صندوق سرمایه‌گذاری مشترک صنعت و معدن | industmini

وزارت صنعت، معدن و تجارت که به‌صورت سرواژه وزارت صمت نیز خوانده می‌شود، پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در ۸ تیر ۱۳۹۰[۲] و تصویب شورای نگهبان در ۱۲ تیر[۳][۱]در راستای طرح کوچک‌سازی دولت با ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل گردید. وزارت صنعت، معدن و تجارت، یا همان وزارت صمت یا وزارت بازرگانی سابق یکی از وزارتخانه‌ها در ایران است. دولت از وزارتخانه‌های مختلفی تشکیل شده که هر یک از آنها وظایفی را انجام می‎دهند. در واقع دولت برای اینکه بتواند به امور کشور تسلط لازم را داشته و در صورت نیاز به حل مشکلات آنها بپردازد، وزارتخانه‌هایی را ایجاد نموده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز نقش مهمی در مسائل مربوط به کشور ایفا می‌نمایند. در ادامه این صفحه از سایت وانیکس به اینکه وزارت صمت چیست و چه وظایفی دارد خواهیم پرداخت.

کمک‌های ایران به سوریه رسید/ زلزله زدگان خوی فراموش شدند؟

طرح تنظیم بازار کالاهای مشمول الزام به عرضه در بورس‌‌‌های کالایی که در دستور کار مجلس است، از نگاه حمیدرضا فولادگر دچار تناقض است و با شرایط و قوانین کشور و بازار سرمایه، سازگاری و همخوانی ندارد. در سال ۱۳۵۹ دوباره تشکیلات وزارت بازرگانی با تغییراتی مجله خبری صنایع و معادن به تصویب سازمان امور اداری و استخدامی کشور رسید که شامل ۹ معاونت بود. به‌طوری که خودروهای تولید داخل رکوردهای قیمتی جدیدی را درکارنامه خود ثبت‌ می‌کنند. همه‌ی سهام‌داران، به اطلاعات دقیق، اثرگذار و البته فوری در بازار بورس نیاز دارند.

  • مطابق با اطلاعیه بانک مرکزی، ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه‌ بهار آزادی از روز سه‌شنبه…
  • سازمان حج و زیارت در بیانیه‌ای نسبت به اعطای امتیاز خارج از نوبت خودرو به کارکنان این سازمان واکنش نشان داد و مدعی شد که دریافت تعداد محدودی خودرو از یک شرکت خودروساز خصوصی، برای پرسنل یک نهاد دولتی، امری متعارف است.
  • وزارت صمت که یکی از وزارتخانه‌های دولت است، سرپرست و متصدی و کارگزار اصلی قسمت‌های بازرگانی بین‌المللی و همچنین صنایع و تولیدات داخلی محسوب می‌شود.
  • 🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک صنعت و معدن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 سه‌شنبه…

جک جی 4 یکی از تولیدات این مونتاژکار خودروهای چینی است که در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن در بازار ایران می‌پردازیم. آخرین بار قیمت کارخانه ای خودرو آذر پارسال افزایش یافته بود بنابراین وزارت صمت که نمی خواست متهم گرانی خودرو شناخته شود به صورت چراغ خاموش از ماه ها پیش موافق بازگشت شورای رقابت شده بود. تشکیلات وزارت بازرگانی که از سال ۱۳۵۹ بدون تغییر باقی‌مانده‌بود در سال ۱۳۷۷ با جهت‌گیری تصویب بخش کارشناسی و تخصصی، کوچک‌سازی و واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی به بخش غیردولتی در مسیر تحول قرار گرفت. تشکیلات وزارت بازرگانی با اصلاحاتی در دی ماه ۱۳۸۳ با چهار معاونت و هشت مؤسسه و شرکت وابسته به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رسید.

http://alfaromeoblog.irاین وزارتخانه وظایف متعددی بر عهده دارد که هدف آن ارتقای بخش اقتصادی کشور است. در این مقاله به بررسی این وزارتخانه پرداخته و وظایف آن در زمینه‌های گوناگون را شرح می‌دهیم. تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت81 – شرکت پلی پروپیلن جم (#جم… تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت83 – شرکت ایر کاپارت صنعت (#خکار)…

ارز پیش‌بینی شده برای واردات خودرو در ۱۴۰۲ بیشتر از امسال است

مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شود. مشکل اساسی که در زمینه رابطه دانشگاه و حوزه معدن وجود دارد، آن است که دانشجویانی که در حوزه معدن و صنایع معدنی تحصیل می‌کنند، به صورت عملی در این زمینه ورود پیدا نکرده‌‌‌اند و آشنایی خاصی با آن ندارند. بخش معدن نیز که به صورت عملی از زیر و بم کار آگاه هست، این قدرت را ندارد که دانش این حوزه را ارتقا ببخشد. شرکت وانیکس از انتخاب تامین کننده و خرید کالا برای شما در کشورهای چین امارت و هند سپس حمل و نقل آن از کشور انتخابی و تحویل کالا درب انبار در کنار شما می باشد و به سرتاسر ایران نیز خدمات می دهد. تفاوت کار با وانیکس این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می هد.

صنعت معدن