مشاوره آنلاین و تلفنی با دکتر متخصص چشم پزشک متنی، تصویری | eyeedoctor

عمده مهارت های ایشان در 3 زمینه جراحی آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی آب سیاه (گلوکوم) و لیزیک می باشد. دارای کارنامه درخشان علمی و عمل های کاملا موفقیت آمیز در زمینه چشم پزشکی می باشند. پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تخصص چشم دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فلوشیپ گلوکوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. دکتر میلان که عضو آکادمی چشم پزشکان آمریکا و یکی از بهترین چشم پزشکان تهران بخصوص در زمینه جراحی های جراح چشم، لیزیک، لازک، آب مروارید، لنز زیبایی و طبیعی می باشند، تقریبا همه انواع عمل های جراحی در زمینه چشم را به خوبی و با مهارت کامل انجام می دهند. مطب ایشان مجهز به جدیدترین دستگاه های تشخیص پیرچشمی، دوربینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم تعیین نمره عینک، جراحی آب مروارید می باشند. نوبت دهی منظم بوده و ایشان میزان موفقیت بالایی در انجام عمل های مختلف داشته اند.

دکتر مصطفی سلطان سنجری

سایت پزشک شهر در جدول بالا لیستی از پزشکان بلوار نصر را به همراه شماره تماس و آدرس معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل اختصاصی هستند که با کلیک بر روی اسامی آنها می توانید پروفایل را مشاهده کنید. در پروفایل هر یک امکان مشاوره آنلاین، نوبت دهی آنلاین و مشاهده سوابق پزشک فراهم شده است.

دکتر محمدرضا نایب زاده

قند خون بیش از حد می تواند رگ های خونی پشت چشم را تغییر دهد و از دریافت مواد مغذی مورد نیاز شبکیه برای حفظ بینایی جلوگیری کند. با این حال ، نوع دیابت در هر فرد ، چگونگی نوسان قند خون ، کنترل قندهای شان و مدت طولانی ابتلا به دیابت ، همه در خطر او تأثیر دارد. دکتر افسانه ابراهیمی در تهران ( تهرانسر ) و ابهر کار می کنه ، فوق العاده خوش دست و خوش اخلاقه. قبلا که ابهر بود از تمام شهرهای استان میامدن پیش ایشون در 15 یا 16 سالکی که بودن هفته ای 50 تا 60 تا عمل می کرد بعضی از مردم به مطبش میگن دارالشفا. همچنین پزشک یاب برای انتخاب بهتر پزشک چشم پزشک در مهاباد بر اساس رضایت کاربران آن ها را بصورت ماهانه مرتب می کند و در پایین صفحه می توانید پربازدیدترین و جدیدترین چشم پزشک مهاباد را نیز ببینید که انتخاب بهتری داشته باشد.

مشاوره آنلاین و تلفنی با دکتر متخصص چشم پزشک متنی، تصویری | eyeedoctor معمولا بینایی سنج ها احاطه خوبی به جامعه چشم پزشکی دارند و می توانند چشم پزشکان خوب را دکتر چشم پزشک معرفی کنند. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای چشم پزشکی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای چشم پزشکی را ببینید. قبل از تنظیم و طرح شکایت از چشم پزشک، توصیه می‌شود که حتما در جلسات مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص جرایم پزشکی حضور پیدا کنید. قطعا وکلای متخصص از شما سوالاتی را در خصوص برخی موضوعات با اهمیت مطرح خواهند کرد. به صورت خلاصه باید گفت، زمانی از چشم پزشک یا جراح چشم می‌توان شکایت کرد، که جراح در انجام اعمال خود، مرتکب تقصیر شده باشد و در راستای این تقصیر زیانی به بیمار وارد آمده باشد.

  • حتی اگر سالم هم باشید، داشتن یک معاینه اساسی چشم، برای مقایسه در مراحعه آینده و کمک به کشف تغییرات یا مشکلات مهم است.
  • این پزشک باسابقه که فوق تخصص خود را از دانشگاه توماس جفرسون آمریکا دریافت کرده است سال هاست در بیمارستان تخصصی نور تهران فعالیت می کند و خدمات جراحی گلوکوم، جراحی عیوب انکساری و جراحی کاتاراکت(آب مروارید) را در بیمارستان چشم پزشکی نور انجام می دهد.
  • چشم‌پزشکی یا افتالمولوژی شاخه‌ای از پزشکی است که با آناتومی، فیزیولوژی و بیماری های چشم، پلک و مجرای اشکی سروکار دارد.
  • آنها مجاز به انجام اپتومتری هستند که در درجه اول شامل انجام معاینات چشمی و آزمایش حدت بینایی، تجویز و توزیع لنزهای اصلاحی، تشخیص برخی ناهنجاری های چشم و تجویز دارو برای برخی بیماری های خفیف چشمی هستند.
  • مطب چشم پزشکی سیستان هرمزگان نحوه عمل آب مروارید در بندرعباس بیماری آب مروارید در صورت عدم ایجاد اختلال خاص در برنامه های زندگی نیاز به…