صنعت و معدن | industmini

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تا بهمن ماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک صنعت و معدن، به نقل از بورس کالای ایران،… در هر استان سازمان صمت تشکیل و بر اساس معادن، صنایع و کارهای تجاری موجود در هر استان وظایفی به آن‌ها محول شده و کارهای مختلفی در این زمینه‌ها انجام می‌دهند. خدمات و وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه‌های زیر است که اختیارات هر قسمت را به‌ طور جداگانه شرح می‌دهیم.

جک جی 4 یکی از تولیدات این مونتاژکار خودروهای چینی است که در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن در بازار ایران می‌پردازیم. آخرین بار قیمت کارخانه ای خودرو آذر پارسال افزایش یافته بود بنابراین وزارت صمت که نمی خواست متهم گرانی خودرو شناخته شود به صورت چراغ خاموش از ماه ها پیش موافق بازگشت شورای رقابت شده بود. تشکیلات وزارت مجله خبری صنایع و معادن بازرگانی که از سال ۱۳۵۹ بدون تغییر باقی‌مانده‌بود در سال ۱۳۷۷ با جهت‌گیری تصویب بخش کارشناسی و تخصصی، کوچک‌سازی و واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی به بخش غیردولتی در مسیر تحول قرار گرفت. تشکیلات وزارت بازرگانی با اصلاحاتی در دی ماه ۱۳۸۳ با چهار معاونت و هشت مؤسسه و شرکت وابسته به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رسید.

واردات شمش طلا امکان‌پذیر است؟/ تشویق به پولشوئی برای رفع تعهد ارزی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بوده و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. شرکت خودروسازی کرمان‌ موتور با نام صنایع خودروسازی کرمان در دی ماه 1369، فعالیت خود را با واردات انواع مختلف از خودروهای دوو، آغاز کرد. با استقبال روز افزون مشتریان و جذب سرمایه، این شرکت، شروع به فعالیت در راستای چرخه تولید خودرو کرد.

بهره برداری از فاز ۱۴پارس جنوبی با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری

در پی موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعلا واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد … وزارت صنعت، معدن و تجارت که به‌اختصار وزارت صمت نیز خوانده می‌شود، بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی در روز ۸ ‌ام تیرماه سال ۱۳۹۰ و تصویب شورای نگهبان در روز ۱۲ام تیرماه همان سال با هدف کوچک‌سازی دولت، با به هم پیوستن وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل گردید. وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کوچک‌سازی دولت و ارتقا و پیشرفت اقتصاد ایران از ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن ایجاد شده است. صنایع، معادن، بازرگانی داخلی، بازرگانی خارجی و اصناف و تشکل‌ها از جمله زمینه‌هایی است که این وزارتخانه مسئولیت رسیدگی بر آنها را دارد. امیدواریم که با خواندن این مقاله از سایت شرکت بازرگانی وانیکس به صورت کامل فهمیده باشید که وزارت صمت چیست و چه وظایفی دارد.

http://alfaromeoblog.ir

هدف از اجرای این پروژه پیاده سازی یک پایگاه خبری جهت اطلاع رسانی فعالیت های حوزه صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. با استفاده از این پورتال کاربران می توانند به آخرین اخبار حوزه صنعت و تجارت در قالب های متنوعی مانند اخبار، گزارش، یادداشت، گفتگو، گزارش های تصویری و … به يقين حضور ارزشمندتان زمينه ساز تحقق همگرايي و هم افزايي در مسير رونق توليد و صادرات فرش خواهد شد. هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است. تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • وزارت بازرگانی از وزارت‌خانه‌های دولت ایران و مسئول توسعه و بهبود امکانات بازرگانی ایران، و تنظیم قانون‌ها و سیاست‌های کشور برای رسیدن به این هدف بود.
  • رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • هم اکنون پورتال های فرعی 29 سازمان استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعال است.