دفتر تعاملات با وزارت صنعت، معدن و تجارت دفتر همکاری‌های علمی صنعتی و فناوری | industmini

🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک مجله خبری صنایع و معادن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 سه‌شنبه… 🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک صنعت و معدن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 یکشنبه… 🌐 مجله‌ی تصویری کارگزاری بانک صنعت و معدن «بورس امروز در دو دقیقه» 📆 دوشنبه…

بورساوای تحلیل، شرکت گروه صنعتی بارز (پکرمان)

تمامی حقوق این سایت متعلق به خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بوده و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. شرکت خودروسازی کرمان‌ موتور با نام صنایع خودروسازی کرمان در دی ماه 1369، فعالیت خود را با واردات انواع مختلف از خودروهای دوو، آغاز کرد. با استقبال روز افزون مشتریان و جذب سرمایه، این شرکت، شروع به فعالیت در راستای چرخه تولید خودرو کرد.

  • این وزارتخانه وظایف متعددی بر عهده دارد که هدف آن ارتقای بخش اقتصادی کشور است.
  • بر اساس آمار گمرک ایران، صادرات به چین و هندوستان در ۹ ماهه امسال به لحاظ ارزشی با رشد ۱۱ درصدی و به لحاظ تناژی با رشد یک درصدی روبرو بوده است.
  • در یادداشت حاضر، تداوم روند کاهشی سرمایه‌گذاری و تبعات زیان‌‌‌بار اقتصادی و اجتماعی این موضوع، دلایل عدم‌تحقق اهداف توسعه‌‌‌ای کشور و راهکارهای مورد انتظار به‌منظور بازگشت رونق اقتصادی و بهبود کسب‌وکارها بررسی خواهد شد.
  • با توجه به نیاز مجموعه واحدهای وزارتخانه به خدمات واحد فناوری اطلاعات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، این نرم افزار این امکان را به وجود آورده است تا واحدهای متقاضی خدمات، درخواست های خود را در قالب فرم های تقاضای پشتیبانی ثبت و به واحد فناوری ارجاع دهند.

عملیات بهره‌برداری از مجتمع معدنی و صنعتی «ناریگان» به عنوان بزرگترین معدن اورانیوم ـ مولیبدن کشور با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور آغاز شد. با توجه به نیاز مجموعه واحدهای وزارتخانه به خدمات واحد فناوری اطلاعات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، این نرم افزار این امکان را به وجود آورده است تا واحدهای متقاضی خدمات، درخواست های خود را در قالب فرم های تقاضای پشتیبانی ثبت و به واحد فناوری ارجاع دهند. مراحل گردش کار از طریق موتور گردش کار موجود در نرم افزار انجام خواهد گرفت و دریافت کنندگان و ارسال کنندگان فرم ها می توانند از طریق کارتابل خود فرم ها را دریافت و یا درخواست های خود را پیگیری نمایند.

شبکه های اجتماعی وانیکس

تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت87 – شرکت کویر تایر (پکویر) با… 🎧خبر نیمروزی بورساوا رادیوی اختصاصی کارگزاری بانک صنعت ومعدن _دوشنبه 19 دی ماه 1401 📍سرخط… اولین اجلاس وزرای صنایع گروه 8 کشور اسلامی در حال توسعه در اسفندماه 1388 به میزبانی وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران، در تهران برگزار شد. پورتال اینترنتی اجلاس ضمن پوشش اخبار این نشست، امکان دسترسی مخاطبین به گزارش ها، مستندات، تقویم اجلاس، معرفی کشورهای شرکت کننده در اجلاس و . حجم بالای این وظایف و عملیات است که لزوم اطلاع رسانی به مخاطبان را بیش از پیش ضروری ساخته است. مجموعه پورتال اینترنتی و پورتال اینترانتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به این نیاز و با زیرساخت نرم افزار پورتال سامان راه اندازی شده است.

بورساوای تحلیل، شرکت ایران یاسا تایر (پاسا)

در پی موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعلا واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد … وزارت صنعت، معدن و تجارت که به‌اختصار وزارت صمت نیز خوانده می‌شود، بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی در روز ۸ ‌ام تیرماه سال ۱۳۹۰ و تصویب شورای نگهبان در روز ۱۲ام تیرماه همان سال با هدف کوچک‌سازی دولت، با به هم پیوستن وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل گردید. وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کوچک‌سازی دولت و ارتقا و پیشرفت اقتصاد ایران از ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن ایجاد شده است. صنایع، معادن، بازرگانی داخلی، بازرگانی خارجی و اصناف و تشکل‌ها از جمله زمینه‌هایی است که این وزارتخانه مسئولیت رسیدگی بر آنها را دارد. امیدواریم که با خواندن این مقاله از سایت شرکت بازرگانی وانیکس به صورت کامل فهمیده باشید که وزارت صمت چیست و چه وظایفی دارد.

http://alfaromeoblog.ir