رانندگان هنگام معامله با خودروهای بنزینی برای خرید خودروهای جدید، یارانه دریافت میکنند. صادرات خودرو پس از افزایش ۲۰ درصدی در ماه جولای، ۲۴ درصد افزایش یافت. این انجمن هفته گذشته گفت که این اعداد نشان دهنده کاهش اعتماد مصرف کننده است، زیرا خریدهای خودرو برای اولین بار از معاملات عقب مانده است. شرکتهای خودروهای برقی محلی، نیو و اکسپنگ در راستای کاهش هزینههای مصرفکننده، در اوایل امسال برندهای ارزانتری را عرضه کردند.
بلومبرگ گزارش کرد که افزایش فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی به سختی به حل چالشهای موجود در نمایندگیها کمک کرده است. دادههای انجمن فروشندگان خودرو چین نشان میدهد که بیش از نیمی از نمایندگیها در ژانویه تا ژوئن متحمل ضرر شدهاند که این نسبت ۷.۳ واحد درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، دادههای صنعتی نشان داد که فروش خودروهای سواری در چین در ماه آگوست برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت، اگرچه فروش مدلهای تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی افزایش یافت.
انتهای پیام