وزارت صنعت، معدن و تجارت نورمگز | industmini

زمان قرعه‌کشی پیش فروش ویژه دهه فجر گروه صنعتی ایران خودرو تغییر یافت و طبق اعلام این شرکت خودروسازی، قرعه‌کشی در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود. به گفته معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت قرار است تا وردات ماشین آلات معدنی دوباره از سرگرفته شود. از طریق این پورتال تمامی مخاطبین ضمن دسترسی به آخرین اخبار وزارتخانه، قوانین، آیین نامه ها و آشنایی با روش ها و فرآیندهای اجرایی سازمان می توانند خدماتی نظیر تکمیل و ارسال فرم های اداری، ارائه طرح های توجیهی، اطلاع از مناقصات و مزایدات و … همچنین با استفاده از بسته یکپارچه سازی پورتال بسیاری از سرویس های تولید شده توسط سایر سیستم های درون سازمانی وزارتخانه از طریق پورتال به ذینفعان ارائه می گردد. وزیر صمت ضمن اشاره به فروش خارج از ضابطه خودرو به برخی از دستگاه ها، از ارائه گزارش کامل این تخلف به رئیس جمهوری خبر داد. وزارت بازرگانی از وزارت‌خانه‌های دولت ایران و مسئول توسعه و بهبود امکانات بازرگانی ایران، و تنظیم قانون‌ها و سیاست‌های کشور برای رسیدن به این هدف بود.

وزارت صنعت معدن و تجارت

عملیات بهره‌برداری از مجتمع معدنی و صنعتی «ناریگان» به عنوان بزرگترین معدن اورانیوم ـ مولیبدن کشور با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور آغاز شد. با توجه به نیاز مجموعه واحدهای وزارتخانه به خدمات واحد فناوری اطلاعات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، این نرم افزار این امکان را به وجود آورده است تا واحدهای متقاضی خدمات، درخواست های خود را در قالب فرم های تقاضای پشتیبانی ثبت و به واحد فناوری ارجاع دهند. مراحل گردش کار از طریق موتور گردش کار موجود در نرم افزار انجام خواهد گرفت و دریافت کنندگان و ارسال کنندگان فرم ها می توانند از طریق کارتابل خود فرم ها را دریافت و یا درخواست های خود را پیگیری نمایند.

وزارت صنعت،معدن و تجارت

در یادداشت حاضر، تداوم روند کاهشی سرمایه‌گذاری و تبعات زیان‌‌‌بار اقتصادی و اجتماعی این موضوع، دلایل عدم‌تحقق اهداف توسعه‌‌‌ای کشور و راهکارهای مورد انتظار به‌منظور بازگشت رونق اقتصادی و بهبود کسب‌وکارها بررسی خواهد شد. در این مسیر، از آمارهای چهارماه نخست سال ۱۴۰۱ پیرامون وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن، تجارت و حوزه اصناف، استفاده می‌شود. وزارت صمت که یکی از وزارتخانه‌های دولت است، سرپرست و متصدی و کارگزار اصلی قسمت‌های بازرگانی بین‌المللی و همچنین صنایع و تولیدات داخلی محسوب می‌شود. هر نوع کار و فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در زمینه بازرگانی داخلی و خارجی، قسمت‌های معدن و اصناف و همچنین تولیدات صنعتی، تحت نظارت این وزارتخانه صورت می‌گیرد. به طور مثال در سال جاری برای پشتیبانی و حمایت از تولیدات و برطرف‌کردن نیازهای بازار داخل، نحوه و مقدار واردات و صادرات بر عهده این وزارتخانه است.

  • در این مقاله به بررسی این وزارتخانه پرداخته و وظایف آن در زمینه‌های گوناگون را شرح می‌دهیم.
  • هدف از اجرای این پروژه پیاده سازی یک پایگاه خبری جهت اطلاع رسانی فعالیت های حوزه صنعتی و بازرگانی کشور می باشد.
  • به گفته معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت قرار است تا وردات ماشین آلات معدنی دوباره از سرگرفته شود.
  • اولین اجلاس وزرای صنایع گروه 8 کشور اسلامی در حال توسعه در اسفندماه 1388 به میزبانی وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران، در تهران برگزار شد.
  • به يقين حضور ارزشمندتان زمينه ساز تحقق همگرايي و هم افزايي در مسير رونق توليد و صادرات فرش خواهد شد.
  • رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک مجله خبری صنایع و معادن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 سه‌شنبه… 🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک صنعت و معدن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 یکشنبه… 🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک صنعت و معدن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 دوشنبه…

http://alfaromeoblog.ir

در این پروژه با استفاده از قابلیت تولید پورتال های فرعی پورتال وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از ایجاد ساختارهای محتوایی ویژه هر استان اطلاعات اولیه از هر استان جمع آوری و در ساختارهای محتوایی توزیع شد. پس از ثبت اولیه اطلاعات تیم مجری با مراجعه به هر استان ضمن آموزش کار با پورتال مدیریت پورتال را به نماینده معرفی شده استان واگذار نمود. هم اکنون پورتال های فرعی 29 سازمان استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعال است. تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت84 – شرکت ایران خودرودیزل (#خاور) با… تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت85 – شرکت گروه صنعتی بارز (#پکرمان)… 🎧خبر نیمروزی بورساوا رادیوی اختصاصی کارگزاری بانک صنعت ومعدن _یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 📍سرخط…