لیست غذاهای مفید برای سگ خانگی بهترین غذای سگ خدمت از ما | پت شاپ لند

لیست غذاهای مفید برای سگ خانگی بهترین غذای سگ خدمت از ما | پت شاپ لند

به یاد داشته باشید، توله سگها برای رشد مناسب باید رژیم غذایی ویژه و متعادلی داشته باشند و غذای کم ممکن است منجر به رشد ناقص و مشکلات سلامتی در آنها شود. بیشتر غذای حیوانات خانگی باید طوری فرموله شود که یک رژیم غذایی کامل را ارائه دهد و تمام نیازهای غذایی و کالری حیوان خانگی را برآورده کند. همیشه مطمئن شوید که از خوراکی‌هایی استفاده میکنید که برای توله سگها مناسب هستند. شیر خشک را می توانید به صورت خانگی و خودتان در منزل آماده کنید.

معایب غذای خانگی برای توله سگ

برای از شیر گرفتن توله سگ خود از منبع تغذیه اصلی خود، باید حدود ۲ تا ۳ هفته را به تعویض دقیق و تدریجی شیر مادر با غذای نیمه جامد و در نهایت جامد اختصاص دهید. با ارائه محصولات و ملزومات حیوانات خانگی سعی در ایجاد سهولت دسترسی صاحبان حیوانات به نیازهای حیوانات خود دارد و همواره با ارائه محصولات برتر و جدید در این عرصه، خدماتی شایسته را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. هنگامی که مشخص کردید که توله سگ شما از چه غذایی لذت می‌برد، با برنامه غذایی روزانه و یک برنامه ورزشی سالم، توله سگ شما به زودی عادت‌هایی را که برای او تعیین کرده‌اید را می‌پذیرد. از آن به بعد، فقط مراقب عادات غذایی و رفتار حیوان باشید و اگر چیزی تغییر کرد به دامپزشک خود اطلاع دهید.

گزینه‌های مختلف برای تغذیه توله سگ

توجه شود گوشت خرد شده باشد، حجم وعده غذایی زیاد نباشد سگ نفخ می‌کند و پشت رو می‌شود تا فشار از ریه و قفسه سینه برداشته شود. ماهی می‌تواند منبع خوبی برای پروتئین سگ باشد به شرطی که خار نداشته باشد. گوشت قرمز برای سگ بسیار ضروری می‌باشد در واقع توله سگ‌ها و سگ بالغ از گوشت قرمز استقبال می‌کند. اما باید اطمینان حاصل کنید تازه باشد زیرا گوشت قرمز پخته نشده دارای انگل است و از نظر بهداشتی خطرناک است.

“>

در پت شاپ ثمین میتوانید انواع غذاهای مناسب برای سگ شما را پیدا و خرید ادرس پت شاپ در شهر قدس کنید. مثلا حاملگی، آلرژی و یا حتی بیماری های خاص مثل مشکلات دستگاه گوارش، مشکلات ادراری و … . بیایید با یک مثال ماجرا را بهتر بازگو کنیم؛ گاهی اوقات ممکن است سگ شما به یکی از مواد غذایی مثل غلات یا گوشت مرغ با هر چیز دیگری واکنش آلرژیک از خود نشان دهد. این دسته از غذاها اصلاحا هاپو آلرژیک نامیده شده و در برندهای مختلف تولید و عرضه میشود. بوقلمون یک گوشت کم حساسیت است که میتوانید به راحتی و بدون دغدغه آن را در غذای سگتان بگنجانید.

  • شیر خشک مخصوص توله‌ها را می‌توان از اکثر پت ‌شاپ‌ها خریداری کرد.
  • منبع خوبی ازپروتئین وکلسیم می باشد ولی دربرخی ازسگهای بالغ که فاقد آنزیم لازم جهت هضم لاکتوزهستند موجب اسهال می گردد.
  • باتوجه به میکس مولتی ویتامین و املاح معدنی در غذا تمام نیازهای اولیه آنها برآورده خواهد شد.
  • توله سگها اغلب برای تسریع رشد جسمانی خویش نیاز به دریافت کالری بیشتری دارند.
  • و حتی با وجود اینکه دوستانم «قانون‌ها» را می‌دانند، گاهی اوقات تکه‌ای از یک چیپس در جواب چشمان ترحم‌انگیز مهمان‌های چهار پا، به صورت مخفیانه به آن‌ها داده شده است.