سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس

سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس

رایج‌ترین نوع کنافی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، کناف با ضخامت ۱۲٫۵ میلی‌متر است که برای سقف‌های ساده و دکوراتیو و حتی برای دیوارهای جداکننده بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد، این نوع سقف‌ها قابلیت انعطاف دارند و به‌همین دلیل امکان ایجاد انواع طرح‌های هندسی روی آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید اشکال ساخته شده توسط سقف‌های کناف را با نورپردازی‌های زیبا و خاص ترکیب کنید تا بتوانید یک سقف منحصر به‌فرد داشته باشید. همچنین با توجه به قیمت بالای آکوآپنل کناف استفاده آن در منازل صرفه اقتصادی ندارد.

  • بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.
  • مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست.
  • در عین حال اینکه به صورت عمومی میتوان با کمی یادگیری آن را اجرا کرد.
  • لااقل تا زمانی که روی بحث ناخنی کارتان به یک اطمینان خاطری برسین این حضور رو ادامه بدین.

استفاده از کناف سقف برای سالن در بزرگ و نورگیر نشان دادن آن تاثیر گذار است. در بخش قبلی به پاسخ مناسبی برای سقف کاذب کناف چیست؟ رسیده و در این قسمت با به اشتراک گذاشتن مزایای سقف کاذب کناف به شناخت بهتر این سازه برای سقف‌های کاذب می‌پردازیم. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد. با وجود این توضیحات هضم سوال سقف کاذب کناف چیست؟ بسیار راحت تر می‌شود. دکور کناف و سقف کناف اداری معمولاً به صورت کناف فلت اجرا میشود. با توجه به اینکه استفاده از دورباکس و دکور کناف در ساختمان های اداری مرسوم نیست توصیه ما استفاده از کناف فلت سقف است.

این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند. برای انتخاب این گونه طرح ها باید به ابعاد، ارتفاع و شکل پذیرایی خود دقت کنید. سعی کنید در انتخاب مدل کناف پذیرایی، تناسب و تقارن را رعایت کنید. یعنی یک طرف سقف با طرح بیشتر و سمت دیگر طرح کمتری نداشته باشد و مدل کناف همه جا به خوبی پخش شود.

طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود. برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود. کناف کاری در روش‌های مختلف بر اساس نوع کاربردش بر روی قسمت های مختلف انجام قیمت کناف سقف می‌شود. کناف کاری سقف و یا استفاده از سقف کاذب کناف برای ساختمان و همین طور کاربرد کناف برای ایجاد پوشش‌های جداکننده و یا ثابت بر روی دیوار و دیگر موارد مشابه صورت می‌گیرد. شرکت کناف یک موسسه خانوادگی آلمانی است که در اوایل دهه ۳۰ میلادی تاسیس شده و بر تولید مصالح و سیستم های ساختمانی بر پایه گچ تمرکز دارد.

به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه که قابلیت نقاشی ساختمان و نصب کاشی یا هر نوع پوشش دیگری را دارد بدست می آید. در صورتی که از دیوار کناف دو لایه یا سه لایه استفاده شود، فضای خالی مابین پانل های کناف، توسط عایق حرارتی و صوتی ( معمولاً پشم سنگ ) پر میشود. همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی ( شامل تجهیزات برقکشی ساختمان ) و تاسیسات مکانیکی ( شامل تجهیزات بالابر هیدرولیکی ) به راحتی میسر است. برای اجرای سقف کاذب روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد و البته از مصالح متفاوتی برای اجرای آن استفاده میشود. شبکه فلزی به سقف موجود متصل شده و پنل ها روی آن سوار می شوند.

دیوار کناف

این شرکت با هدف تولید ۶ میلیون پانل گچی و توسط بخش خصوصی تأسیس شد. در نهایت این مجموعه درسال ۱۳۶۰ بنام روکش گچ ایران تغییر نام یافت. در سال ۱۳۶۵ بخش زیادی از سهام آن به بانک مسکن تعلق داده شد.

طرح های زیبا برای سقف منزل

البته در برخی از مواقع بری طراحی سقف آشپزخانه کم پیش می آید که از کناف استفاده شود. اما در صورتیکه شما تمایل داشته باشید که یک آشپزخانه شیک ومتفاوت داشته باشید بهترین راه حل این است که برای سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده نمایید. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. از سقف کناف مشبک در بیشتر فضاها می توان استفاده کرد و علاوه بر همه ی مزیت های ذکر شده ی مشترک، نیاز به درزگیری نیز ندارد و اجرای ان حتی از دیگر سقف های کاذب کناف اسان تر و سریع تر است.

بسیار راحت تر می‌شود.

مزایای این روش برای زیبایی و کاربردی بودن را بیان کردیم و با آنها آشنا شدید. اما باید برای به اجرا درآوردن آن به معایب و نواقص احتمالی که ممکن است به همراه داشته باشد نیز توجه کرد تا بنایی ماندگارتر داشت. نکته مهمی که برای اجرای این نوع از سقف ها وجود دارد این است که به انواع آن برای اجرا در قسمت مورد نظر باید توجه کرد. استفاده از پنل های بی کیفیت از دیگر معایب اجرای کناف می باشد. اجرای غیر اصولی کناف سقف می تواند زمینه سقوط سقف را فراهم کند. از این رو اگر از یک شرکت و یا کارخانه معتبر سقف مورد نیاز خودتان را خریداری کنید،در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید.

صفحه کناف با ضخامت 15 و 18 میلی متر و بالاتر