تلویزیون شهری سیار تبلیغات ، چاپ و تکثیر | asilight

تلویزیون‌هایی که شما در چهارراه‌ها یا خیابان‌های پرتردد می‎بینید، از نوع تلویزیون‌های فضای بیرون یا outdoor هستند. این مدل‌ها معمولا کیفیت بالایی داشته و قطعات آن‌ها با کیفیت‌تر از سایر مدل‌ها است. همچنین این نوع تلویزیون شهری ضد آب و ضد رطوبت بوده و در برابر شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. معمولا این تلویزیون‌ها خود به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می‌شوند. نوع انتقال محتوای تبلیغی در این دو نوع با یکدیگر متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به نوع خریداری شده محتوا را با کنترل از راه دور یا به صورت آفلاین برای پخش به تلویزیون منتقل کنید.

اگر شما هم به دنبال روشی نوین و پر بازده برای تبلیغات هستید، می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. موفقیت در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، ارتقا تولید محصول و افزایش فروش بستگی به این دارد که موسسات ملی انتخاب دقیق و مناسب خود را از ترکیب بازاریابی و تبلیغاتی مناسب، متناسب با ماهیت بازارهای هدف و چگونگی معرفی آن توسط تلویزیون شهری انجام دهند. ماژول تلویزیون شهری به عنوان قطعه ای قابل تعویض و کاملا موثر در کیفیت کار نهایی نمایشگر، دارای انواع متنوعی است. برای اطلاع از قیمت تلویزیون های شهری به صورت روزانه و یا به عبارتی آپدیت شده، روش های متعددی وجود خواهد داشت. اما بستر آنلاین مناسب ترین گزینه را پیش روی متقاضیان قرار داده است.

اجاره سیستم صوتی و نورپردازی و ساز و دستگاه دی جی

تلویزیون شهری سیار تبلیغات ، چاپ و تکثیر | asilight

تلویزیون شهری به دلیل وجود پاور، گرمای زیادی را تولید می کند که این گرما به نوعی باید مهار شود تا آسیب به قطعات تلویزیون وارد نکند تا عمر و دوام کار افت پیدا نکند بنابرین باید سیستم خنک کننده ای را مانند کولر، پنکه و فن نصب کنیم. تلویزیون های شهری به دلیل اینکه در فضای شهری و در دید بسیاری از افراد قرار میگیرد باید زیبا باشد و علاوه بر جذب مخاطب به زیباسازی شهر هم کمک کند. از جمله مواردی که باید به آن توجه کرد پایه نمایشگر است که با ظاهری خلاقانه به المانی جذاب در شهر تبدیل شود. اما در روش دوم بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانید در بستر اینترنت و به صورت آنلاین، مشخصات تابلوی مورد نظر خود را تعیین کرده تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. در این روش بدون اتلاف وقت و با مبالغ کمتر، امکان خریدنمایشگر مورد نظر شما وجود دارد. خرید تلویزیون شهری با مصرف بهینه انرژی، اگرچه در ابتدا تا حدودی هزینه بر و گرانتر است اما، در طولانی مدت با کاهش هزینه های صرف شده به همین منظور، کاملا به صرفه و مناسب نیز خواهد بود.

فـروش و اجـاره تلویزیون های شهری مخصوص جشنهـا

سایت ما بعلت وارد کننده بودن اجازه درج قیمت به صورت مستقیم را ندارد و در صورت نیاز به استعلام قیمت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. برای ایجاد تبلیغات موثر، شناخت مخاطبان و نیازهای آن‌ها بسیار مهم است. باید با بررسی و تحلیل بازار و هدف‌های مشتریان، تبلیغاتی با محتوایی خلاقانه، جذاب و متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی شود. بعد از آرماتور بندی و گذاشتن صفحه ستون‌ها باید بتن استاندارد به لحاظ درصد سیمان در فنداسیون ریخته شود. یک هفته تا 10 روز بعد از بتن‌ ریزی مراحل بعدی نصب تلویزیون انجام شده، تا بتن به‌حد کافی استحکام پیدا کند. زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب‌نور بسیار‌بالا.

محتواهای انعطاف پذیر تلویزیون شهری

این اطلاعات برای افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند مفید خواهند بود. به طور کلی پیکسل های ماژول LED, تلویزیون شهری سیار یا پرتابل SMD نشان دهنده کیفیت و تراکم پیکسل هستند. تراکم اس ام دی نسبت به تراکم ماژول ال ای دی کم و در نتیجه تراکم بیشتری نسبت به آن دارد. هر یک از این دو مدل تلویزیون های شهری برای شرایط و موقعیت های مختلف مناسب هستند.

  • موفقیت در فرآیند بازاریابی و تبلیغات، ارتقا تولید محصول و افزایش فروش بستگی به این دارد که موسسات ملی انتخاب دقیق و مناسب خود را از ترکیب بازاریابی و تبلیغاتی مناسب، متناسب با ماهیت بازارهای هدف و چگونگی معرفی آن توسط تلویزیون شهری انجام دهند.
  • ما قطعات رو از مجموعه دیگری گرفته ایم و متاسفانه موقع نصب اذیت کردند و وسایل رو رها کردند .
  • این نمایشگرها در انواع رویدادها در فضای باز، بسته و در ویدئو کنفرانس های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  • برای حفظ جان اپراتورهایی که تلویزیون ها را تعمیر و نگهداری می کنند، نصب پله های ایمن و نرده های محافظ ضروری است.
  • همچنين تتا در سالهاي­1384و ­1385 مفتخر به دريافت تنديس طلائي توليد كننده نمونه كشوري و كارآفرين برتر سال­85 و کارآفرین برتر استان البرز در سال 90 و همچنین کارآفرین شایسته تقدیر استان البرز در سال 92 گرديده است .