در فروشگاه زیورالات کالای تک، انواع گردنبندهای مردانه با طرح و بافت های محبوب و مدر روز در سایز ظریف تا ضخیم را موجود داریم. اگر برای اطلاع از قیمت و خرید گردنبند مردانه استیل نیاز به تصویر بیشتر، مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. گردنبند مردانه طلا می‌تواند راز جذابیت و تکمیل کننده استایل آقایان باشد. شاید طرح‌های گردنبند مردانه به اندازه مدل‌های زنانه تنوع نداشته باشند، اما طراحان، این اکسسوری را در سبک‌ها و طرح‌های متنوع متناسب با سلیقه های مختلف طراحی و تولید نموده اند. انواع گردنبند طلای مردانه با استفاده از سنگ های قیمتی مانند، عقیق، اونیکس و …

برخی از این برندها سبک خاص خودشان را دارند و در یک سبک ویژه مثل سبک مدرن کار طراحی و ساخت را انجام می‌دهند، اما گروه دیگری به طور عمومی در این حوزه فعالیت می‌کنند و انواع گردنبندهای مردانه از زنجیرهای ساده یا نمونه‌های آویزدار و … به طور کلی این مدل اکسسوری‌ها با پیراهن‌های ساده بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در کل استایل آقایان را زیباتر خواهند نمود. همچنین مدل فوق بهترین ایده برای هدیه گرفتن است چراکه از دید اغلب آقایان شیک و متفاوت است.

۵- گردنبند، نشان دهنده بخشی از فرهنگ

مدل‌های مردانه با طرح‌های متفاوتی ساخته می‌ شوند و با پیراهن‌ های یقه باز مناسب‌ تر هستند. اغلب مردان اساسی‌ترین نکته‌ها را در مورد استفاده از زیور‌آلات را نمی‌دانند. یا اگر دارای گردن پهنی هستید پس از گردنبندهای پهن استفاده کنید و اگر دارای گردنی نازک و لاغر بوده از زیور‌آلات ظریف استفاده نمایید. این دلایل برای همه افراد صدق نمی کنند، اما تعداد زیادی از آقایان، در گفت و گو های انجام شده برای استفاده از گردنبند مردانه، به این دلایل اشاره کرده اند.

گردنبند گوچی

گردنبند طلا مردانه : لیست قیمت خرید آنلاین گالری روبی | hsaatchi صلیب گردنبند پسرانه و دخترانه اورجینال، ظریف با جزئیات بالا و طرحی از به صلیب کشیده شدن طلا و جواهر فروشی مسیح. این گردنبند استیل از جدیدترین مدل های گردنبند صلیبی و مناسب استفاده مردان و زنان است که یک کادو با ارزش برای دوستان و خانواده نیز محسوب می شود. گردنبند پسرانه شیک، از جدیدترین مدل های گردنبند صلیبی با زنجیر 70 سانتیمتری فلزی و مناسب برای استایل های رپری، پانک، راک و خیابانی. از مزیت های این گردنبند جدید مردانه، دو طرفه بودن آن با طرح یکسان می باشد. گردنبند نخی، یک قیطان نخی باریک یا پهن است که ضخامت آن به وزن آویز بستگی دارد. برای آویز‌های فلزی درشت که وزن بالایی دارند از قیطان‌های نخی درشت‌تر استفاده می‌شود و برعکس.

  • زنجیرهای مردانه معمولا دارای جنس طلا، نقره یا استیل هستند که جنس طلا برای آقایان مناسب نیست.
  • فروشگاه اینترنتی کالای تک از مهر 1390 فعالیت خود را شروع کرد و سایت خود را تاریخ 2 مهر 1396 در زمینه فروش اینترنتی و پستی انواع بدلیجات ، لوازم دکوری و غیره با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب اجناس افتتاح کرد.
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.