وزارت صنعت، معدن وتجارت | industmini

در این پروژه با استفاده از قابلیت تولید پورتال های فرعی پورتال وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از ایجاد ساختارهای محتوایی ویژه هر استان اطلاعات اولیه از هر استان جمع آوری و در ساختارهای محتوایی توزیع شد. پس از ثبت اولیه اطلاعات تیم مجری با مراجعه به هر استان ضمن آموزش کار با پورتال مدیریت پورتال را به نماینده معرفی شده استان واگذار نمود. هم اکنون پورتال های فرعی 29 سازمان استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعال است. تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت84 – شرکت ایران خودرودیزل (#خاور) با… تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت85 – شرکت گروه صنعتی بارز (#پکرمان)… 🎧خبر نیمروزی بورساوا رادیوی اختصاصی کارگزاری بانک صنعت ومعدن _یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 📍سرخط…

رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد. «شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. بلاک‌چین یک پایگا‌‌ه داد‌‌ه (دیتابیس) توزیع شد‌‌ه و غیرمتمرکز است که بین اعضای مختلف یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. مانند همه پایگاه‌‌های داده کامپیوتری، ‌‌ اطلاعات در بلاک‌چین نیز به‌‌صورت الکترونیکی و دیجیتالی ذخیر‌‌ه می‌‌شوند. این در حالی است که بلاک‌چین‌‌ها بیشتر به‌‌خاطر نقش حیاتی خود در سیستم‌‌ ارزهای دیجیتال برای حفظ تراکنش‌‌های ایمن و غیرمتمرکز شناخته می‌‌شوند.

صفر تا صد برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی/ از حضور شرکت‌های دانش بنیان تا غرفه داران خارجی

تحلیل نمادها از کارگزاری بانک مجله خبری صنایع و معادن قسمت80 – شرکت کربن ایران (#کلوند) با… تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت82 – شرکت صنعتی دوده فام (#شصدف)… تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت86 – شرکت ایران یاسا تایر (#پاسا)… 🎧خبر عصرگاهی بورساوا رادیوی اختصاصی کارگزاری بانک صنعت ومعدن‌ _یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 📍سرخط… وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار اقدام به حذف تعداد قابل توجهی از مجوزها و همچنین تجمیع و اصلاح فرایندهای مربوط به برخی از مجوزهای کسب ‌و کار که از سوی واحدهای تابعه این وزارتخانه صادر می‌شود، نموده است.

http://alfaromeoblog.ir

در یادداشت حاضر، تداوم روند کاهشی سرمایه‌گذاری و تبعات زیان‌‌‌بار اقتصادی و اجتماعی این موضوع، دلایل عدم‌تحقق اهداف توسعه‌‌‌ای کشور و راهکارهای مورد انتظار به‌منظور بازگشت رونق اقتصادی و بهبود کسب‌وکارها بررسی خواهد شد. در این مسیر، از آمارهای چهارماه نخست سال ۱۴۰۱ پیرامون وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن، تجارت و حوزه اصناف، استفاده می‌شود. وزارت صمت که یکی از وزارتخانه‌های دولت است، سرپرست و متصدی و کارگزار اصلی قسمت‌های بازرگانی بین‌المللی و همچنین صنایع و تولیدات داخلی محسوب می‌شود. هر نوع کار و فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در زمینه بازرگانی داخلی و خارجی، قسمت‌های معدن و اصناف و همچنین تولیدات صنعتی، تحت نظارت این وزارتخانه صورت می‌گیرد. به طور مثال در سال جاری برای پشتیبانی و حمایت از تولیدات و برطرف‌کردن نیازهای بازار داخل، نحوه و مقدار واردات و صادرات بر عهده این وزارتخانه است.

وجود ۳۱۰ معدن دارای پروانه بهره‌برداری معتبر در همدان

در این هفته بحث‌های محدودی در مورد واردات پلی‌اتیلن در چین وجود داشت، زیرا قرنطینه‌ها… نرخ نقدی اکریلونیتریل بوتادین استراین CFR چین در هفته ی گذشته تغییر قیمتی نداشت و… قیمت پلی اتیلن ترفتالات فوب شمال شرق آسیا در هفته گذشته 40 دلار افزایش یافت… مطابق با اطلاعیه بانک مرکزی، ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه‌ بهار آزادی از روز سه‌شنبه… تصاویر بازدید ۳ ساعته رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل را مشاهده می‌کنید.

  • برخی از فعالان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند در آینده نزدیک بازار تقاضا در بخش مصالح ساختمانی، فولاد و پتروشیمی از ترکیه به دلیل خسارت سنگین زلزله در این کشور افزایش پیدا کند؛ اما از آنجایی که ایران همواره فرصت‌سوزی می‌کند، احتمالا نتواند این بازار را پوشش دهد.
  • این در حالی است که بلاک‌چین‌‌ها بیشتر به‌‌خاطر نقش حیاتی خود در سیستم‌‌ ارزهای دیجیتال برای حفظ تراکنش‌‌های ایمن و غیرمتمرکز شناخته می‌‌شوند.
  • در یادداشت حاضر، تداوم روند کاهشی سرمایه‌گذاری و تبعات زیان‌‌‌بار اقتصادی و اجتماعی این موضوع، دلایل عدم‌تحقق اهداف توسعه‌‌‌ای کشور و راهکارهای مورد انتظار به‌منظور بازگشت رونق اقتصادی و بهبود کسب‌وکارها بررسی خواهد شد.
  • آخرین بار قیمت کارخانه ای خودرو آذر پارسال افزایش یافته بود بنابراین وزارت صمت که نمی خواست متهم گرانی خودرو شناخته شود به صورت چراغ خاموش از ماه ها پیش موافق بازگشت شورای رقابت شده بود.
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کوچک‌سازی دولت و ارتقا و پیشرفت اقتصاد ایران از ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن ایجاد شده است.