خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران | industmini

هدف از اجرای این پروژه پیاده سازی یک پایگاه خبری جهت اطلاع رسانی فعالیت های حوزه صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. با استفاده از این پورتال کاربران می توانند به آخرین اخبار حوزه صنعت و تجارت در قالب های متنوعی مانند اخبار، گزارش، یادداشت، گفتگو، گزارش های تصویری و … به يقين حضور ارزشمندتان زمينه ساز تحقق همگرايي و هم افزايي در مسير رونق توليد و مجله خبری صنایع و معادن صادرات فرش خواهد شد. هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است. تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تا بهمن ماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک صنعت و معدن، به نقل از بورس کالای ایران،… در هر استان سازمان صمت تشکیل و بر اساس معادن، صنایع و کارهای تجاری موجود در هر استان وظایفی به آن‌ها محول شده و کارهای مختلفی در این زمینه‌ها انجام می‌دهند. خدمات و وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه‌های زیر است که اختیارات هر قسمت را به‌ طور جداگانه شرح می‌دهیم.

تحلیل نمادها از کارگزاری بانک صنعت و معدن قسمت87 – شرکت کویر تایر (پکویر) با… 🎧خبر نیمروزی بورساوا رادیوی اختصاصی کارگزاری بانک صنعت ومعدن _دوشنبه 19 دی ماه 1401 📍سرخط… اولین اجلاس وزرای صنایع گروه 8 کشور اسلامی در حال توسعه در اسفندماه 1388 به میزبانی وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران، در تهران برگزار شد. پورتال اینترنتی اجلاس ضمن پوشش اخبار این نشست، امکان دسترسی مخاطبین به گزارش ها، مستندات، تقویم اجلاس، معرفی کشورهای شرکت کننده در اجلاس و . حجم بالای این وظایف و عملیات است که لزوم اطلاع رسانی به مخاطبان را بیش از پیش ضروری ساخته است. مجموعه پورتال اینترنتی و پورتال اینترانتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به این نیاز و با زیرساخت نرم افزار پورتال سامان راه اندازی شده است.

  • همه‌ی سهام‌داران، به اطلاعات دقیق، اثرگذار و البته فوری در بازار بورس نیاز دارند.
  • تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بوده و استفاده از منابع آن با ذکر منبع بلامانع است.
  • عملیات بهره‌برداری از مجتمع معدنی و صنعتی «ناریگان» به عنوان بزرگترین معدن اورانیوم ـ مولیبدن کشور با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور آغاز شد.
  • با استفاده از این پورتال کاربران می توانند به آخرین اخبار حوزه صنعت و تجارت در قالب های متنوعی مانند اخبار، گزارش، یادداشت، گفتگو، گزارش های تصویری و …
  • مهارت ما در «رادیو بورساوا» آگاهی زودهنگام از این خبرها و انتشار به موقع آن‌ها، از قلب تپنده‌ی یکی از مهم‌ترین کارگزاری‌های بورسی است.اگر به مدیریت سرمایه‌ی خود علاقمندید، به ما بپیوندید.
در پی موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعلا واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد … وزارت صنعت، معدن و تجارت که به‌اختصار وزارت صمت نیز خوانده می‌شود، بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی در روز ۸ ‌ام تیرماه سال ۱۳۹۰ و تصویب شورای نگهبان در روز ۱۲ام تیرماه همان سال با هدف کوچک‌سازی دولت، با به هم پیوستن وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل گردید. وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کوچک‌سازی دولت و ارتقا و پیشرفت اقتصاد ایران از ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن ایجاد شده است. صنایع، معادن، بازرگانی داخلی، بازرگانی خارجی و اصناف و تشکل‌ها از جمله زمینه‌هایی است که این وزارتخانه مسئولیت رسیدگی بر آنها را دارد. امیدواریم که با خواندن این مقاله از سایت شرکت بازرگانی وانیکس به صورت کامل فهمیده باشید که وزارت صمت چیست و چه وظایفی دارد.

بورساوای تحلیل/شرکت کربن ایران(کلوند)

تمامی حقوق این سایت متعلق به خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بوده و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. شرکت خودروسازی کرمان‌ موتور با نام صنایع خودروسازی کرمان در دی ماه 1369، فعالیت خود را با واردات انواع مختلف از خودروهای دوو، آغاز کرد. با استقبال روز افزون مشتریان و جذب سرمایه، این شرکت، شروع به فعالیت در راستای چرخه تولید خودرو کرد.

http://alfaromeoblog.ir