دانلود تلگرام اصلی 9 3.3 Telegram جدیدترین نسخه اندروید و کامپیوتر

برای ثبت سفارش نوع ممبر پروکسی تلگرامبایستی به پشتیبانی سایت ما پیام دهید تا سفارش شما را ثبت نمایند. بنابراین شما از طریق سایت‌ ممبرزگرام می‌توانید یکی از روش‌های فوق را برای خرید ممبر واقعی تلگرام انتخاب کنید تا اعتبار کسب و کار شما افزایش یابد و زمینه‌ساز کسب موفقیت شما شود. سونیک استور با هدف ارائه خدمات فضای مجازی بخصوص تلگرام و اینستارگام فعالیت می کند. ما به عنوان مرجع بزرگ خرید فالوور واقعی و خرید ممبر واقعی شناخته می شویم و در کنار آن خدماتی مانند لایک و ویو اینستاگرام و همچنین فالوورهای ارزان قیمت نیز ارائه می دهیم. افرادی که به دنبال خرید ممبر ارزان قیمت هستند معمولا از این روش استفاده می‌کنند.

انجام دهنده ی سفارشات شما هستند.

برای استفاده از تلگرام اصلی به علت ف.یلتر بودن، نیاز به پروکسی دارید؛ اما با استفاده از نسخه‌های ضدفیلتر به راحتی میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. همانطور که می‌دانید تلگرام پرمیوم اخیرا معرفی شده و برای کاربران نسخه فعلی سوالات زیادی را به همراه آورده است. اگر به صورت ساده بخواهیم توضیح دهیم این نسخه در واقع نسخه پولی و پیشرفته تر تلگرام اصلی است؛ این نسخه به این شرکت اجازه می‌دهد با کسب درآمد، توسعه پلتفرم خود را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

دیگران نصب کرده اند

3- نخستین اقدام بعد این کار، ساخت یک پکیج از استیکرهاست. پس از این کار، ربات با پیغامی از شما می خواهد که برای پکیج استیکر خود نامی انتخاب کنید. به عنوان مثال ما نام Digiato را برای مجموعه استیکرمان در نظر گرفتیم. پس از آن قادر هستید با انتخاب آیکن یکی از بخش ها ( عکس پایین) تصاویر، ویدئوها، مخاطبین، موزیک ها و حتی موقعیت مکانی خود را در یک گفتگو ارسال نمایید. با اشاره روی این گزینه، به لیست مخاطبین منتقل خواهید شد و باید فردی را برای شروع گفتگوی مخفی انتخاب کنید. پس از آن منتظر بمانید تا شخص مورد نظر به گفتگوی مخفی با شما بپیوندد.

ممبر فیک تلگرام یکی از انواع ممبر های تلگرام است که فقط جهت بالا بردن تعداد اعضای کانال یا گروه و افزایش اعتبار آن کاربرد دارند. چرا که ممبر های فیک هیچ فعالیتی در کانال یا گروه شما ندارند، یعنی نه پست هایی که میزارید رو سین میکنند و نه در گروه چت می کنند. تمامی فروشندگان ممبر از طریق این پکیج یعنی آموزش افزایش ممبر فیک تلگرام + افزایش ممبر واقعی تلگرام اقدام به فروش ممبر میکنند. یه پکیج آموزش افزایش ممبر فیک تلگرام براتون تهیه کردیم که اینقدر جامع هست هم کارایی که با ویندوز میشه انجام داد داخلش کامل گفته شده و هم شما میتونین با آسون ترین روش ممکن روی گوشی اندرویدی خودتون تمام این کارها رو انجام بدید.

خرید ممبر تلگرام واقعی 100% گارانتی دار️با بهترین کیفیت وتحویل فوری

از همین رو اشتیاق دارندگان کانال به افزایش عضو و ممبر کانال های تلگرام بیشتر شده و این را گزینه -ای برای نمایش محبوبیت و مفید بودن مطالب خود می دانند. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، میزان اعتبار و شهرت شما در شبکه های اجتماعی بیشتر می شود و اگر محصول یا خدماتی را تبلیغ می کنید ، این یکی از مهمترین موارد به global social user magazine شمار می آید. هرچه تعداد افراد حاضر در کانال تلگرام بیشتر باشد اعتبار کانال دوچندان شده و کسب درآمد آسان تر میشود و با سرعت بیشتری شاهد پیشرفت کانالتان خواهید بود. فالوور فیک اینستاگرام با کمترین ریزش و بدون هیچگونه مشکلی برای پیج قابل انجام است. اجباری بودن طبعا به معنای این است که باید انتظار مقداری ریزش را داشته باشید. بسته به موضوع گروه، مدیریت شما، برخورد اعضای قبلی و نظم گروه این درصد متغیر است.

از کانال‌های تلگرام به طور معمول برای انتشار اخبار و اطلاعات در یک موضوع خاص استفاده می‌شود. در ژوئن ۲۰۱۵، تلگرام اجازه ساخت ربات را به کاربران ثالث داد.[۴۶] این ربات‌ها حساب‌های کاربری هستند که از روی یک برنامه اجرا می‌شوند. تلگرام برای اندروید شما می‌توانید تلگرام را برای دستگاه اندروید خود از اینجا دانلود کنید. این نسخه محدودیت‌های کمتری داشته و به‌ صورت خودکار مستقیما ازtelegram.org به‌روز می‌شود. در این نوع از تبلیغات تلگرامی شما فقط به ازای تعداد بازدیدهایی که از تبلیغ‌تان می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنید. در این صورت حتی چنانچه هزینه محدودی برای تبلیغات در نظر گرفته باشید، می‌توانید نمایش تبلیغ‌تان را فقط به اندازه بازدید مشخصی محدود کنید و بخواهید که بعد از رسیدن به تعداد موردنظر، تبلیغ از کانال مربوطه حذف گردد.

پس اگر شما نیز قصد خرید ممبر فعال تلگرام دارید آن را با قیمتی مناسب از طریق سایت ما دریافت کنید و مطمئن باشید ممبرهای ارائه شده کاملا باکیفیت هستند. از این رو نگرانی از بابت خرید ممبر واقعی تلگرام نداشته باشد چرا که ما در کنار شما هستیم تا مسیر موفقیت را طی کنید. زیرا در مدت زمان کمی میتوانید مخاطبان خود را افزایش داده، اعتماد سایر کاربران تلگرام را جلب کنید و به مرور زمان آن را به شدت گسترش دهید. خرید ممبر تلگرام ، بهترین روش جهت افزایش بازخورد و درآمد است چرا که آن‌ها از این طریق علاوه بر افزایش فروش خدمات خود می‌توانند تبلیغات دیگر نیز بگیرند.

ممبر واقعی تلگرام

کسانی که به‌تازگی کسب‌وکار خود را در تلگرام آغاز کرده‌اند؛ ممکن است به‌خاطر سختی‌های زیاد از این کار انصراف دهند و از رقابت با رقبای خود ناامید شوند. اما خرید ممبر واقعی باعث می‌شود که در همان آغاز تعداد بسیار زیادی ممبر واقعی اضافه کنند و باقدرت بیشتری فعالیت خود را در تلگرام آغاز کنند. اگر سری به کانال‌های معروف بیندازید متوجه مزایای ممبر واقعی تلگرام میشوید. ممبر کانال تلگرام رکن اساسی یک کانال محسوب میشود و به همین خاطر تاکید زیادی نسبت به افزایش ممبر کانال تلگرام میشود. در واقع در این سایت به شما کمک می شود که هدف خود را محقق کنید در حالی که نیاز نیست مبلغی را به عنوان دلالی و بازاریابی پرداخت کنید.طبیعتا وجود چنین امکانی در جنبه ی اقتصادی این کار بسیار حائز اهمیت می باشد. و این برایکاربران بسیار مهعم است که در شروع کار خود با صرف هزنیهه ای گزافی روبه رو نشده و مبلغی را صرف بازاریابی نکنند.

دانلود تلگرام اصلی 9 3.3 Telegram جدیدترین نسخه اندروید و کامپیوتر

وظیفه ی ما در فالوورشه به عضویت در آوردن تعداد مشخصی ممبر برای کانال شما است. در هر صورت ریزش این روش به علت اختیاری بودن آن بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. ممبر پروکسی برای تمام کانال های تلگرام مناسب است اما بیشتر برای کانال هایی استفاده می‌شود که فروشگاهی هستند و محصول و خدمات ارائه می‌دهند. با رشد ممبرهای واقعی، فروش آنها رشد می‌کند و برای کانال های فروشگاهی ارزش زیادی دارد.

بسیار خرسنیدم که تا به امروز به بیش از 10 هزار کسب و کار شرکتی و شخصی در فضای شبکه های اجتماعی سرویس دهی کرده ایم و رضایت حداکثری را از کاربران خود دریافت نموده ایم. کاربران نیز هرچند که امکان مکالمه و تبادل نظر را در کانال ها ندارند اما می توانند از ابزار های نظر سنجی استفاده کرده و یا پستی را که می خواهند لایک کنند. در به روز رسانی های جدید تلگرام امکان در ج و قرار دادن کامنت زیر هر پست نیز قرار داده شده است و کاربران و اعضای کانال می توانند نظرات خود را در زیر این پست ها درج کنند. اما در نظر داشته باشید که همه ی این موارد نیازمند صرف وقت کافی می باشد. اما لازم به ذکر است که اگر یکی از موارد بالا نی زرعایت نشود یعنی اگر تولید محتوایی مناسب نداشته باشید حتی اگر به خرید ممبرهای واقعی در تلگرام نیز روی بیاورید ممکن است که مدت زمان ماندگاری آن مخاطبان در کانال شما محدود باشد.

  • اما برای داشتن یک درآمد عالی از تلگرام چه ملاک هایی مهم است؟ خب شاید قابل حدس باشد ، عضو هدفمند و واقعی یکی از بهترین ملاک ها برای رونق گرفتن کانال هست به طوری که هرچقدر عضو بیشتر باشد، درآمد،اعتبار و… آن کانال بیشتر می باشد.
  • سابقه به همراه نام خوش در میان مشتریان این حوزه کاری از ویژگی های این سایت است.
  • در صفحه خرید لایک اینستاگرام حتما به عناوین محصولات توجه کنید و محصول با کیفیت سفارش دهید.
  • اگر شما نیز از این تلگرام‌ها استفاده می‌کنید حتما تا به حال بدون اختیار به عضویت انواع کانال‌ها درآمده‌اید.در واقع شما به روش اد اجباری ممبر کانال ها می‌شوید.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از سایت ها و شرکت های ناشناس برای خرید ممبر تلگرام استفاده نکنید. داشتن یک کانال یا گروه خوب در تلگرام بدان معناست که شما باید بتوانید توجه کاربران را جلب و روز به روز به تعداد عضو های آن بیفزایید. هرچه ممبر های کانال شما بیشتر باشند، شانس شما برای دریافت تبلیغات و کسب درآمد از طریق کانال یا گروهتان هم بیشتری می‌شود. اما این افزایش ممبر تا حدی توسط روش‌های معمول معرفی کانال و عضوگیری دستی امکان پذیر است. فالوورشه خدمات خریدن ممبر را با بهترین شرایط برای شما ادمین‌های محترم فراهم کرده است. که افراد با متصل شدن به پروکسی شما برای استفاده از تلگرام به صورت خودکار در کانال شما عضو خواهند شد.

برخی سوالاتی که مکررا در رابطه با سرویس ها مشتریان محترم فالوورشه پرسیده اند اینجا به متداول ترین سوالات در این رابطه پرداخته ایم اما چنانچه پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، می توانید از طریق شماره زیر با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید. ( سفارش هم زمان برای یک ایدی ثبت نکنید. بعد از تکمیل شدن سفارش اول برای یک پیج می توانید سفارش بعدی را ثبت کنید.) در صورت ثبت سفارش همزمان انجام نشدن سفارش برعهده مشتری است. حتی با اینکه تلگرام با اضافه کردن اعضای فیک در ابتدا مشکلی ندارد اما بعد از مدتی ممکن است اعضای فیک شما را حذف کند. در نتیجه توانایی خرید محصولات شما یا فروارد پست های شما را ندارند.

  • شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی که تلگرام خود را در موبایلتان باز میکنید وارد یک کانال جدید شده اید و احساس میکنید که سرویس تلگرام شما هک شده است اما این هیچ ارتباطی به هک اکانت تلگرام شما ندارد .
  • کانال ها و گروه های تلگرامی با اهداف مختلفی ساخته می شوند ، بدیهی است که هرچه تعداد ممبرهای یک کانال یا گروه تلگرامی بیشتر باشد ، آن کانال و گروه مورد اقبال بیشتری قرار می گیرد.
  • از لحاظ قیمتی مناسب است و هم از نظر سرعت پر شدن اعضا جزو تاپ ترین نوع ممبر گیری به شمار می رود.
  • هدف اصلی از خرید ممبر تلگرام این است که تعداد عضو های کانال و گروه خود را افزایش دهیم.
  • بهتر است با توجه به مطالب گفته شده و شناسایی نیازهای گروه و یا کانال تلگرامی خود، بهترین روش را انتخاب نموده و بقیه‌ی کار را به تیم فالوورشه بسپارید.

خدمات اصلی سایت فالوورشه شامل خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید ویو اینستاگرام، خرید پیج اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام و خرید ممبر تلگرام، خرید ویو تلگرام می باشد. هدف فالوورشه ارائه بهترین خدمات با کمترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن می باشد. تیم پشتیبانی فروشگاه ایرانی لایک در طول سال ها فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات شبکه اجتماعی تلگرام همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت ها در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین خدمات اپلیکیشن تلگرام فروشگاه اینترنتی ایرانی لایک سرویس خرید ممبر فیک Telegram می باشد. بنابراین روش‌های فوق از اصلی‌ترین روش‌های خرید ممبر تلگرام است که شرکت‌ها و سایت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات استفاده می‌کنند. حال باید متناسب با میزان بودجه و نیاز کسب و کار خود نسبت به خرید ممبر از طریق یکی از این روش‌ها اقدام کنید.

تقریبا همه ما با چنین مشکلاتی رو به رو شده ایم و می دانیم که این افراد تا چه اندازه می توانند اعصاب هر فردی را به هم بریزند و آرامش را از او صلب کنند. خوشبختانه برای جلوگیری از چنین مشکلاتی نیاز به انجام کارهای عجیب و غریب و پیچیده نیستید و تنها می توانید با چند اشاره ساده دسترسی این افراد را به صفحه مکالمه تلگرام خود مسدود کنید. بر خلاف روش ثبت پکیج، استیکرهای ساخته شده توسط Clippy را نمی توانید به آرشیو استیکرهایتان بیفزایید؛ بلکه هر دفعه می بایست عکس را از گالری انتخاب و وارد صفحه مکالمه با ربات کنید تا از آن استیکر بگیرید.

از صفر تا صد ممبر تلگرام + پیشنهاد ویژه خرید ممبر پارس

با انجام این کار اعلانی سراسری برای کاربران گروه ارسال شده و آن ها را از وجود این پیام با خبر می کند. برای تبدیل گروه خود به یک سوپر گروه، قسمت بالایی صفحه (جایی که تصویر گروه قرار دارد) را لمس نمایید. برای برقراری تماس ویدیویی در تلگرام تنها کافی است تا به صفحه مخاطب مورد نظر بروید و سپس گزینه مربوطه را با آیکن دوربین را انتخاب کنید. همچنین امکان تغییر تماس صوتی به ویدیو و بالعکس هم وجود دارد. قابلیت تصویر در تصویر نیز به شما اجازه می‌دهد تا در حین تماس در سایر قسمت‌های دستگاه هم جابه‌جا شوید. کاربران اندروید برای انتقال گفتگوهای خود در واتساپ ابتدا باید آیکن سه نقطه را در صفحه چت لمس نمایند و سپس از قسمت More گزینه Export Chat را انتخاب نمایند.

اگر در مورد آموزش‌های رایگان سوالی داشتید، در صفحه همان ویدئو کامنت بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. اگر هر سوالی درباره این آموزش داشتید، می‌توانید از قسمت کامنت‌ها، از ما بپرسید.

  • همچنین بات‌های دارای سمت ادمینی قادر هستند به صورت خودکار در پاسخ به درخواست‌ها با کاربران تعامل برقرار کنند؛ حتی اگر آن کاربر در گذشته از بات مذکور استفاده نکرده باشد.
  • همچنین لیست زبان‌های پشتیبانی شده با توجه به زبان اصلی دستگاه نمایش داده می‌شود.
  • ری‌اکشن به پیام‌ها در تلگرام از طریق ایموجی‌های تعاملی و پویا امکان‌پذیر است که جذابیت بیشتری نسبت به نمونه‌های بکار رفته در پلتفرم‌های رقیب دارد و می‌تواند برای ابراز احساسات افراد بدون گفتن یا نوشتن مورد استفاده قرار گیرد.
  • برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • از کانال‌های تلگرام به طور معمول برای انتشار اخبار و اطلاعات در یک موضوع خاص استفاده می‌شود.
  • به همین راحتی، به کمک این آموزش ساخت کانال در تلگرام می توانید هم در گوشی های اندرویدی و هم گوشی آیفون کانال تلگرام بسازید.

در زیر به صورت ویدیویی آموزش داده‌ایم که چطور کانال تلگرامی اصولی و درست ایجاد کنید. پس از انتشار پست، به کانال تلگرام خودتان سر بزنید و از ارسال پست، مطمئن شوید. یادتان باشد که پست ارسالی به کانال تلگرام باید دقیقا مطابق به تنظیماتی باشد که در تب Post To Telegram تعیین کردید.

کانال

این نوع کانال تلگرامی نیز برای همه کاربران فعال در تلگرام قابل دسترس بوده و می‌توانند با جست و جوی آن وارد کانال شده و محتواهای موجود را مشاهده کنند. در این نوع کانال با به اشتراک گذاری محتواها کاربران می‌توانند روی اسم کانال شما کلیک کرده و وارد آن شوند، در حالی که در نوع خصوصی این امکان میسر نیست. هر کاربری نیز می‌تواند تنها ۱۰ کانال عمومی راه‌اندازی کند. بعد از انجام این تنظیمات که البته بسیار هم ساده بودند اضافه شدنتان به کانال و گروه های مختلف بر طبق میل و سلیقه ی شما انجام خواهد شد. در این قسمت برا راحتی کار فیلم آموزشی اضافه نشدن خودکار به گروه در تلگرام را قرار داده ایم .

به همین منظور می توانید با ورود به پروفایل مربوط به آن گروه یا کانال، گزینه Notification را انتخاب کنید. پس از آن صفحه ای برای تان به نمایش در می آید که حاوی تنظیماتی برای اطلاع رسانی نوتیفیکیشن هاست. می توانید به طور ساعتی یا به طور کامل صدای نوتیفیکشن ها را قطع کنید و تنها با ورود به صفحه تلگرام خود از تعداد پست های منتشر شده آن گروه یا کانال مطلع شوید. در حالت private، تلگرام یک لینک مستقیم از کانال شما خواهد ساخت.

به خاطر داشته باشید که اگر کسی محتوای شما را می‌بیند به این معنی نیست که در حال دنبال کردن شماست. اگر فرصتی برای ایجاد ارتباط با فالوورهایتان برای شما ایجاد شده است، از آن استفاده کنید. اگر کسی برای شما نظری فرستاد حتما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ بدهید. آن زمان که الگوریتم‌های اینستاگرام به جای نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی از روش‌های دیگری استفاده کرد، بسیاری از مردم بابت این اتفاق وحشت زده شده بودند اما با گذشت زمان متوجه شدند که با این روش می‌توانند بازدید بیشتری به دست آورند.

خرید ممبر تلگرام ارزان (ایرانی و فعال)

حالا کافیست لینک را در جایی ذخیره کرده و مجددا کانال را از قسمت تنظیمات، با اضافه کردن واژه digiato1 به حالت عمومی برگردانید. در این صورت می توانید در عین عمومی بودن کانال، از لینکی که در حالت خصوصی گرفته اید هم برای اشتراک گذاری آن استفاده کنید. سپس روی آیکن سه نقطه کلیک کنید و روی Convert to Supergroup ضربه بزنید.

این کاربران هیچ فعالیتی در کانال شما ندارند و پست‌های شما را مشاهده نمی‌کنند. اگر ۲۰ هزار عضو فیک بخرید، هیچ یک از آنها پست شما را مشاهده نخواهند کرد. اگر قبل از خرید ممبر فیک تلگرام نرخ بازدید ۵۰ درصدی داشتید، پس از آن آماده باشید که نرخ بازدیدتان به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یابد.

در واقع حضور در یک کانال به عنوان یک ممبر یک طرف قضیه و باز کردن و خواندن مطالب آن کانال طرف دیگر قضیه است که وجه تمایز ممبر واقعی و ممبر فیک و یا بی کیفیت می باشند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی که تلگرام خود را در موبایلتان باز میکنید وارد یک کانال جدید شده اید و احساس میکنید که سرویس تلگرام شما هک شده است اما این هیچ ارتباطی به هک اکانت تلگرام شما ندارد . این روش معمولاً به واسطه تلگرام های غیر رسمی انجام می شود که کافه اینستا یکی از مرجع های انجام اد اجباری برای کانال های تلگرامی و ایرانی شما است. کیفیت پروفایل و سرعت ارسال سفارش در سرویس های مختلف ممبر کانال تلگرام متفاوت است. شما قبل از ثبت سفارش می توانید از ویژگی های سرویس مورد نظر نظیر سرعت ارسال، کیفیت پروفایل ها ، ملیت اکانت ها و .. برنامه نویسان این تلگرام‌ها را به صورتی برنامه ریزی کرده‌اند که قابلیت اد کردن اجباری مخاطبان را داشته باشند.

ممبر خانم تلگرام

ممبر پاپ آپ، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که یک صفحه‌ای در گوشی کاربر باز می‌شود و تبلیغات کانال شما را مشاهده می‌کند و در صورت کلیک روی آن عضو کانال شما می‌شود. متاسفانه مدت زیادی است که این روش توسط تلگرام مسدود شده است و علاوه بر مسدودیت توسط خود تلگرام، فیلترینگ تلگرام نیز اثر بسیار منفی‌ای روی کیفیت این نوع ممبر گذاشت. در حال حاضر سایت‌هایی هستند که این نوع ممبر را ارائه می‌کنند ولی با توجه به این که این سرویس هم توسط تلگرام محدود شده است و هم تلگرام در ایران فیلتر شده است ما تصمیم گرفتیم فروشش را متوقف کنیم، چون تفاوت چندانی با ممبر واقعی روش اد اجباری ندارد. با پکیج آموزش افزایش ممبر فیک تلگرام دیگر نیازی به خرید ممبر فیک نخواهید داشت. 4.1 با پکیج آموزش افزایش ممبر فیک تلگرام دیگر نیازی به خرید ممبر فیک نخواهید داشت. کاربران بعد از اینکه در صفحه اول روی گزینه خرید ممبر فیک تلگرام کلیک کردند؛ می‌توانند تمام سرویس‌های موجود را مشاهده کرده و هرکدام را برای خود مناسب دیدند؛ انتخاب کنند.

البته در این روش با وجود پر هزینه بودن تضمینی برای افزایش تعداد اعضال کانال وجود ندارد. بعد از خرید ممبر توسط شما تلگرام های غیر رسمی مانند تلگرام فارسی ، تلگرام نارنجی و …انجام دهنده ی سفارشات شما هستند. در این روش ممبرهایی که به کانال شما اضافه می شوند خود هیچ اطلاعی ندارند و در حین استفاده شخصی شان از تلگرام کانال های جدیدی به لیست چت های آنها اضافه می‌شود. این روش خرید ممبرتلگرام ، که کاربر هیچ گونه دخالتی در ورود به کانال شما ندارد خرید ممبر اد اجباری تلگرام نامیده می شود. در این روش بیشتر کاربران آنلاین به کانال اضافه می شوند پس شما در مرحله ی ابتدایی انجام سفارش متوجه افزایش seen پست های کانال هم می شوید. خرید ممبر تلگرام یکی از روش های افزایش ممبر تلگرام است که روش های اختیاری و اجباری دارد.

معرفی سرویس های سایت نکست ممبر