نصب دوربین مدار بسته کرج

۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند. اما حال باز هم دوربین مداربسته سامسونگ در بازار به فروش میرسد. این برند هم اکنون پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین است . اگر این مورد شما است ، شما در جای مناسب هستید. در کامتک آموزش انتقال تصویر روی موبایل، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ بصورت عملی به شما نشان داده میشود. و این کابل تصاویر ویدیویی و انرژی الکتریکی را انتقال می دهد. برای این که یک نصاب حرفه ای شوید می توانید در دوره های آموزشی که از طرف سازمان فنی و حرفه ای در آموزشگاه های مختلف برگزار می شود ثبت نام کرده و در کلاس های آموزشی مربوطه شرکت نمایید. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. و به تولید دوربین های IP و TURBO HD بپردازد. همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است .

موضوعی که موجب شده است محصولات این برند نسبت به رقیب آنان طرفداران بیشتری داشته باشند، این است که دزدگیر فایروال امکانات بسیار زیاد و نصب بسیار راحتی دارد. هنگامی که کسی یک سیستم امنیتی مجهز را در ساختمان خود نصب می کند و با قرار دادن تابلو، دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان می کند، احتمال ورود سارقان به آن ساختمان بسیار کاهش پیدا می کند. انتخاب سیستم دوربین مداربسته مناسب که از نزدیک نظارت بر حرکت کالاها در داخل و خارج داشته باشد می تواند تا حد زیادی احتمال سرقت و دزدی را به در صد های پایین کاهش دهد. در صورت انتخاب اینمورد، قیمت نصب دوربین مدار بسته در منزل نیز بسیار کاهش پیدا می کند. کنترل کردن این دوربینها نیز بسیار کار راحتی است؛ اما همه دوربینهای مداربسته مانند هم نیستند.

دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت تصاویر تصاویر را با حجمی بسیار کمتر از نسخه های معمولی ذخیره سازی خواهد کرد.اما دستگاه های زیپ استریم اسیکس برخی از نقاط و قسمت های تصویر که تاثیر زیادی در تصویر ندارند را بی کیفیت می کند اما تاثیری در قسمت های مهم تصویر نخواهد داشت . اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. یکی از اساسی ترین و مهم ترین نیازهای مراکز صنعتی و کارخانه ها ، تضمین امنیت و نظارت مناسب از این اماکن می باشد، کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکان ها و یا لزوما کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبارها و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل در استفاده صحیح از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از دغدغه های اصلی صاحبان و مدیران این مجموعه ها به شمار می رود لذا مناسب ترین کار، نصب دوربین های مداربسته جهت نظارت و کنترل هرچه دقیق تر در کارخانجات و مراکز صنعتی می باشد. نظارت: در مرحله دوم هدف از نصب دوربین مداربسته در کارخانه جات، تامین امنیت میباشد.

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: آنها شرکت های خصوصی مانند بانک ها ، کارخانه ها ، مراکز خرید ، رستوران ها و غیره هستند. در اولین قدم می بایست که بر روی دستگاه دی وی آر و یا دوربین مداربسته خود یک یوزر و پسورد مشخصی را تعیین کنید. محصولات متعدد این شرکت از قبیل دوربین های تحت شبکه ، توربو اچ دی ، ان وی آر ها و دی وی آر ها ، آیفون های تصویری ، کابل های شبکه ، اسپید دام ها و همچنین چندیل محصول متنوع دیگر از قبیل برخی از سیستم های ذخیره کننده این شرکت یعنی هایک ویژن توانسته در جایگاه بسیار خوبی در بازار قرار بگیرد. و محصولات این برند می تواند بهترین انتخاب برای همچین شرایطی باشد .

دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد . همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است . و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. برند پاناسونیک در سال 1955 در ژاپن تاسیس شد . ریشه های تاسیس این شرکت 1958 و راه اندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است .

به هر دلیلی اگر درصدد نصب دوربین مداربسته برآمدید، میبایست این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این موضوع به این معناست که حتی اگر در مکانی چراغ خاموش باشد و نور سفید نباشد دوربین میتواند تصویربرداری رنگی انجام دهد و البته با کیفیت بالا. تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . هر کدام از سیستم های امنیتی طراحی شده دارای برنامه ریزی هایی دقیق جهت حفاظت از اماکن هستند. می توان حتی لیست پلاک های ممنوع را در لیست سیاه (Black List) تعیین کرد تا نظم و امنیت بیشتری در این گونه اماکن صورت گیرد. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید.

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول میباشد. به عنوان مثال اگر شما پس از بستن مغازه خود، دزدگیر آن را فعال کنید، این دزدگیر هرگونه حرکت غیر قانونی را شناسایی میکند و در نهایت صدای آن در میآید. همچنین قیمت آنها نیز بسته به امکاناتی که دارند متفاوت است و شما عزیزان باید در نهایت بسته به بودجه خود و محیطی که قصد دارید دزدگیر را در آن نصب کنید، خرید خود را انجام دهید. وقت خود را برای فکر کردن در مورد فضای مورد نیاز برای محافظت ، بودجه موجود و نوع امنیتی که باعث می شود شرکت احساس امنیت کند یا این که کار برای افراد آسان باشد ، باید بکار رود. نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند.

در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب نرم افزار اسمارت پی اس اس Smart PSS را مطالعه نمایید . دوربین های شبکه، encoders ویدئو، لوازم جانبی و نرم افزار . دوربین مدار بسته مموری خور بسته به مقدار حافظه جانبی ( معمولا SD یا MICRO SD ) که درون آن قرار می دهید مدت زمان معینی , تصاویر خانه را بر روی خود ذخیره می کنند . در این پک پایه مهم ترین تجهیزات در نظر گرفته شده است .شما میتوانید سنسور ها و لوازم جانبی و آژیر بیشتر ( در صورت تشخیص نیاز ) به آن اضافه کنید. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد . وتوان این را دارد با قول های دوربین مدارسته جهان رقابت کند.

برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. این تکنولوژِی که نام ذخیره سازی غیر متمرکز را به همراه دارد می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد . از این رو نام سونی (Sony) در سال ۱۹۵۸ به این شرکت اطلاق شد. اینها تمام افتخارات این برند نیست. همچنین مجموعه هایک لوک شما را در تمام مراحل خرید نصب و راه اندازی اینسیستم های نظارتی یاری خواهد کرد و شما می توانید تمامی مراحل اجرا را به این تیم بسپارید. بهترین گزینه برای شما دوربین های مداربسته بیسیم می باشد . 6. در قسمت Wireless WDS Settnigs مربوط به هر دواکسس پوینت گزینه Enable WDS را فعال کنید. در صورتی که این گزینه هشدار قطع خط ثابت را فعال کنید. با معرفی لیست بهترین برند دوربین مداربسته و ذکر نقاط ضعف و قوت آنها، در این مقاله بهترینهای این حوزه را ذکر خواهیم کرد. در سال 1401 با رشد گیفیت محصولات برند داهوا این شرکت توانست خود را در میان لیست بهترین دوربین مداربسته رشد جایگاه دهد. خیال صاحب خودرو بهخاطر وجود دوربین مداربسته و نظارت آن بر این منطقه، راحت است. به عنوان مثال ، در صورت وجود چشمی در منطقه اول و منطقه دوم ، ، برنامه بايد به صورت زير فعال شود.

Dahua به عنوان یک رهبر فن آوری ، همیشه اولین کسی است که فناوری جدید درخشان را در صنعت امنیت توسعه داده است ، و امروز کمپانی داهوا سری XVR را ارائه نصب دوربین مداربسته رستوران می دهد. اولین برند مورد بررسی، شرکت هایک ویژن است که در سال ۲۰۰۱ در کشور چین راهاندازی شد و از آن زمان تاکنون پرچمدار محصولات و تجهیزات حفاظتی و همچنین پرفروشترین برند دوربین مداربسته (شروع قیمت انواع برتر از ۳ میلیون تومان) به شمار میرود. هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. به عنوان مثال پنل مرکزی دزدگیر پارادوکس امکانات خاصی ندارد. نصب دزدگیر حتما باید توسط یک متخصص یا کارشناس الکترونیک انجام شود که البته برای علاقه مندان به این حوزه دورههای آموزشی نصب دزدگیر، موجود است. همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است .

برای اتصال دوربین با دستگاه DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. هر یک از این زون ها قابلیت اتصال چشمی و سنسورهای مختلفی را دارند. با انجام درست مراحل بالا میتوانید تصویر خود را از طریق بیسیم دریافت کنید و در نهایت توجه داشته باشید که آموزش های بسیاری در مورد ریپیتر(Repeater) کردن و Bridge کردن به منظور تکمیل این آموزش موجود می باشد. در واقع یکی از مواردی که در انتخاب دوربین مداربسته از طرف بسیاری از کاربران به آن توجه نمی شود لنز دوربین مداربسته خریداری شده است در حالی که یک از مهمترین موارد توجه به لنز دوربین مداربسته ای است که بکار برده می شود. شرکت هایک ویژن که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را به فروش می رساند . برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند .

بعد از روشن کردن اینترنت گوشی وارد نرم افزار شوید و آدرس IP را که تعیین کردید به همراه پورت مورد نظر وارد کنید. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. اولین و مهمترین عاملتاثیرگذار بر قیمت یک سیستم مدار بسته، برند دوربین است. کاربر می تواند از هر نقطه ای در جهان، سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کند، از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد. کلیه مراحل نصب دوربین از جمله داکت کشی، کابل کشی و غیره در این مرکز به صورت اصولی و توسط نصابان حرفه ای ارائه می شود. برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است . اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده.