معرفی 8 رستوران با طراحی داخلی نوستالژیک

اگر در هنگام بازسازی هتل به این نتیجه رسیده اید که بهتر است یک رستوران یا کافی شاپ مستقل به بنا اضافه کنید، دقت کنید که با قالب کلی هتل همخوانی داشته طراحی داخلی رستوران ساده باشد. در قرار دادن میز و صندلی همواره دقت کنید که نسبت آنها به فضای شما رعایت شود و باعث نشوید عبور و رفتوآمد مختل شود. اولین چیزی که در دکوراسیون رستوران باید مورد توجه قرار گیرد نمای و ظاهر رستوران هس که هدف جذب مشتری می باشد.حتی مکانی که رستوران در ان قرار دارد در نوع دکوراسیون تاثیر به سزایی دارد. آجر قزاقی پلاک با توجه به بافت سنتی که دارد، بهترین متریال برای داشتن یک رستوران جذاب با سبکی سنتی می باشد. استفاده از آجر در این فضا در کنار بتن اکسپوز فضایی گرم و صمیمی که هدف اصلی در اجرای این پروژه می باشد و بافتی جذاب ایجاد کرده است. آجر نیز جز متریال های محبوب در دکوراسیون داخلی کافی شاپ می باشد .

این رستوران با ابعاد ۶۰۰ می توانست فضای مناسبی برای تفریح و سرو غذا برای افراد در این مرکز خرید محسوب شود. طراحان برای تأکید بر حس صنعتی بودن فضای طراحی شده، یک نور نئون به فضای داخلی اضافه کردند. همانطور که طراحان اشاره می کنند، هدف اصلی ایجاد یک طرح ساده، صمیمانه و گرم برای سالن اصلی رستوران، بهبود وضعیت تراس و یک طراحی منحصر به فرد برای ورودی رستوران بود که توجه مشتریان را به خود جلب کند. این موضوع زمانی که محیط رستوران را برای برگزاری مراسمهایی مانند جشن تولد، مراسم عقد یا سایر مهمانیهای دوستانه یا خانوادگی در نظر میگیریم، اهمیت بیشتری پیدا میکند. این کافه به دلیل فاصله کمی که با بیمارستان آتیه دارد، مشتریان زیادی را جذب خود کرده. قرارگیری همه عواملی که در بالا بهشون اشاره کردیم، میتونه در طراحی موفق یه رستوران شیک و زیبا تاثیرگزار باشه.

طراحی داخلی این رستوران که توسط گروه معماری Tran Ba Tiep در ویتنام انجام پذیرفته است، نمونه ای بی نظیر از استحکام و زیبایی چوب بامبو در ساخت سازه های چوبی را به نمایش گذاشته است. از عوامل اصلی دیگر در دکوراسیون رستوران چیدمان صندلی ها هس که با یک فکر جذاب میتونین با هزینه کم بهترین دکوراسیون رو با زیبایی خاص داشته باشین. برای فعال سازی لایسنس محصولات خریداری شده از راست چین لازم است که آدرس دامنه خود را پیشخوان راست چین قسمت دانلود ها وارد کنید. زیرا آنها تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن هزینه های کوتاه مدت انجام می دهند. باید در نظر داشت که هدف اصلی ایجاد حس دعوت کنندگی در رستوران می باشد، ایجاد فضایی که مشتریان را به داخل جذب کند و حتی در آنها اشتیاق بازگشت به محیط را ایجاد کند. همچنین بافت این چوب به نوعی است که پس از تبدیل به نرده راه پله خط و خراش بر رویش مشخص نخواهد شد. همچنین تجهیزات و وسایل روشنایی جدید نیز طراحی و نصب شدند. از این رو باید علاوه بر جذب مشتری جدید باید برای همراه داشتن مشتریان وفادار قدیمی نیز برنامه ریزی دقیقی داشته باشید . در واقع باید گفت که هدف آن ها دستیابی به یک مکانی جهت ملاقات دوستان و اعضای خانواده در محیطی خنک و آرام بود که در آن کاربران بتوانند در کنار نوشیدن قهوه، صرف غذا همراه با لذت بردن از چشم انداز طبیعت پیرامون و همچنین داشتن تعامل اجتماعی، لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنند.

محصولات شیشه ای نیز باعث ایجاد فضایی لوکس و مدرن می شوند و نسبت به متریال های دیگر مانند آهن، چوب، ام دی اف و… کدام یک از این 8 نکته طراحی داخلی کافه رستوران ها نسبت به بقیه اولویت بیشتری دارد؟ این موضوع قطعا باید برای صاحبان رستوران ها و مدیران مهمترین نکته باشد. این ساختمان پیش از این دارای کاربری سینما بوده و در سال های اخیر به مرکز خرید تبدیل شده بود. بلوک های سیمانی شش ضلعی در کف حس حضور در بیرون از فضای بسته و قرار گیری در پیاده رو خیابان را انتقال می دهد، درخت پرتقال موجود در مرکز رستوران،مبلمان فلزی و نما های متنوع، دکوراسیون داخلی این فضا را به یک فضای شهری تبدیل کرده است.

طراحان در همپوشانی صفحات، پنجره ای رو به شمال ایجاد کردند تا هوای گرم را کاهش داده و به خنک تر ماندن محیط داخلی کمک کند، علاوه بر این میزان نور در فضای داخلی افزایش داده و همچون یک قاب طبیعت زیبا و دلچسب بیرون را در بر می گیرد. در حال حاضر، طراحی شما می بینید ایجاد ساندرا Trruella و ایزابل López Vilalta.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید. بدین ترتیب با استفاده از گلدان های بتونی، تولید شده در منطقه همراه با پوشش گیاهی بومی، نیمکت های بتونی متصل به دیوارهای کم سنگ و یک باغ آب با چشمه گردش مجدد، تلفیق می شود. ورودی اصلی رستوران با یک راه پله به یک نیم طبقه متصل شد و بدین صورت یک فضای خصوصی ایجاد کرده و به واسطه ی راهرویی میانی با سالن های اصلی به صورت مستقیم مرتبط می شد. طراحی داخلی فضای یک رستوران باید اشتهاآور ، آرامش بخش و سرشار از حس خوب و مثبت باشد . اگر نورپردازی مناسب و خوب نباشد تمام زحمات شما برای طراحی کافه تان بی فایده می شود. اگر کاغذ دیواری مورد استفاده شما قابل شست و شو نباشد باید آن را زود به زود تعویض کنید، که این کار به صرفه نیست، و هزینه های شما را چندین برابر میکند.

اولین چیزی که در دکوراسیون رستوران در بستان آباد باید مورد توجه قرار گیرد نمای و ظاهر رستوران هس که هدف جذب مشتری می باشد.حتی مکانی که رستوران در ان قرار دارد در نوع دکوراسیون تاثیر به سزایی دارد. برای این که به یک رستوران یا کافی شاپ رتبه خوبی داده و خاطره آن تا مدت ها در ذهن مشتریان باقی بماند ، بایستی مجموعه ایی از عوامل از جمله کیفیت غذا ، نمای بیرونی رستوران ، دکوراسیون داخلی رستوران ، نظافت بالای محیط و بسیاری موارد تاثیرگذار دیگر را باید مد نظر داشت . در بعضی رستوران ها از مبلمان برای دکوراسیون داخلی استفاده میکنن که تاثیر مثبتی در ذهن کاربر دارد.

تمام طبقه ها و بعضی دیوارها برای ساخت دو تراس بزرگ تخریب شدند. چوب و آینه از متریال های کارساز در دکوراسیون داخلی به شمار می آید و ما در این رستوران سعی داشتیم با این دو متریال حس مدرن بودن فضا در عین بهتر دیده شدن را به این رستوران القا کنیم. توجه داشته باشید که در فست فود ها با متراژ کوچک بهتر است از رنگ های روشن و نورپردازی مناسب برای طراحی دکوراسیون فست فود استفاده کنید تا فضای مغازه شما بزرگ تر از حد معمولی اش به نظر برسد. نورپردازی با لامپ های رشته ای و ورود نور زرد در فضای داخلی و ترکیب این نور با چوب طبیعی به ایجاد محیطی رویایی و متنوع کمک بسیاری کرده است.

موضوعی که اکثر مدیران رستوران ها از یاد میبرند بحث سرویس بهداشتی هس که داشتن دکوراسیون خوب در سرویس بهداشتی رستوران میتواند برای مشتری جذاب باشد. این یک فضای رمانتیک و جذاب با عناصر عتیقهای است که بر طرح و الگوی آراسته و ظریف تأکید دارد. طرح بندی یک کافه یکی از مهمترین جنبه های فضای داخلی است. ورودی اصلی طراحی شده با کارکتر ها و مشخصات فضای شهری می باشد و در تلاش است تا الگو ها و ویژگی های یک فروشگاه خیابانی را انعکاس دهد. وجود گیاهان طبیعی در فضای داخلی و تراس موجب ایجاد یکپارچگی و پیوستگی میان فضای این رستوران با طبیعت اطراف آن می شود. یک طرح رنگی از خاکستریهای روشن و آبیهای روشن، گیاهان درون رستوران را بزرگتر نشان میدهد. شما میتوانید با ایجاد یک پاسیو منظرهای زیبا مملو از گل و گیاهان زیبا در دکوراسیون داخلی کافیشاپ و رستوران خود، ایجاد نمایید. سعی کنید از اصل (تنوع متریال در هر بخش) پیروی نمایید برای مثال رستوران خود را به چند بخش تقسیم کنید و در هر بخش از تمام متریالهای انتخاب شده با فرمی متفاوت از دیگر بخشها استفاده نمایید.

این پروژه شامل طراحی و بازسازی یک رستوران می باشد که در طبقه ی همکف یک ساختمان قدیمی قرار داشت. در معماری فولدینگ فرم ها به صورت نرم و منحنی کنار یکدیگر قرار میگیرند و هیچ یک برتری نسبت به دیگری ندارند. ظاهر یک رستوران در نگاه اول، میتواند بر روی نحوه شناخت و درک مشتریان نسبت به مفهوم رستوران تأثیر بگذارد و آنها را برای انتخاب اولیه مکان مناسب، آماده کند. در میخوش کیفیت و حجم غذا نسبت به قیمتی که میپردازید، راضیکننده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، فضای داخلی تا حد امکان ساده، روشن مدرن و به دور از تزئینات اضافی می باشد. برای شبیه سازی فضای دریایی، چند نمونه تصاویر موجودات دریایی و مرجان ها طراحی و سپس بر روی سطوح فلزی با لیزر برش خورده و بر روی سقف نصب شده اند. طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن با الهام از موجودات دریایی! نقاشی های دیواری به شکل وال یا عروس دریایی ایده ای کارساز، برای نمایش زندگی در اعماق دریاها بوده است همچنین مبلمان متنوع در بخش های مختلف رستوران و تغییر رنگ در بازه ای از تم آبی از ویژگی های دیگر چنین طراحی ایست.

را از صفر تا صد دریافت نمایید . برخی از فست فودها تمایل به روشنایی کم نور تر دارند تا فضا را برای ماندن طولانی و صمیمی، جذابتر کنند. در این بخش دربارهی عناصری از دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی رستوران صحبت میکنیم که تاثیر مستقیمی بر تجربه و رفتار مشتریان دارند. در حالی که نمی خواهید تزیینات زیادی روی میزهای رستوران شما شلوغ شود (به هر حال، مهمانان شما به اتاقی برای غذای خود نیاز دارند)، می توانید مانند این چیدمان گل در مدیسون، رستورانی در سان، کمی ذوق و سلیقه به آن اضافه کنید. سبز بودن سقف راهرو این حس را به شما می دهد که هنوز در خیابان قرار دارید!